Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد در اوایل تابستان سال جاری 63 پست ثابت برق در روستاهای چاموران، خونکارآباد، اسمی‌آباد، دره‌پیر، گردو علیا و سفلی، سیلگاه، نعل اشکنان علیا و سفلی، حیدر آباد میهه و شهرک میهه راه‌اندازی شود.

به گزارش ایسنا، علی کاظمی باباحیدریروز گذشته در بازدید از روستاهای بخش میهه و تنگ‌گزی از توابع شهرتان کوهرنگ، در حضور مردم و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، اظهار کرد: تلاش بر این است که تمامی قول‌های داده شده به مردم، اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دراین سفر مشکلات این مناطق بررسی شده و اقدامات موثری در راستای حل آنان انجام می‌گیرد.

کاظمی باباحیدری تصریح کرد : مسائل همچون آسفالت شدن جاده، برق‌رسانی، نهرهای کشاورزی، آزاد سازی زمین‌ها، تخصیص آب به زمین‌های کشاورزی و کمبود زمین‌های ورزشی را از مشکلات مردم در این مناطق عنوان کرد.

کاظمی باباحیدری بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار به ورزش و جوانان در سال جاری تعلق گرفت که این میزان بی‌سابقه بوده است.

وی تاکید کرد: احداث اماکن تفریحی در این مناطق از خواسته های مردم بوده و فرماندار موظف به پیگیری در این زمینه است.

این نماینده مجلس در خصوص جاده‌های این بخش نیز اظهار کرد: آسفالت‌کشی هشت کیاومتر از ورودی جاده‌های روستایی و روکش آسفالت از جمله ورودی شهرک میهه که از طرف جاده اصلی که شیب بسیار تندی دارد، توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شود.

کاظمی باباحیدری اضافه کرد: جاده اصلی میهه، جاده نعل اشکنان – سیلگاه، جاده چارموران – گردو علیا نیازمند روکش آسفالت است که لازم است توسط فرمانداری پیگیری شود.

وی تاکید کرد: شرکت تعاونی و احداث استخر آب برای زمین‎های کشاورزی که 80 درصد هزینه‌ها توسط دولت و 20 درصد توسط کشاورزان تامین شود.

نماینده مردماردل، فارسان، کوهرنگ و کیاردر مجلس اضافه کرد: برای آبیاری قطره‌ای و بارانی زمین‌های کشاورزی لازم است تمامی هزینه‌ها توسط دولت پرداخت شود و کشاورزان خرده مالک با مشارکت هم به صورت شرکت تعاونی اقدام کنند.

کاظمی باباحیدری گفت: مقرر شد اوایل تابستان سال جاری 63 پست ثابت برق در روستاهای چاموران، خونکارآباد، اسمی‌آباد، دره‌پیر، گردو علیا و سفلی، سیلگاه، نعل اشکنان علیا و سفلی، حیدر آباد میهه و شهرک میهه راه‌اندازی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی در زمینه بهسازی روستاها، خاطرنشان کرد: مقرر شد به منظور زیرسازی و بهسازی 300 میلیون تومان اعتبار از سوی نماینده مجلس و فرمانداری و 300 میلیون تومان اعتبار نیز از سوی بنیاد مسکن فراهم شود.

وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری شهرستان کوهرنگ و دارا بودن شرایط طبیعی و طرح هادی روستاهای این شهرستان، گفت: بهره‌گیری از این پتانسیل در جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور استاندار در این شهرستان برگزار می‌شود مطرح خواهد شد.

کاظمی باباحیدری تاکید کرد: به امامزاده روستای گردو علیا توسط اوقاف رسیدگی بیشتری خواهد شد.

وی افزود: ورزش و جوانان با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی در این شهرستان موظف به انجام اقدامات لازم هستند.

کاظمی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و همان گونه که در دوره‌های گذشته با شور و شعور حضور پیدا کردند و حماسه آفریدند، در 29 اردیبهشت پیش‌رو نیز با حضور چشمگیر و مقتدرانه، برگ زرینی را به افتخارات کشور اضافه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردماردل، فارسان، کوهرنگ و کیاردر مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان کوهرنگ از روستاهای چاموران، خونکارآباد، اسمی‌آباد، دره‌پیر، گردو علیا و سفلی، سیلگاه، نعل اشکنان علیا و سفلی، حیدر آباد میهه و شهرک میهه بازدید و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار