Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی صبح روز یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،رئیس جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی صبح روز یکشنبه 27 فروردین‌ماه با حضور سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بلخاری قهی متولد 1341دراصفهان است.حسن بلخاری نویسنده، پژوهشگردر زمینهفلسفه هنرو حکمت شرق،استاد و مدیرگروه مطالعات عالی هنر و همچنین عضوهیئت علمیدانشگاه تهران است. وی همچنین در سال 1394به عنوان پژوهشگر برتر کشوری در رشته هنر برگزیده شد.

بر اساس این گزارش با انتصاب حسن بلخاری به عنوان رئیس جدید این انجمن، از تلاشهاو زحمات دورانمدیریت مهدی محقق در این انجمن قدردانی می‌شود.

مراسم تکریم و معارفه روسای این انجمن صبح روز یکشنبه 27 فروردین و از ساعت 10:30 صبح در محل این انجمن برگزار می‌شود.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در خیابان ولیعصر(عج) ، پل امیر بهادر ، خیابان سرلشگر بشیری ، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع است.

انتهای پیام/

R1386/P1439/S35,4,42/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۱۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد

سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد: حضور کشور هند در نمایشگاه کتاب تهران منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود، این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748436

دیگر خبرها

  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است