Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ازبرگزاری ۱۳۶ گفتمان دینی در سال گذشته با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز شنبه کارگاه تخصصی بررسی آسیب‌های اجتماعی استان کردستان که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، با اشاره به برخی فعالیت‌های تبلیغات اسلامی استان کردستان در سال ۹۵ گفت: سال گذشته تبلیغات اسلامی استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام داده که از جمله این فعالیت‌ها برگزاری ۱۳۶ گفتمان دینی با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: برگزاری ۱۰۰ گفتمان برای عموم مردم، برگزاری ۴۳ کارگاه آموزشی ویژه تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی استان از جمله کانون‌های فرهنگی – تبلیغی، جمعیت بانوان فرهیخته استان و موسسات و خانه‌های قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های ما در سال‌ ۹۵ بوده که با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

وی بیان کرد: باهماهنگی معاونت امور اجتماعی استانداری کردستان درصدد هستیم ۱۵۰ کارگاه آموزشی ویژه آسیب‌های اجتماعی را در سطح استان کردستان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهرها برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: موضوع آسیب‌های اجتماعی باید جدی گرفته شود و سعی کنیم ذهن مسوولان را نسبت به این موضوع مهم حساس کنیم.

وی استفاده از ظرفیت صدا و سیما در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و اظهارداشت: تبلیغات اسلامی کردستان در راستای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان سال گذشته با ادارات و دستگاه‌های متعدد فرهنگی استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرده است و امسال نیز به همکاری‌های خود با سایر ادارات ادامه خواهد داد.

گفتنی است، در این کارگاه که با حضور روسای ادارات تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان و مسئول روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دبیر جبهه فرهنگی استان گفت: قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی در جبهه فرهنگی استان تشکیل شده است.
هدایت خواه افزود: تعدادی از محلات در شهرستان های مختلف شناسایی شده و با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی تلاش می شود با آسیب های اجتماعی مقابله کنیم.
وی ادامه داد: برای عبور از آسیب‌های اجتماعی باید راهکار فرهنگی ارائه شود تا جلو بسیاری از این آسیب ها و ناهنجاری ها به نحو اثرگذاری گرفته شود.
دبیر جبهه فرهنگی استان گفت: توجه به خانواده، تربیت و فرهنگ دینی راه جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و همه باید بیش از گذشته در دستور کار قرار دهیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن ازدواج دانشجویی یک معروف بزرگ است
  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • درباره حجاب به ابعاد دینی، سیاسی و بین‌المللی توجه شود
  • دستگاه‌های فرهنگی برای توسعه و تنظیم‌گری باید اراده داشته باشند
  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • باید معنای مدرن «بدن» و پیوند آن با زیبایی به چالش کشیده شود
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی