Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاندیداتوری برای پیگیری آرمان‌های برادر
محمد هاشمی می‌گوید برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های برادرش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است. محمد هاشمی‌رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردبرادر مرحوم آیت الله هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من با توجه به آرمان و اندیشه مرحوم هاشمی که اعتلای ایران، رفاه و آسایش برای مردم است، بر آن شدم از این طریق در حد توان خود، آرمان‌های ایشان را پیگیری کنموی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم شما فردی بوده یا تصمیم جمعی خانواده مرحوم هاشمی بوده است، ‌اظهار کرد: این تصمیم، تصمیم جمعی خانواده ایشان استهاشمی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع روحانی کنار خواهید رفت؟ تصریح کرد: این حرف‌ها برای کناره گیری زود استاین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که آیا شما با اصلاح طلبان هم مشورت کرده‌اید؟ گفت: با برخی افراد در این زمینه صحبت کرده‌ام که نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم. من هم مشورت داشته‌ام و هم به من تکلیف شده که در انتخابات حضور داشته باشم، زیرا صحنه‌های انتخابات بسیار حساس است و به من تکلیف شد که در صحنه حضور داشته باشموی با تاکید بر اینکه در انتخابات مستقل است افزود: ضرورت هایی وجود داشته که من کاندیدا شوم از جمله توصیه‌های مرحوم هاشمی. نظر ایشان این بود که با توجه به صحنه رقابت‌ها حتما لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد و من بر این اساس وارد انتخابات شدم.
کاندیداتوری بازیگر سریال شهرزاد
بازیگر سریال‌های شهرزاد و کیمیا با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد..بیژن میرافشار بازیگر سریال‌های شهرزاد و کیمیا صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در 140 نقطه جهانعلی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور در خصوص اقدامات انجام شده برای رای دادن ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به حضور شهروندان ایرانی در کشورهای مختلف، انتخابات ریاست جمهوری در ١٤٠ نقطه خارج از کشور برگزار می‌شود و در همین زمینه ستاد انتخابات باید با همکاری وزارت امور خارجه زمینه حضور این عزیزان را نیز فراهم خواهد کرد.بر اساس این گزارش، نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور موظف هستند اعضای هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بر انتخابات را تعیین کنند که در اکثر نمایندگی‌ها ترکیب دو هیات مذکور مشخص شده است و برای هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن این انتخابات مهم، ملزومات و لوازم برگزاری انتخابات از جمله برگه تعرفه و مهر و دیگر موارد تهیه شده و در موقع لازم به نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور ارسال خواهد می شود.
ثبت نام وزرای احمدی نژاد
حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 26 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
حاجی‌بابایی در جمع خبرنگاران، گفت: دو حلقه در کشور داریم, یکی ناکارآمدی و دیگری عدم توجه به مردم؛ در نتیجه شعارم, "دولت کارآمد و مردمی" است.صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم برای کاندیداتوری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
ثبت نام نماینده سابق مجلس
عوض حیدر پور نماینده سه دوره (هفتم،هشتم و نهم) مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.ثبت نام سفیر سابق ایران در سوریهسیداحمد موسوی سفیر سابق ایران در سوریه و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در دولت سابق در انتخابات رياست جمهوری ثبت نام كردند.عبدالحسین مقتدایی اعلام کاندیداتوری کرداستانداری دولت اصلاحات، نمایندگی مردم آبادان در مجلس، عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از جمله سوابق وی است.
تعداد داوطلبان به ۱۳۶۱ نفر رسید
تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌ جمهوری به ۱۳۶۱ نفر رسید.بعد از ساعت ۱۸ زمان ثبت‌نام تمدید نمی‌شودرئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت ۱۴ امروز به ۱۳۶۱ نفر رسید.علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: تا ساعت 14 امروز 352 نفر در ستاد انتخابات کشور حضور یافته و جمعا امروز 302 نفر ثبت‌نام قطعی کرده‌اند.وی افزود: از آغاز روند ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا امروز جمعا 1361 نفر ثبت‌نام قطعی کرده‌اند که از این بین 1251 نفر آقا و بقیه خانم هستند.رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: جوان‌ترین داوطلب 18 ساله و پیرترین داوطلب هم 92 سال دارد.احمدی تصریح کرد: زمان ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری تا ساعت 18 امروز است و این زمان تمدید نخواهد شد, پس از پایان این زمان, درب‌های ستاد انتخابات بسته خواهد شد و فقط از کسانی که داخل ستاد هستند، ثبت نام بعمل می‌آید.

عوض حیدرپور نماینده پیشین مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.عوض حیدرپور نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری 96 ثبت نام کرد.
بذرپاش هم برای ثبت نام آمدمهرداد بذرپاش به منظور ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات حضور یافت.
محمدباقر قالیباف داوطلب ریاست جمهوری شدمحمد باقر قالیباف برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.قالیباف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت کشور در گرو تعهد به قانون است.وی افزود: همه به قانون پایبندیم و به آن عمل می کنیم.قانون، میثاق ملی همه ما است.
معاون اول رئیس جمهور هم کاندیدای ریاست جمهوری شداسحاق جهانگیری در آخرین دقایق مهلت ثبت‌نام برای نام‌نویسی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

دیگر خبرها

  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات