Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای آمادگی روحی و جسمی بیشتر آخرین تمرین خود را پیش از دیدار حساس با پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور تماشاگران انجام دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازافق انزلیآخرین تمرین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیش از عزیمت به عسلویه برای تقابل با تیمفوتبال پارس جم جنوبی در هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول، جام آزادگان، در ورزشگاه تختی بندرانزلی با حضور، پر شور هواداران عاشق ، مشتاق و همیشگی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این تمرین پس از گرم کردن بدنهای خود زیر نظر احمد احمدی مربی بدنساز تیم فوتبال ملوان تمرینات تاکتیکی را در برنامه تمرینی خود مرور کردند.
در جریان تمرینات تاکتیکی عصر روز جمعه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی متاسفانه صادق صادقی مدافع چپ دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و با صلاحدید کادر پزشکی از ادامه تمرین انصراف داد و به احتمال فراوان به بازی مقابل با پارس جم جنوبی نخواهد رسید.
تماشاگران خونگرم و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان همچون روز گذشته برای اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان سنگ تمام گذاشتند و با تشویق های پر شور خود نشاط خاصی به تمرین عصر روز جمعه تیم فوتبال ملوان بخشیدند و باعث بالا رفتن روحیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان شدند.
اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان برای دیدار مقابل تیم فوتبال پارس جم جنوبی ، امروز با اتوبوس عازم تهران شدند و سپس با پرواز ساعت ۱۷/۱۰ دقیقه هواپیمای آسمان عازم عسلویه خواهند شد و در هتل رمیله این شهر مستقر خواهند گردید.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چهارچوب هفته سی و دوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان عصر روز دوشنبه در یک بازی فینال گونه میهمان تیم فوتبال پارس جم جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در دیدار اخیرش تساوی ارزشمند و مهمی در راه بقا در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی به دست آورد که تک گل آبی‌ها را عثمان اندونگ به ثمر رساند و حالا هم خودش را آماده جدال حساس فردا برابر سپاهان کرده است.

خریدهای خارجی استقلال خوزستان هر هفته یک کار ویژه انجام می‌دهند و نقش مهمی در مسیر بقای این تیم دارند و با وجود اینکه دیروز با یک پله سقوط به رده پانزدهم برگشتند، اما نمایش کاملا امیدوار کننده‌ای مقابل تیم هجومی ملوان‌انزلی ارائه دادند که در کنار بازی موثر بازیکنان این تیم، عثمان اندونگ جلب توجه بیشتری کرد.

مدافع سنگالی 24 ساله که پیشتر هم برای آبی‌های خوزستان موفق به گلزنی شده، در دیدار اخیرشان مقابل ملوان هم با هوشیاری و جای‌گیری عالی در محوطه جریمه حریف توانست توپ ریباند را تبدیل به گل کند و نقش کلیدی در یک امتیاز حساس در راه بقا و امیدواری تیمش در هفته‌های آینده داشته باشد.

اندونگ که در نیم‌فصل به استقلال خوزستان اضافه شده و در کنار بازی موثر در بخش دفاعی، توانسته دو گل حساس هم به ثمر رساند، امیدوار است برابر سپاهان هم فرصت درخشش به دست بیاورد و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)