Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلال در اینترنت بانک ملت که از ظهر امروز اتفاق افتاده موجب بروز شایعات نگران کننده بین مردم شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اختلال در اینترنت “بانک ملت” که از ظهر امروز اتفاق افتاده موجب بروز شایعات نگران کننده بین مردم شده است.

روابط عمومی بانک ملت تایید کرد که به دلیل بروز یک مشکل فنی و نرم‌افزاری، امروز از حساب تعداد محدودی از مشتریان این بانک، ارقامی بین ۱۱۰، ۱۴۰ و ۱۵۰ میلیون تومان کسر شده است، اما اطمینان داد که جای نگرانی برای مشتریان نیست و تا ساعاتی دیگر این پول به صورت کامل، به حساب افراد باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته تیم‌های پارس جنوبی جم و چادرملوی اردکان در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با شکست ۲-۱ میزبان به پایان رسید. امید روانخواه، سرمربی پارس، پس از پایان این مسابقه گفت: باخت در خانه مقابل هر حریفی سخت و تلخ است. کاری به واقعیت‌های بازی نداریم اما در هر صورت نتیجه باخت بوده و بسیار ناراحت کننده است. دوست دارم با توجه به شکست صحبت نکنم و اگر سوالی هست، پاسخ بدهم.

او درباره عقب کشیدن تیمش پس از گلزنی و همچنین موقعیت‌سوزی بازیکنانش گفت: حرف‌تان درست است، چون درباره لحظات مختلف بازی صحبت می‌کنید و من هم این را دیده‌ام. اما می‌خواهم به گذشته دور برنگردیم و بع همین بازی قبل و بازی امروز که روبروی یک حریف بالانشین نگاه کنید. بازی قبل گلی خوردیم که خیلی کم در فوتبال پیش می‌آید و دیدید یک صحنه‌ای که اصلا شبیه درگیری نبود، پنالتی گرفته شد و مسابقه‌ای که برده بودیم، ۲-۲ مساوی کردیم.

روانخواه افزود: ما اول فصل که شروع کردیم، تنها یک مسابقه را با یک بازی خوب به خیبر باختیم. من خیلی به این تیم امیدوار بودم و هنوز هم چه خودم باشم و چه نباشم، امیدوارم؛ دلیل اولش به خاطر میانگین سنی خیلی خوب تیم است. شاید جواب سوال شما هم در دل صحبت‌های من باشد. دفاع وسط‌های ما از تیم‌های امید و جوانان هستند و دفاع چپ‌مان امروز از تیم امید بود. ما زمانی که احساس کردیم با صدر جدول فاصله داریم و صعودمان خیلی سخت است، سعی کردیم به بچه‌های جوان و بومی میدان بدهیم. خودتان‌ هم دیدید عملکرد تیم از نظر فنی خوب بوده و همین امروز هم با اینکه بازی را واگذار کردیم، حداقل نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم، تساوی بود.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین عنوان کرد: واقعیت این است که اگر تیم اینجای جدول قرار دارد، مقصر من هستم. تنها من مقصرم، نه بازیکنان و نه همکارانم. اما اگر تیم دوم یا سوم جدول باشد، حاصل تلاش گروهی تمام ارکان باشگاه است، ولی الان که اینجاست، فقط من مقصرم و نمی‌خواهم هیچ توضیح زیادی بدهم. صادقانه بگویم دلیل اصلی اینکه امروز انگیزه‌ام برای ادامه کار کم است، این است که احساس می‌کنم روی بد فوتبال این فصل خیلی با ما بوده است‌. شما نحوه گل خوردن و گل نزدن تیم را دیده‌اید. ما به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کرده‌ایم و به حریف موقعیت نداده‌ایم که حداقل ۶ امتیاز بیشتر داشته باشیم. ما اگر ۶ امتیاز بیشتر داشتیم به دلیل حضور بازیکنان جوان و بومی، شرایط تیم بسیار امیدوارکننده بود اما نمی‌دانم چرا هرچقدر تلاش می‌کنیم با ناداوری و اشتباه فردی و ... این اتفاق رخ می‌دهد. در هر صورت مقصر اصلی منم و هر نقدی را می‌پذیرم.

او در خصوص حواشی و اتفاقات این مسابقه توضیح داد: شما فضای لیگ یک را می‌شناسید و هیچکدام‌مان هم نمی‌توانیم کتمان کنیم. متاسفانه در لیگ یک زمینه برای هر کاری برای لیگ یک فراهم است. تیم حریف یک سرمربی دارد که هفته قبل هم مسجدسلیمان و تیم‌های دیگر اعتراض داشتند. من فقط درباره بحث سرمربی صحبت می‌کنم. وقتی شما سابقه فوتبالی ندارید و فوتبال را به معنای واقعی تجربه نکردید و فضای فوتبال نمی‌شناسید، برای موفقیت ممکن است دست به هر کاری بزنید اما ما که فوتبال بازی کردیم، خط قرمزهایی برای خودمان داریم.

روانخواه افزود: ذهنیت وجود دارد و هست. من قسم می‌خورم بیرون زدن توپی که بازیکن ما دقیقه ۹۰ از روی خط بیرون زد، به مراتب از گل کردن آن سخت‌تر بوده‌ است. نمی‌خواهم چیزی بگویم، چون فیلمبرداری نبوده اما همکاران ما دیده‌اند که روی خط دروازه چه کاری انجام شده و چه چیزی ریخته‌اند. من اعتقاد ندارم اما شما می‌دانید جادوگری و ناداوری و همه اینها در فوتبال هست و برای همین است که شما هیچ پیشرفتی نمی‌بینید. من برای همین ناراحتم. ما امروز موقعیت ایجاد کردیم که بازی مساوی شود و به حریف موقعیت ندادیم. شما یک موقعیت نشان بدهید که حریف ایجاد کرده و به گل نرسیده است. اینها اتفاقاتی است که امروز افتاده است.

سرمربی پارس با انتقاد از رفتار نیمکت حریف گفت: با تمام احترامی که برای همه آدم‌هایی که فوتبالیست نبوده‌اند و کار می‌کنند قائلم، اما وقتی شما فوتبالیست نبودید و فوتبال بازی نکردید، از نظر دانش و شخصیت باید سطح خیلی بالایی داشته باشید که جامعه فوتبال شما را بپذیرد، اما متاسفانه اینطور نیست. برای مثال ما با همین تیم در خانه‌شان بازی کردیم اما آنها حتی نیامدند به ما دست بدهد، با این حال امروز با اینکه همه ناراحت بودند، من به احترام فراز فاطمی رفتم و گفتم ایشان فوتبال بازی کرده و ما وظیفه داریم به ایشان خوشامد بگوییم. به این دلیل می‌گویم آدم‌هایی که فوتبال بازی نکرده‌اند و می‌خواهند وارد فوتبال شوند، باید از خیلی از فیلترها بگذرند. باید به دانش و شخصیت‌ و سلامت‌شان رسیدگی شود، اما نمی‌شود و این شرایط به وجود می‌آید. ممکن است خیلی‌ها از حرف من ناراحت شوند اما من تجربه خودم را می‌گویم.

او درباره درگیری نیمکت دو تیم نیز توضیح داد: ورزشگاه خیلی ساکت است و صداها می‌آیند. فضای لیگ یک همینطور است. شما هرچقدر کنترل کنی، شرایط همین است. ما همیشه سعی کردیم خودمان را کنترل کنیم. عصبانیت من در ابتدای بازی هم برای این بود که واقعا یک ذهنیتی وجود دارد که داوری جهت‌دار باشد. با تمام احترامی که برای داور بازی قائلم  و خوب هم قضاوت کرد، اما در شروع بازی یک خطای خیلی ساده را برای آنها گرفت و هیچ دلیلی برای خط نگرفتن خطا نبود، چون بازیکن ما روی توپ و فضا مسلط بود و برخورد هم به وجود آمد. چرا داور نباید خطا می‌گرفت؟ بعد از آن شور و هیجانی که به تیم آمد، خوب بازی کردیم و به گل هم رسیدیم، ولی کمی عقب نشستیم و روی ساده‌ترین شکل ممکن گل مساوی خوردیم. اما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و اصلا انتظار گل خوردن نداشتیم.

روانخواه در پایان در پاسخ به اینکه آیا به جادوگری اعتقاد دارد، گفت: من به جاذبه اعتقاد دارم و به خاطر همین خودم را از پنجره پایین نمی‌اندازم، چون می‌دانم قطعا زمین می‌خورم. جادو هم وجود دارد اما من سمتش نمی‌روم.

دیگر خبرها

  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال