Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مجید مشک بید حقیقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دراین خصوص اعلام کرد: پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا پرداخت که هر دو ماه یکبار براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز شده و در این راستا مرجعیت علمی مبنای گزینش دانشمندان برتر در این پایگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعات استخراج شده در مجموع ۲۲۸ ایرانی طلایه داران علم هستند که از این تعداد، اسم 9 نفر از اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می خورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ادامه داد: مرجعیت علمی براساس تعداد ارجاعات صورت گرفته به پژوهش پژوهشگران تعیین شده واین ارجاعات یا استنادها بیانگر میزان استفاده از نتایج پژوهش های منتشر شده است.

وی تاکید کرد: هر چقدر تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های یک محقق بیشتر باشد، کیفیت پژوهش های وی بالاتر بوده و این پژوهش ها از طرف جامعه علمی بیشتر پذیرفته شده اند.

مشک بید حقیقی خاطر نشان کرد: تعداد ارجاعات صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در ۱۰ سال اخیر موجب شد تا برای انتخاب دانشمندان یک درصد برتر دنیا تعداد این ارجاعات شمارش گشته و محققان در ۲۲ رشته موضوعی طبقه بندی شدندو بر اساس تعداد استناد های دریافت شده به صورت نزولی مرتب سازی شوند و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر دنیا انتخاب می شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، خاطر نشان کرد: در اسامی معرفی شده پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) نام دکتر جعفر بی آزار استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت که بصورت نیمه وقت با این واحد دانشگاهی همکاری دارد در ردیف 161 این لیست در حوزه ریاضیات بر اساس جدیدترین آمار دانشمندان برتر ایرانی دیده می شود.

200/202

دریافت کننده: ناهید سمیعی/انتشار: آخوندی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۳۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین اختتامیه دومین نشست افق تحول دانشگاه اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم این اجلاسیه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سید عبداله میر غیاثی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اکبر نصرالهی رئیس دانشکدگان هنر و رسانه، زهرا السادات مشیر استخاره مدیر گروه کشوری علوم اجتماعی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر، مدیران گروه علوم اجتماعی کشوری، علی چیتگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس و روسای واحد‌های دانشگاهی و معاونین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با دکتر چیتگر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاسیه سراسری گروه کشوری علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) واحد چالوس در قالب کمیته‌های کارگروه علوم اجتماعی در چهار بخش کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند