Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسلم اکبری، کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در رقابت های پارالمپیک 2016 ریو در خصوص حضور تیم ایران در این مسابقات گفت: با توجه به مشکلاتی که برای اعزام تیم ملی کشورمان به بازی های پارالمپیک به وجود آمد و کارشکنی هایی که شد، خبر اعزام تیم به این مسابقات شگفتی ساز بود و خدا را شکر می کنیم که با وجود اینکه فرصت زیادی پیش رو نداشتیم و مانند سایر تیم ها آماده نبودیم، توانستیم به نتیجه ی بسیار خوبی دست پیدا کنیم و حتی از دوره های قبل نیز در جایگاه بهتری قرار گیریم و نایب قهرمانی این دوره از بازی های پارالمپیک برای تیم کشورمان بسیار شیرین و دلچسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری خاطرنشان کرد: رشته های تیمی در بازی های پارالمپیک باید از سد چند تیم بگذرند تا در نهایت به مقام دست پیدا کنند و از این رو کمی کار سخت تری پیش رو دارند اما در بحث اهدای جوایز به رشته های تیمی تفاوت وجود دارد. اما به هر روی این مساله قابل درک است که تعداد نفرات در رشته های تیمی بیشتر از انفرادی است و نمی توان جوایز را مشابه مدال آوران رشته های انفرادی توزیع کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در بازی های پارالمپیک در پایان گفت: از مسئولین وزارت ورزش و جوانان به ویژه وزیر محترم تشکر می کنم که به روند اهدا جوایز سرعت بخشیدند و همین طور از مسئولین فدراسیون و کمیته پارالمپیک که پیگیری این امر بودند نیز قدردانی می کنم و امیدوارم همچنان بتوانیم برای کشورمان در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کنیم.

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران توانست در بازی های پارالمپیک ریو2016 عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ روز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) داوری از کشور عمان این بازی را قضاوت می‌کند.

داور: قاسم مطر علی

کمک اول: ناصر سلیم عبدالله

کمک دوم: حامد طالب سیف

داور چهارم: یحیی احمد ابراهیم

ناظر داوری: لی جی یونگ از کره جنوبی

نماینده مسابقه: اوتای کنیا از ژاپن

انتهای پیام/

کد خبر: 1229930 برچسب‌ها ایران

دیگر خبرها

  • کار را تمام شده بدانید، تیم کشتی آزاد ایران در المپیک پاریس 5 نفره است
  • شگفتی نوشاد عالمیان کامل نشد/ ۱۷ هزار دلار جایزه ملی‌پوش شایسته تنیس روی میز ایران
  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ مشخص شد
  • ماجرای 9 نفره شدن تیم لیگ برتری با یک کارت قرمز!
  • جمعیت ایران ۲۰ سال بعد چند نفر می‌شود؟
  • ریکاوری سروش کنار فرشته نجاتش! (عکس)
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن