Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:07:47 GMT

فیلم پاسخ حجت الاسلام رهامی به خبرنگار ایلنا

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۲۸۹۲۰

فیلم پاسخ حجت الاسلام رهامی به خبرنگار ایلنا

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پاسخ خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه روحانی به صورت رسمی کاندید اصلاح طلب ها است احتمال دارد به نفع ایشان کنار بروید و از برنامه های ایشان حمایت کنید گفت: من به عنوان کاندیدای مستقل آمده ام تا برنامه های خودم را اجرا کنم. من از برنامه خودم دفاع می کنم هرچند ممکن است که بخشی از آنها با برنامه دولت روحانی یکسان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برنامه هایم را برای رئیس جمهور شدن طراحی کردم. برای دفاع از حقوق انسانی و کرامت افراد وارد عرصه انتخابات شده ام. شما از کارنامه من در دفاع از حقوق مظلومان و دانشجویان و حقوق شهروندی آگاه هستید. بنده به عنوان کاندیدای پوششی وارد عرصه انتخابات نشده ام برنامه مستقل دارم و براساس برنامه خودم وارد عرصه انتخابات شده ام.

من گفتم روش آقای روحانی اعتدالی است. این گفتمان نیست. برنامه هایی که با برنامه من هم پوشانی داشته باشد اجرا خواهم کرد. کسی که خود را قد و قواره رئیس جمهور شدن می بیند باید برنامه داشته باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد

به گزارش جماران؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد؛ نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم طرح نور با جدیت
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد
  • معاون رئیسی: دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده
  • دشمن با برنامه وارد مساله حجاب شده است
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست