Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اعلام برنامه های روز دوم سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان مازندران گفت: اولین برنامه روز دوم سفر نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با برگزاری نسشت با مدیران و فعالان اقتصادی استان آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا حضور نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در استان مازندران به وضع قوانین لازم و یا اعمال اصلاح قوانینی که نیاز به بررسی بیشتر دارد منتهی خواهد شد تا حرکت توسعه در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه بنا بر گزارش کمیسیون اقتصادی مجلس ، اصلاح قوانین بانکی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد و مقرر است ظرف شش ماهه آینده پس از اتمام بررسی در کمیسیون به صحن علنی مجلس بیاید گفت: قطعا اجرای قوانین مصوب در این خصوص توسط دولت می تواند باعث رونق بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی در کشور و استان مازندران شود.

حسن خیریانپور افزود: اکثر واحدهای تولیدی از فرصت حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به استان استفاده و با مکتوب کردن مطالبات خود زمینه ای را ایجاد کردند تا در روز دوم حضور نمایندگان در استان مازندران ، جلسات فشرده کارگروه های مختلف با حضور نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، مسئولین و تیم اقتصادی استان مازندران برای رفع مشکلات این واحدهای تولیدی منعقد شود.

وی مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی استان را شامل قاچاق کالا ، مالیات ، گردش سرمایه ،, بیمه کارگران و مشکلات تأمین اجتماعی بیان کرد و گفت: افزایش اعتبار برای شهرک های صنعتی استان از مطالبات دیگر واحدهای تولیدی بود که بنا بر درخواست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از استاندار محترم مازندران در دستور کار شورای برنامه ریزی استان جهت بررسی و مساعدت قرار گرفت.

نشست خبری کمیسیون اقتصادی مجلس ،ربیع فلاح جلودار استاندارمازندران و حسن خیریانپور ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری پس از برگزاری کارگروه های کمیته های پیش بینی شده برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان منعقد شد.

حسن خیریانپور گفت: حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اقتصادی مجلس که با همراهی و رایزنی ها و تلاش نمایندگان استان به ویژه اسماعیلی نماینده مردم محمود آباد و نور به نحو مطلوب برگزار شد، بتواند موجب اتخاذ تدابیر و قوانین لازم برای رونق بخش های خصوصی، توانمند سازی تعاونی ها و ایجاد زیرساختهای سرمایه گذاری و توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال شد.

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز - سه شنبه چهارم اردیبهشت - مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نمایندگان ایرادات شورای نگهبان به این طرح را رفع کردند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در جریان بررسی این طرح گفت: پیش از این به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است حال آنکه این طرح، اخذ مالیات از سوداگران را دنبال می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سوداگر کسی است که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شود و حجم وسیعی از ارز و طلا و خودرو را خریداری کرده تا به عنوان مثال سه ماه بعد به چند برابر قیمت فروخته و سود ببرد که در صورت تصویب، اجرای این طرح مانع از این کار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سودهای کلان برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

کد خبر 747175

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند