Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر "مرد دو هزار چهره" گفت: من باورم نمی شود که عارف از میان ما رفته است. علاوه بر بازی در مجموعه هایی مثل مرد دو هزار چهره من و عارف از خیلی قبل با هم دوست و همراه بودیم. امید زندگانی در گفت گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص خبر فوت "عارف لرستانی" گفت: من باورم نمی شود که عارف از میان ما رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر بازی در مجموعه هایی مثل مرد دو هزار چهره، من و عارف از خیلی قبل با هم دوست و همراه بودیم. برای بازیگر ورزشکاری مثل عارف این نوع رفتن خیلی عجیب است. او حتی تا قبل از فوت در تیم فوتبال هنرمندان نیز بازی می کرد و سکته قلبی برای لرستانی واژه‌ای واقعاً غریب است.وی ادامه داد: سوالی که برای من همواره وجود دارد این است که نسلی از بین می رود که تازه موقع شکوفایی اش است و من نمی دانم چرا هنرمندان هر لحظه از میان ما می روند. نبود بستر مناسب زندگی و در کنار این ها مسائل اقتصادی از جمله عواملی هستند که برای هنرمند و روحیه حساس وی همواره خطر آفرین است.بازیگر سریال مرد دو هزار چهره خاطرنشان کرد: طی سال گذشته هنرمندان بسیاری از میان ما رفته اند و باید دید دلیل اصلی این اتفاق و سیل رفتگان عرصه هنر به چه دلیل است. عارف از بیرون ظاهری کاملاً شاد و سالم داشت. البته آدم از درون دیگران خبر ندارد ولی با این وجود درگذشت عارف بر اثر سکته قلبی باورکردنی نیست. من این ضایعه دردناک را به تمامی اهالی هنر، همچنین خانواده آن عزیز تسلیت عرض می کنم.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی

معلم در واقع به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی است که نام او برای همیشه خواهد ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اردیبهشت در تقویم کشور یادآور سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری است که به عنوان روز معلم نامگذاری شده است؛ روزی که برای پاسداشت و قدردانی از یک عمر زحمت و تلاش انسان‌های بی‌توقع و متواضعی است که خود سوختند، شعله شدند و هنرشان را به ما آموختند.

 

هر ساله متناسب با این ایام برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود، در همین زمینه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تبریک روز معلم به همه معلمان، فرهنگیان و جامعه آموزش‌وپرورش کردستان اظهار داشت: شهید مطهری جایگاه ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران دارند و توانست با اشراف بر شریعت و اندیشه‌هایش ایمان دینی را به گونه‌ای تبیین کند که پاسخ‌گوی عصر کنونی باشد. 

هاشم ناظمی‌جلال گفت: ما معلمان و فرهنگیان بسیار خوشحال هستیم که روز معلم به یاد این معلم فرزانه در کشور اسلامی هر ساله برنامه‌های متنوعی در سطح کشور و استان برگزار می‌شود. امسال نیز برنامه‌های متعددی متناسب با ایام پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.

وی شعار محوری امسال را "همه ما مدیون توییم، مدرسه قوی، ایران قوی خواهیم داشت" خواند و افزود: معلم در واقع به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی است که نام او برای همیشه با دیروز، امروز و فردای اهل خرد و اندیشه همراه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان از زحمات همه معلمان 16 منطقه آموزشی سطح استان قدردانی کرد و ابراز داشت: همواره قدردان تلاش‌های این عزیزان و بیاد پیشکسوتان و زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت هستیم.

ناظمی‌جلال به روزشمار بزرگداشت هفته معلم، اشاره کرد و بیان داشت: چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه با عنوان نور مطهر، پنجشنبه فرزانه زمان، جمعه ایثار به‌توان تو، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه محور جامعه، یکشنبه پا جای پای انبیا، دوشنبه پاک‌جوهران و سه‌شنبه آخرین روز، آینده در دستان تو، نام‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم؛ دیدار معلمان نمونه کشوری و استانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در امروز، دیدار با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، تقدیر از معلمان، تکریم و دیدار معلمان بازنشسته، پنج‌شنبه غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت در نماز جمعه شهرستان‌ها، سخنرانی و ارائه گزارش، برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در همه شهرستان‌ها، حضور معلم‌های نمونه در برنامه‌های مختلف تلویزیونی صداوسیما و نشست‌های پرسش و پاسخ در مدارس از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته معلم در کردستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • بیا در آغوشم؛ به یاد «حسین بختیاری» که بهار پر کشید
  • خاطره ایرج مهدیان از همکاری با ویگن و عارف در مولن‌روژ
  • معلم به‌یادماندنی‌ترین واژه علم‌آموزی
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند