Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده نهاوند در مجلس گفت: من به‌عنوان نماینده مردم با هرگونه رانت‌خواری و حرام‌خواری مقابله می‌کنم و با حمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی‌ها را در این شهر می‌خشکانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گرو، حسن بهرام نیا گفت: مردم به من مراجعه می‌کنند و مطالب و گلایه‌های خود را عنوان می‌کنند و ازآنجاکه من باید زبان گویای مردم در خانه ملت، در استان و شهرستان باشم برخی مشکلات را بازگو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مگر می‌شود مردم حقوقشان را از من بخواهند و من پیگیری نکنم من از همه‌چیزم برای مردم هزینه می‌کنم بگذارید مردم حضور و وجود نماینده را لمس کنند و بدانند نماینده‌ای دارند که خواست ایشان را پیگیری کند.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: من با مردم وعده‌ای گذاشته‌ام و به آن عمل می‌کنم و به مردم گفته‌ام که با تمام وجود برای این شهرستان تلاش خواهم کرد و هر از چند گاهی گزارش آن را به سمع مردم خواهم رساند.

وی در ادامه با اشاره به برخی خواست‌های مردمی و رانندگان در مورد ترمینال جدید گفت: این‌یک خواسته عمومی و اکثر رانندگان بود که برای ارائه قسمتی از خدمات خواستار استقرار در ترمینال سابق بودند. این موضوع با حضور مسئولین شهر در جلسه‌ای بررسی شد و خروجی آن‌هم تصمیم کل افراد حاضر در جلسه بوده است.

بهرام نیا ادامه داد: قرار شد شهرداری با رعایت سازوکارها نسبت به تأمین فضای ترمینال اقدام و شهردار محترم به من گفتند که من نامه این کار را برای شورا نوشته‌ام ولی شورا تابه‌حال اقدامی نکرده است. باگذشت 2 ماه چرا شورا تصمیمی نمی‌گیرد. آقایان شورا شما بارأی همین مردم در شورا هستید و از هزینه‌های این مردم حق الجلسه می‌گیرید و در قبال مسائل مردم مسئولید.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: دیشب هم برخی تاکسی‌داران از برخوردهای غیر کارشناسی و سلیقه‌ای شورای شهر گلایه داشتند که حقوق ما رعایت نشده است، شایسته نیست که تصمیمات شورا سلیقه‌ای باشد. باید تصمیمات بر اساس معیار مشخص، منطق و قانون باشد.

وی افزود: از دیگر خواسته‌های مردم این بود که بر چه اساسی تخفیف عوارض سالیانه که معمولاً همه‌ساله در پایان سال اعمال می‌شد امسال در همه استان اعمال شد ولی در نهاوند نشد. این ظلم به مردم است.

بهرام نیا ادامه داد: از طرفی می‌گویند شهرداری اعتبار ندارد درحالی‌که اجرای این مصوبه به نفع شهرداری و خود شورا بود مگر غیرازاین است که عنوان شد برای پرداخت مبلغ حق الجلسه آقایان شورا، شهرداری مجبور شده است وام بگیرد تا پول اعضای شورا را بپردازد.

وی اظهار داشت: من به‌عنوان نماینده مردم با هرگونه رانت‌خواری و حرام‌خواری مقابله می‌کنم و با حمایت مردم ریشه این فسادها و ناتوانی‌ها را در این شهر می‌خشکانم.

نماینده نهاوند در مجلس در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار امیدواری کرد: مردم با در نظر گرفتن شاخص‌هایی نظیر ولایت مداری، از جنس مردم بودن و تلاش صادقانه برای رفع مشکلات مردم به کسی رأی دهند که موجب عزت و اعتلای اسلام و ایران باشد کسی که به مشکل بیکاری برسد، رکود حاکم را برطرف کند و تولید را بالابرده تا معیشت مردم تقویت شود و درنهایت و با مشارکت مثال‌زدنی مردم هرکس انتخاب شد، حسب مردم‌سالاری دینی همه باید تمکین کنند.

وی گفت: از طرفی انتخابات شوراهای شهر و روستا را پیش روداریم، انشا الله مسئولان برگزاری انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارتی به‌گونه‌ای عمل کنند که انتخاباتی سالم و به‌دوراز انحراف وتوام با شورونشاط داشته باشیم.

بهرام نیا اظهار داشت: سهم مردم و لازمه برگزاری انتخاباتی سالم مشارکت همه‌جانبه مردم است. مردم ورود کنند و اگر شناختی از کاندیداها دارند هم به مردم وهم به هیئت‌های نظارت اطلاع دهند. بالاخره شما می‌خواهید 4 سال سرنوشت شهر خود را به ایشان واگذار کنید. باید گروه بازی‌ها کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند

به گزارش جماران؛ ایلنا نوشت: رقم بی‌سابقه قرارداد ۲.۷ میلیارد یورویی شهرداری تهران با طرف‌های چینی برای خرید اتوبوس، تاکسی و دیگر وسایل نقلیه برقی به همراه برخی تجهیزات حوزه هوشمندسازی و… و البته ابهامات موجود درباره این قرارداد، به وقوع اتفاق بی‌سابقه‌ای در جلسه دیروز (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شورای شهر تهران دامن زد؛ به نحوی که وقتی برخی اعضای منتقد شهردار تهران ایراداتی را نسبت به قرارداد چین وارد دانستند و نسبت به این که قراداد مذکور پیش از این که به دست اعضای شورا برسد، به بیرون درز پیدا کرده و در فضای مجازی منتشر شده است، اعتراض کردند، بعضی دیگر از اعضای شورا، صحبت‌هایی را علیه همکاران خود مطرح کردند که باعث ناراحتی آن‌ها شد.

این مساله باعث شد که پس از ارائه گزارش آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل عمومی توسط محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، صحن شورا به صحنه اعتراض برخی اعضا به ابهامات مطرح‌شده درباره قرارداد چین و البته جدال لفظی بعضی اعضای شورای شهر با یکدیگر تبدیل شود. ظهر دیروز در حالی که جلسه شورا برخلاف روال معمول که ساعت ۱۲ به پایان می‌رسد، تا ساعت ۱۲:۳۰ طول کشیده بود، دیالوگ‌های پینگ‌پنگی برخی اعضای شورای شهر با یکدیگر، کار را به جایی رساند که مهدی چمران، رئیس شورای شهر از تمام اعضای شورا درخواست کرد که پاسخ همدیگر را ندهند و تاکید کرد که «اعضا می‌توانند جواب یکدیگر را در اتاق خودشان بدهند و نباید وقت مردم را بگیرند، چون صحن شورا محل جواب دادن اعضا به صحبت‌های یکدیگر نیست.»

در چنین شرایطی بود که تعدادی از اعضای شورای شهر از ارائه تذکرات خود به صحبت‌های معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و ابهاماتی که نسبت به قراداد کلان شهرداری تهران با یک شرکت خصوصی چینی داشتند، منصرف شدند و سپس علیرضا زاکانی پشت تریبون شورا حاضر شد تا پاسخ ابهامات و انتقادات مطرح‌شده توسط را بدهد. در این زمان، چون رای‌گیری اولیه برای تمدید زمان قانونی برگزاری جلسه شورا نیم ساعت بود و ساعت به ۱۲:۳۰ رسیده بود، مهدی چمران از اعضای شورا خواست که با تمدید مجدد زمان جلسه به مدت ۳۰ دقیقه دیگر موافقت کنند، اما هفت نفر از اعضای شورای شهر تهران شامل مهدی اقراریان، سید جعفر شربیانی، سید جعفر تشکری هاشمی، مهدی عباسی، ناصر امانی، علی اصغر قائمی و سوده نجفی، نه‌تنها با تمدید زمان جلسه موافقت نکردند، بلکه در حین شروع صحبت‌های شهردار تهران، جلسه شورا را ترک کردند.

در همین راستا از «مهدی اقراریان»، رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران درباره علت ترک صحن شورا توسط هفت نفر از اعضا در جلسه دیروز سوال کردیم و او نیز در پاسخ به خبرنگار ایلنا توضیح داد: جلسه شورای شهر تهران در شرایط عادی تا ساعت ۱۲ طول می‌کشد و در برخی مواقع که مذاکرات طولانی می‌شود، رئیس جلسه از اعضای شورا درخواست می‌کند که برای تمدید زمان جلسه به مدت ۱۵ یا ۳۰ دقیقه دیگر رای بدهند. همین اتفاق در جلسه دیروز نیز رخ داد و با رای اعضای شورا، جلسه تا ساعت ۱۲:۳۰ تمدید شد. وقتی هم که ساعت به ۱۲:۳۰ رسید، زمان قانونی برگزاری جلسه صحن به پایان رسیده بود و باید برای ادامه برگزاری جلسه از اعضای حاضر رای‌گیری می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در زمانی که آقای چمران می‌خواست برای تمدید مجدد زمان جلسه رای‌گیری کند، بخشی از نمایندگان شورا با این کار مخالف بودند و اعتقاد داشتند که با توجه به حساسیت موضوع حمل‌ونقل عمومی و مباحث مطرح‌شده درباره قرارداد شهرداری با طرف‌های چینی، می‌توان صحبت‌ها را در جلسه دیگری به صورت مفصل ادامه داد تا دوباره شهردار محترم و معاون شهردار در صحن شورا حضور پیدا کنند و درباره موضوعات و ایرادات مطرح‌شده توضیح بدهند و اعضای شورا نیز بتوانند سوالات بیشتری را مطرح کنند تا درباره تمام مسائل مربوط به قراداد مذکور که برای جمعی از اعضای شورای شهر و البته شهروندان تهرانی ابهاماتی را ایجاد کرده است، رفع ابهام شود.

رئیس کمیته نظارت شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: خروج هفت نفر از اعضای شورا از صحن جلسه به معنای قهر کردن نبود، بلکه این تعداد از نمایندگان پارلمان شهری با تمدید زمان جلسه موافق نبودند. البته قبل از ساعت ۱۲:۳۰ نیز تعدادی از دوستان با اجازه رئیس شورا از جلسه خارج شده بودند و با خروج هفت نفر از جلسه، صحن از حد نصاب قانونی تشکیل جلسه خارج شد و عملا نباید که برگزاری جلسه ادامه پیدا می‌کرد، زیرا بخش مهمی از اعضا با تمدید دوباره زمان جلسه دیروز موافق نبودند. علت این مخالفت نیز آن بود که تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند.

وی در پایان تصریح کرد: متاسفانه در جلسه دیروز شورای شهر، چه قبل از این که تعدادی از اعضا جلسه را ترک کنند و چه بعد از آن، بعضی دیگر از اعضای شورا ادبیات خاصی را علیه برخی دیگر از اعضا استفاده کردند. در واقع در جلسه دیروز که اتفاقا با «روز ملی شوراها» مصادف بود، شاهد وقوع حادثه تلخی در زمینه شکل نامناسب پاسخ‌دهی برخی اعضای شورا به بعضی دیگر که به انجام وظیفه قانونی خودشان در حوزه نظارت بر عملکرد شهرداری می‌پردازند، بودیم.

دیگر خبرها

  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران