Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه ای کشور است، خاطرنشان کرد: باید همه امکانات استان برای برگزاری شایسته و آبرومندانه این جشنواره به کار گرفته شود.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای شناساندن هر چه بهتر کردستان به سایر استان های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی همچنین اظهار داشت: مدعوین این جشنواره برگزیدگان عرصه هنر، و میهمانان ویژه ما هستند که باید تمام توان استان را برای میزبانی شایسته آنها به کار ببریم.

استاندار در ادامه بر لزوم تشکیل کمیته های مالی، پشتیبانی، سیاسی ـ امنیتی و انتظامی، فضا سازی شهری و مناسب سازی محیطی، ارتباطات و همچنین فرهنگی و هنری برای پیگیری مقدمات برگزاری جشنواره تاکید و مسئول هر کدام از این کمیته ها را مشخص نمود.

زاهدی در بخش دیگری از این جلسه، فضاسازی و تبلیغات مناسب در تمامی شهرستان های استان به منظور اطلاع رسانی به اهالی استان را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: علاوه بر برنامه های جنبی جشنواره، باید برنامه ویژه ای هم در بخش عمومی هم در افتتاحیه و اختتامیه تدارک ببینیم که نمونه ای از فرهنگ کردستان را به نمایش بگذارد.

شایان ذکر است، استان کردستان در شهریور ماه 96 میزبان بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان های کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود