Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از روز گذشته (پنجشنبه) به مدت دو روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار که در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین برای سومین سال متوالی قهرمان شد، تیم شهدای مدافع حرم ساری عنون نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم باشگاه مقاومت بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در پایان این رقابت‌ها کاپ اخلاق به تیم پلیس عراق رسید، کمال البوسعیدی از عمان عنوان بهترین سرپرست را کسب کرد. پیام خانلرخانی لقب بهترین سرمربی را به خود اختصاص داد. داولاتشو میرزائوف از تاجیکستان و داریوش حسن‌زاده به عنوان بهترین داوران معرفی شدند. مهدی محمودی نیز عنوان فنی‌ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا را بدست آورد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی

مبینا نعمت زاده یکی از ورزشکاران آینده دار ایران محسوب می شود که قرار است در المپیک پاریس هم حضور داشته باشد

طرفداری | مبینا نعمت زاده یکی از الماس های ورزش ایران است.

مبینا نعمت زاده در 18 سالگی سهمیه المپیک را به دست آورده تا همین حالا و در همین سن هم کارنامه ای پر بار و درخشان داشته باشد.

در جریان رقابت های وزن ۴۹- کیلوگرم تکواندوی انتخابی المپیک در قاره آسیا، مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران با راهیابی به فینال صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

نعمت زاده در دور نخست این مسابقات استراحت کرد، سپس برابر آنا داکاستا از کشور تیمور ۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز مقابل روکا اوکاموتو از ژاپن در ۲ راند و با نتایج ۸ بر صفر و ۱۱ بر ۴ به برتری رسید و ضمن راهیابی به فینال، صاحب سهمیه المپیک پاریس شد.

با این سهمیه تاریخی، یک اتفاق تاریخی برای ورزش ایران رقم خورد و برای نخستین بار تکواندوی بانوان ایران با ۲ نماینده عازم المپیک پاریس خواهد شد.

احتمالا در آینده از مبینا نعمت زاده خیلی بیشتر هم خواهیم شنید.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • مبینا نعمت زاده؛ الماس تکواندوی ایران به دنبال طلا در پاریس | سهمیه‌های المپیکی