Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (دانلود سخنراني)
دانلود مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر محمود انوشه (روانشناس)





سيد محمود انوشه روانشناسي با مدرک دکتري که در لبنان به تحصيل پرداخته و سخنراني هاي زيادي در دانشگاه ها با مخاطب قرار دادن جوانان، انجام ميدهد.

دکتر انوشه در بيشتر سخنراني هاي خود جوانان، زندگي صحيح و چگونگي شناخت يکديگر را مورد بحث ميگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اين مطلب مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر محمود انوشه را براي دانلود آماده کرده ايم.

اين مجموعه شامل 29 قطعه صوتي از سخنان دکتر انوشه است.

علاوه بر مجموعه سخنراني ها به صورت يکجا، يک قطعه سخنراني بصورت جداگانه، براي نمونه جهت دانلود قرار داده شده است. به اين ترتيب قبل از دانلود کل مجموعه ميتوانيد يکي از سحنراني هاي آن را گوش کنيد و اگر مورد پسند شما بود کل مجموعه سخنراني ها را به صورت يکجا دانلود کنيد.








مجموعه کامل سخنراني هاي دکتر محمود انوشه (روانشناس) را دانلود کنيد:
دانلود (حجم 74.4 مگابايت)

دانلود نمونه يکي از سخنراني ها (حجم 5.2 مگابايت)

تاريخ انتشار: 96/01/26

ساير آهنگ ها

مشخصات:
● تعداد : 29 فايل صوتي
● زمان : 14 ساعت 1 دقيقه
● فرمت : MP3
● کيفيت : 64 کيلوبيت
● قابل پخش در : کامپيوتر، موبايل، پخش ماشين، و ساير دستگاه هاي پخش آهنگ





دانلود نرم افزار کمکي



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط

 ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ گزارش یک درگیری خونین در منطقه رودهن به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد. با حضور مأموران و بررسی‌های اولیه مشخص شد که درگیری در یک میهمانی مختلط رخ داده و در این میان ۵ نفر مجروح و همه آنها به بیمارستان منتقل شده‌اند. ساعتی بعد ۴ مصدوم نزاع پس از درمان اولیه از بیمارستان ترخیص شدند، اما محمود به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.
با مرگ جوان ۲۷ ساله، پلیس شناسایی عامل قتل را در دستور کار قرار داد و در نخستین گام به تحقیقات میدانی پرداخت و مشخص شد که محمود و برادرش نوید با ۳ نفر از افراد حاضر در میهمانی به نام‌های شهرام و ناصر و اکبر درگیر شده بودند.

به این ترتیب ۳ متهم بازداشت شدند و به درگیری اعتراف کردند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و پدر قربانی به جایگاه رفت و گفت: متهمان از مدت‌ها قبل با پسرم محمود اختلاف و درگیری داشتند و مطمئن هستم که آنها پسرم را با نقشه قبلی به قتل رساندند و به‌هیچ عنوان حاضر به رضایت نیستم.

پس از آن اکبر به جایگاه رفت و گفت: من به دعوت یکی از دوستانم به میهمانی رفته بودم که متوجه شدم محمود به یکی از دوستانم توهین کرده، اواخر میهمانی یک سیلی به صورت او زدم، اما در همین حد بود و آنها رفتند تا اینکه چند متر جلوتر محمود با چند نفر دیگر درگیر شد که آنها را نمی‌شناختم. من نقشی در قتل او نداشتم.

سپس شهرام به جایگاه رفت و گفت: من قبول دارم که در میهمانی حضور داشتم، اما به اصرار یکی از دوستانم به آنجا رفتم و وقتی هم متوجه شدم که همه در آنجا مشروب خورده‌اند می‌خواستم آنجا را ترک کنم که دوستم اجازه نداد. بعد از میهمانی هم وقتی خواستیم آنجا را ترک کنیم، محمود و برادرش قمه به‌دست به ما حمله کردند که من روی زمین افتادم و ندیدم که چه کسی او را زد.

در ادامه ناصر به جایگاه رفت و گفت: من با محمود اختلافی نداشتم که بخواهم او را بکشم. وقتی او راه ما را سد کرد، من با شمشیر ضربه‌ای به پای او زدم که کشنده نبود. در مقابل هم او به بینی و دستم آسیب زد. به طوری که پزشکان محبور شدند بینی‌ام را پیوند بزنند و تاندون سه انگشتم هم قطع شد.

با پایان دفاعیات متهمان، قضات برای تحقیقات بیشتر پرونده را به دادسرا برگرداندند.

دومین جلسه دادگاه

با تکمیل تحقیقات بار دیگر متهمان از خود دفاع کردند، اما در این جلسه متهمان انگشت اتهام را به سوی یکدیگر نشانه گرفتند.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی، وارد شور شدند و باتوجه به مدارک موجود در پرونده و اظهارات شاهدان و همچنین نظریه پزشکی‌قانونی که اعلام کرده بود مشخص نیست ضربه کشنده به قربانی را کدام یک از متهمان به او وارد کرده اکبر و ناصر را به قصاص محکوم کردند، اما شهرام از دست داشتن در قتل تبرئه شد.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی
  • مناجات خوانی محمود کریمی در حرم مطهر امام رضا
  • آقای مداح! آنها بایدن را که به لجن کشیدند ما چرا رئیسی را نقد نکنیم؟
  • محمود عبداللهی، مربی هوادار: به جز یک ضربه ایستگاهی و یک ضدحمله برای استقلال، باقی بازی دست ما بود / فیلم
  • ارزان‌ترین هتل‌های ایروان
  • صدور حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • حکم قصاص برای عاملان قتل در میهمانی مختلط
  • هافبک سابق تیم ملی آلمان، بازیکن سوریه شد
  • نبود مشاور و روانشناس تربیت بدنی، پاشنه آشیل تیم‌های ورزشی کشور
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد