Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره پست گفت:عواملی در دیر رسیدن بسته یا مرسوله به صاحبش مثل درست نبودن نشانی و کد پستی دخیل اند و وقتی بسته یا مرسوله به دست ما می رسد و پستچی به محل رفته است که این موضوع خود ۲۴ساعت ارسال بسته را عقب می اندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازسیرجان خبر؛رییس اداره پست سیرجان در خصوص ارسال مرسوله های پستی اظهار داشت:خوشبختانه پست سیرجان تا به حال چنین مشکل یا شکایتی در خصوص اینکه مرسوله یا بسته ای دیر به دست صاحبش رسیده باشد نداشته است و من تعجب می کنم که اگر خدایی ناکرده چنین اتفاقی رخ داده است از طریق پست اقدام به پیگیری نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیا اذعان داشت:عواملی در دیر رسیدن بسته یا مرسوله به دست صاحبش دخیل اند مثل درست نبودن نشانی یا کد پستی یا وقتی که امروز بسته یا مرسوله به دست ما می رسد و پستچی به محل رفته است این موضوع خود ۲۴ساعت ارسال بسته را عقب می اندازد.

وی گفت:اداره پست سیرجان درخصوص چنین شرایطی سریع موضوع را پیگیری و مامور مورد نظر را توبیخ میکند، این اداره تا به حال چنین موضوعی را نداشته و من متعجبم که چگونه این اتفاق افتاده است، اما من به همشهریان گرامی این توصیه را میکنم که در خصوص کم کاری همکاران بنده اداره به شدت برخورد می کند.

یک شهروند در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر در خصوص مشکلات اداره پست سیرجان اظهار داشت:اداره پست سیرجان نسبت به شهرهای دیگر هم بهتر است و هم ضعیف تر، بهتر به خاطر اینکه نیروهای دفتری قوی و کارآمدی دارد اما در زمینه پست مرسوله و تحویل مرسوله به دست گیرنده کمی ضعف دارد که باید تقویت شود و از پستچیان بیشتری دعوت به همکاری کنند و یک نفر پستچی دارد و نمی تواند این فرد تا پایان وقت اداری تمام بسته های ما را به دستمان برساند، یا اداره پست وسایل نقلیه فرسوده و قدیمی ای دارد و همین باعث کندی روند کار می شود، باید این مشکلات سامان دهی شود چون ضررش متوجه مردم خواهد بود.

یکی از پستچیان اداره پست سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:من چند سالی است که اینجا مشغول به کار هستم و شاید در هر روز ما تعداد زیادی بسته و مرسوله را تحویل میدهیم اما تعداد زیادی از این بسته ها مشکل کد پستی و یاا آدرس و …را دارند، مثلا عمده اشکالات ما مربوط به گواهینامه یا کارت سوخت است و باعث کندی کار ما همین است که امروز پستچی ما نیم ساعت به خاطر یک آدرس معطل شد.

وی اظهار داشت: اینجا خواهشی که از همه همشهریان عزیز سیرجانی دارم این است که در درست و دقیق نوشتن اطلاعات بسته، نامه یا… بیشترین دقت و حوصله را به خرج دهند تا حقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)



منبع:پیج mehdi.mohammadi3256

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دردناک ترین شعر فارسی این دو بیت است ؛ هوشنگ ابتهاج می گوید (فیلم) رنگین کمان میدان نقش جهان اصفهان (فیلم) خوشبختی از نظر آلفرد هیچکاک (فیلم)

دیگر خبرها

  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • (ویدیو) وقتی مسعود فراستی را با هوشنگ ابتهاج اشتباه می‌گیرند!
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • گل رودریگو به اسپانیا روی اشتباه اونای سیمون (اسپانیا 2-1 برزیل)
  • ضربه دقیق تیلمانس؛ گل اول بلژیک به انگلیس (انگلیس 0-1 بلژیک)
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • سال، سال والیبال نبود