Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بانک ملت اعلام کرد که اختلال در سرویس حواله اینترنتی این بانک تا ساعتی دیگر مرتفع می شود. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، اختلال ایجاد شده در سرویس حواله بانکداری اینترنتی این بانک از سوی کارشناسان فنی شناسایی و تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.بر اساس این گزارش، صبح امروز اختلالی در سرویس حواله اینترنتی بانک ملت ایجاد شد که با تلاش کارشناسان فنی، منشاء این اختلال شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، سامانه های دیگر بانک ملت از جمله همراه بانک و حواله های داخل شعب فعال است و مشکل حواله اینترنتی نیز تا ساعتی دیگر برطرف خواهد شد.گفتنی است از ظهر امروز در اینترنت بانک ملت اختلال ایجاد شده بود که ظاهرا این مشکل درحال رفع شدن است.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات در خطوط اصلی شبکه توزیع آب همدان، امروز سه‌شنبه از ساعت هشت صبح الی ۱۴ قسمت‌هایی از مناطق شهر همدان قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، خیابان هنرستان، محوطه نستوه، شکریه، کمال آباد، سعیدیه، مهدیه، سلمان، زمانی و پشت بیمارستان بوعلی با قطعی احتمالی و یا افت فشار آب روبرو خواهند بود.

دفتر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شهروندان خواست با رعایت الگوی مصرف و قطع مصارف غیر ضروری، یاری رسان این شرکت در توزیع آب شرب باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان
  • بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان