Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:13:11 GMT

لازمه تولید و اشتغال، سفت کردن پیچ و مهره‎های واردات است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۲۰۹۰۹

لازمه تولید و اشتغال، سفت کردن پیچ و مهره‎های واردات است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره‎های واردات را سفت کنیم.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در جلسه بررسی آخرین وضعیت بیمارستان آیت‌الله بروجردی بیان کرد: این پروژه مطالبه چندین ساله مردم بروجرد در رابطه با وضعیت بهداشت و درمان شهرستان است.

وی اضافه کرد: استاندار جلسات منظم پیگیری در این خصوص داشتند و تلاش زیادی برای به نتیجه رسیدن این پروژه انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروجردی ادامه داد: آموزشی شدن این بیمارستان مقداری پروتکل الحاقی و اضافی می ‎ خواهد تا با عنوان طرح تکمیلی، این پروژه کامل شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این بیمارستان یکی از مطالبات اصلی مردم است و چون بروجرد شهری دانشگاهی است استفاده از این بیمارستان برای مباحث آموزشی، گذراندن دوره دانشجویان و جذب پزشکان متخصص حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شعار سال ادامه داد: در سال جاری جنس ایرانی مصرف شود چراکه لازمه تولید و اشتغال این است که پیچ و مهره ‎ های واردات را سفت کنیم و صادرات و تولید را تقویت کنیم.

بروجردی یادآور شد: برای تخت ‎ های بیمارستانی و سازه ‎ های این بیمارستان از تولیدات داخلی استفاده می ‎ شود و استاندارهای لازم در ملزوماتی که عمر آن محصولات را بیشتر می ‎ کند اشتفاده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یک برنامه زمانبندی شده برای افتتاح داشته باشیم و قبل از ماه مبارک رمضان بیمارستان آیت‌الله بروجردی افتتاح شود.

در ادامه، گودرزی، دیگر نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این بیمارستان بستر ساز سلامت بوده و حداقل حقوق شهروندی است.

وی ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان طلیعه تحول در وضعیت بهداشتی شهرستان شود و یک عزم راسخ و همدلی مضاعف می ‎ خواهد که بروجرد به سمت وضعیت ایده ‎ آل حرکت کند.

گودرزی افزود: این بیمارستان نمی ‎ تواند تمام نیازهای بهداشت و درمان شهرستان را حل کند اما افتتاح این پروژه را یک فرصت می ‎ دانیم.

نماینده مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این بیمارستان 25 درصد در سال گذشته پیشرفت فیزیکی داشته و لازم است به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: آفت افتتاح فاز به فاز از سر این پروژه برداشته شود و تمام بیمارستان به بهره ‎ برداری برسد.

گودرزی خاطرنشان کرد: مشکل بحث آموزشی این پروژه این است که ما حتما دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم و پیگیری ‎ های تو در تو دارد و لازم است مسئولان کشوری این بحث را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • تأسیس شرکت پروژه راهکاری برای تحقق جهش تولید
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی