Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون حقوقي رئيس جمهوري با اشاره به نزديک شدن ايام انتخابات رياست جمهوري بر اخلاق محوري و رفتار صحيح در حين تبليغات انتخاباتي تاکيد کرد و گفت: در اين مسير بايد آيه شريفه «ادفع بالتي هي احسن» نصب العين همه فعالان انتخاباتي و از جمله روابط عمومي هاي دستگاه هاي دولتي باشد.

به گزارش خبرگزاري آريا، حجت الاسلام والمسلمين مجيد انصاري که در سي و سومين نشست شوراي هماهنگي رؤساي مراکز و مديران کل روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي کشور سخنراني مي کرد در توضيح اهميت تبليغات و اطلاع رساني با توجه به آموزه هاي قرآن کريم گفت: خداوند در قرآن خطاب به پيامبر (ص) فرمود يا ايها الرسول بلغ ما أنزل إليك من ربك وإن لم تفعل فما بلغت رسالته والله يعصمك من الناس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اين آيه و دستوري که خداوند به پيامبر عظيم الشان خود داده است مي توان دريافت که تبليغ، رکن موفقيت و اتمام ماموريت و کمال آن در هر کاري است.
حجت الاسلام انصاري با بيان کاستي هايي که در امر تبليغ خدمات دولت و تبيين آنها براي مردم وجود دارد بخشي از آن را ساختاري، بخشي را سياسي و مربوط به کم لطفي رسانه ملي و تخريب هاي سازماندهي شده جريانات سياسي و بخشي را نيز مربوط به تامين نشدن هزينه هاي تبليغ و اطلاع رساني و عدم توجه کافي به نقش و کارکرد روابط عمومي ها در دستگاه هاي اجرايي دانست و گفت: توجه به امور تبليغي و اطلاع رساني و در نظر گرفتن بودجه خاص مربوط به آن بايد در ذات طرحها و پروژه ها قرار گيرد چرا که در دنياي مدرن امروز شما بايد برنامه تبليغي صحيح داشته باشيد تا بتوانيد افکار عمومي را با خود همراه سازيد.
معاون حقوقي رييس جمهور با تاکيد بر اينکه انتخابات، فرصتي متقابل براي ملت و دولت است گفت: در اين ايام براي مردم و به خصوص جوانان، فرصتي فراهم مي شود تا در جريان امور قرارگيرند و به نوعي کلاسي آموزشي است براي ارتقاي سطح آگاهي هاي سياسي، مشارکت عمومي و تمرين روشهاي مسالمت آميز تعامل سياسي و لذا کساني که فرصت انتخابات را تبديل به تهديد و عرصه اي براي تخريب اخلاق سياسي و عمومي مي کنند، در حقيقت به جامعه و مردم خيانت مي کنند.
دکتر انصاري تصريح کرد: اگر مساله تبليغات انتخاباتي به درستي مديريت شود، بعد از هر دوره انتخابات بايد در ارزيابي ها، شاخصهاي تعامل اجتماعي، تعامل سياسي، آستانه تحمل افراد نسبت به يکديگر و رقبا و اخلاق ديني ارتقا پيدا کند.
وي با بيان اينکه متاسفانه به طور واضح در مقطعي در چند دوره از انتخابات، بخصوص در انتخابات سال 84 و 88، نه در سطح عمومي تبليغات، بلکه از تريبونهاي رسمي و از طريق کانديداها، اخلاق حرفه اي مورد تخريب و هجمه قرار گرفت، افزود: اگر قرار باشد زماني ارزيابي دقيقي از عوامل حوادث ناگوار سال 88 بعمل آيد، بايد ريشه آن را در تبليغات نادرست و تخريب بنيانهاي اخلاقي در مناظره ها جستجو کرد.
معاون حقوقي رييس جمهور با اشاره به اين آيه قرآن که مي فرمايد« لا يحب الله الجهر بالسوء من القول إلا من ظلم وكان الله سميعا عليما» گفت: خدا دوست ندارد افراد در محيطهاي عمومي و آشکارا با صداي بلند سخن بگويند و فرياد بزنند، الا کساني که به آنها ظلم شده است. از اين آيه مي توان دريافت که اين موضوع نه يک تجويز، بلکه فرمولي قرآني است که اساسا اگر فردي، جامعه اي، گروهي و مردمي مورد ظلم قرار گرفتند، چه بخواهيم و چه نخواهيم، اعتراض آنها با فرياد، از روي عصبانيت و معمولا لحن غيرمسالمت جويانه خواهد بود.
حجت الاسلام انصاري با تاکيد دوباره بر اينکه بايد از فرصت انتخابات براي ارتقاي اخلاق استفاده کنيم، گفت: روابط عمومي ها، مدار و محور کارزار مقابله با تبليغات سو دشمنان هم در بخش آفندي و هم پدافندي هستند. همانطور که در جنگ بخش تبليغات نقش کليدي در پيروزي و حفظ روحيه نيروهاي خودي و تضعيف روحيه دشمن را دارد، در اين کارزار نيز روابط عمومي ها وظيفه مهم و سرنوشت سازي برعهده دارند.
وي با اشاره به اينکه همه مراجع، حتي آن دسته از مراجع که بسيار محتاط و سخت گيرانه در قبال موسيقي نظر داده اند، استفاده از موسيقي و آلات موسيقي را در تبليغات جنگ، حلال و روا دانسته اند، اضافه کرد: اين موضوع گواهي محکم است بر اينکه بحث تبليغ، نه جزئي کوچک، بلکه در ذات موفقيت است.
معاون حقوقي رييس جمهور با اشاره به اينکه امروز عرصه تبليغ خيلي گسترده و ميزان اثرگذاري آن بسيار عميق و جدي است، اظهار داشت: همه ديدند که پخش تصاويري از حادثه انفجار شيميايي در سوريه و تبليغ دروغ آن بدون اينکه مشخص شود عامل اصلي آن که بوده است،
چگونه زمينه را در عرصه بين المللي براي حمله نظامي آمريکا به اين کشور مهيا کرد، اما قتل عام روزانه زنان و کودکان و مردان در يمن به وسيله بمباران و تبعات ناشي از آن مثل قحطي و خشکسالي هيچ بازتابي در دنيا پيدا نمي کند.
دکتر انصاري در ادامه با اشاره به اينکه در ايام پاياني فعاليت دولت يازدهم هستيم، تصريح کرد: وظيفه ما بيان اقدامات دولت، نه صرفا براي تبليغ اين دولت، بلکه براي تبليغ نظام و ايجاد اميد و نشاط در مردم و مقابله با جريان ايجاد نااميدي و کشتن حس اعتماد به نفس و تلقين ناتواني از سوي دشمن است. اين يک حق عمومي براي جامعه است که بايد از رهگذر تبليغات براي مردم ادا شود و از سوي ديگر حق دولت است که زحمات فراواني که براي آباداني کشور و خدمت به مردم کشيده است را تبيين کند.
وي تخريب و بي توجهي به دستاوردهاي دولت را ظلمي بزرگ به دولت و نظام دانست و خاطرنشان کرد: دولت فقط رييس جمهور و افرادي که پشت ميز هيات دولت مي نشينند، نيست، بلکه ميليونها نفر مدير و کارمندي هستند که براي آباداني و پيشرفت کشور و نظام تلاش مي کنند.
معاون حقوقي رييس جمهور با بيان اينکه بنده پيش از اين هم از ناکارآمدي نظام اطلاع رساني انتقاد کرده و گفته بودم که دولت در اين زمينه دچار کمبود است، گفت: بايد از شبکه روابط عمومي هاي دستگاههاي اجرايي در قالب يک شبکه سازمان يافته، مجهز و آموزش ديده در بستر راهکارهاي تخصصي و با بهره گيري از تجارب جهاني براي رفع اين نقيصه بهره گرفت.
وي با بيان اينکه اي کاش عضو دولت نبودم تا بتوانم قضاوتم درباره عملکرد دولت را به عنوان فردي خارج از مجموعه دولت ارائه کنم، اظهار داشت: بنده در 38 سال گذشته اشتغالاتي داشته و در موقعيتهايي مشغول کار بوده ام که امروز مي توانم به خوبي درباره عملکرد دولت نظر بدهم. بي شک و بدون اغراق دولت يازدهم يکي از موفق ترين دولتها بعد از انقلاب اسلامي در عرصه هاي کلان به ويژه در عرصه اقتصادي است. بي ترديد اگر مقدار کمي از دستاوردهاي اين دولت را صاحبان امکانات و جريانهاي رسانه اي داشتند، براي هر کدام از اين دستاوردها ماهها به عنوان يک فتح الفتوح، تبليغ مي کردند.
معاون حقوقي رييس جمهور با اشاره به اينکه فردا قرار است بزرگترين طرح زيربنايي در جمهوري اسلامي به لحاظ هزينه و حجم و اهميت با حضور دکتر روحاني افتتاح شود، تصريح کرد: جا داشت حداقل از يک هفته پيش، يکي از شبکه هاي صدا و سيما، درباره اهميت و جايگاه اين طرحها اطلاع رساني مي کرد و فردا اين تبليغات به اوج مي رسيد، چرا که در تاريخ ايران بي سابقه است که در يک روز مجموعه طرحهايي به ارزش 20 ميليارد دلار افتتاح و به بهره برداري برسند.
دکتر انصاري خاطرنشان کرد: اجراي پروژه راه اندازي همزمان 6 فاز ميدان پارس جنوبي از طريق مونتاژ و واردات نبوده، بلکه متخصصين داخلي کشورمان، در دل تحريمها، اجراي يکي از بنيادي ترين بندهاي سياستهاي اقتصاد مقاومتي، يعني بهره برداري از منابع گاز و نفت در ميادين مشترک با همسايگان را عملياتي کردند.
وي با اشاره به اينکه تا پيش از بهره برداري از اين پروژه هاي جديد، در ازاي حدود 200 ميليون مترمکعب برداشت ما، قطر از اين ميدان مشترک روزانه 500 ميليون مترمکعب برداشت داشت، گفت: ما در مقطعي درآمدي 700 ميليارد دلاري داشتيم، ولي در همان زمان ميدان پارس جنوبي به کارگاهي نيمه تعطيل تبديل شده بود. اما اين دولت با مضايق مالي فراوان بدون منابع بودجه اي و بدون تبليغات 6 فاز اين ميدان را به بهره برداري رسانده است.
معاون حقوقي رييس جمهور بهره برداري از اين پروژه ها را خدمتي بزرگ دانست که با دانش، سرمايه و تجربه ايراني به ثمر رسيده است و افزود: برخي ها در آمار دولت درباره اشتغال زايي شبهه مي کنند، خوب بيايند بروند پارس جنوبي را ببينيد. دولت که ملک سليمان نداشته و اجنه را به خدمت نگرفته است. متخصصان و کارگران ايراني اين پروژه ها را اجرا کرده اند.
حجت الاسلام انصاري دستيابي به برداشت برابر با عراق از ميدان مشترک نفتي در غرب کارون اشاره کرد و اظهار داشت: اين عمل به يکي از کليدي ترين مباحث اقتصاد مقاومتي است. همچنين دولت در راستاي عمل به ديگر اصول سياستهاي اقتصاد مقاومتي در زمينه تامين امنيت غذايي، در حالي که در سال 92، حدود 4500 ميليارد تومان گندم از کشاورزان خريداري شده بود، رقم خريد گندم از کشاورزان در سال 95 را به حدود 15 هزار ميليارد تومان در ازاي 11 و نيم تن گندم رساند. پول خريد گندم که سر سفره ثروتمندان نرفته، بلکه نصيب کشاورزان و روستائيان شده که عمدتا از اقشار ضعيف اقتصادي هستند.
حجت الاسلام انصاري اجراي طرح تحول نظام سلامت، تحويل 21 هزار تخت بيمارستاني، مهار تورم و عبور از رکود سنگين را بخش ديگري از دستاوردهاي دولت يازدهم عنوان و تصريح کرد: در حالي که از آغاز عمليات گازرساني در کشور تا روي کار آمدن دولت يازدهم به 14 هزار روستا گازرساني شده بود، در سه
سال گذشته به 9 هزار روستا گازرساني شده است.
وي با تاکيد بر لزوم تکرار تبليغ اقدامات و دستاوردهاي دولت خاطرنشان کرد: رفتار ضد اخلاقي رقبا و مخالفين دولت در تکرار اين دروغ که دولت يازدهم در عرصه اقتصادي موفق نبوده و کاري نکرده، باعث شده است که اين دروغ تثبيت شود. اين در حالي است که هر کدام از دستاوردهاي بزرگ و متعدد دولت يازدهم براي يک دولت در مدت 4 سال فعاليتش کافيست تا بگويد عملکرد موفقي داشته است.
معاون حقوقي رييس جمهور به ارتقاي قابل توجه شاخصهاي امنيت در کشور اشاره کرد و گفت: همه با افتخار از امنيت مطلوب حاکم بر کشور سخن مي گويند، اما اينکه منابع مالي تامين اين امنيت، آن هم در وضعيت سخت مالي کشور، چگونه تامين مي شود، مورد توجه قرار نمي گيرد. دولت يازدهم اگر هم کوتاهي و ضعفي داشته، در زمينه معرفي اين دستاوردها بوده است.
دکتر انصاري با بيان اينکه هر دستگاه بايد خدمات خودش را با روشهاي درست تبليغ کند تا اميد و اعتماد مردم به نظام افزايش يابد، اضافه کرد: در بحث مهار آبهاي مرزي که با همت وزارت نيرو به دستاوردهاي خوبي رسيده است، حتي از راه اندازي همه ميدان پارس جنوبي مهم تر است، چرا که تامين آب، تامين حيات آينده کشور است. همچنين وزارت جهادکشاورزي نيز عملکرد درخشاني در تامين امنيت غذايي کشور داشته، اما متاسفانه اين دستاوردها خيلي کم تبليغ و تبيين شده است.
وي با اشاره به اينکه متاسفانه دولت به معناي عام کلمه کار را مهم تر از تبليغ دانسته است، اظهار داشت: نبايد از نقش شبکه هاي تلويزيوني استاني و رسانه هاي محلي که نقش خيلي مهم دارند، غافل شويم. اولا کار کردن با مراکز استاني صدا و سيما خيلي مثل صدا و سيماي مرکز سخت نيست و از سوي ديگر چون مردم در استانها و شهرستانها راحت تر امکان راستي آزمايي ادعاها و تبليغات را دارند، لذا تبليغات از اين طريق موثرتر خواهد بود.
معاون حقوقي رييس جمهور تصريح کرد: شبکه هاي روابط عمومي استانداريها و فرمانداري ها بايد با مشارکت مسئولان بخشداري ها و دهداريها تشکيل شده و با تغذيه و طراحي اطلاعاتي از سوي شوراي روابط عمومي مرکز، کار تبليغات ميداني را در استانها و شهرستانها انجام دهند.
حجت الاسلام انصاري با انتقاد از اينکه دولت را متهم به کم توجهي به مسائل ارزشي و انقلابي مي کنند، خاطرنشان کرد: دکتر روحاني نه به قصد تبليغ، بلکه با اعتقاد راسخ از همان آغازين روزهاي فعاليتش به طور مرتب با خانواده هاي ايثارگران ديدار داشته است. همچنين قانون جامع خدمات ايثارگران که در دولت قبل بايگاني شده بود، از ابتداي اين دولت عملياتي شده است و در مجموع رسيدگي اين دولت به جامعه ايثارگري با هيچ دولت ديگري قابل مقايسه نيست.
وي گفت: تکرار سخن حق، جزو ذات تبليغ است. مخالفان حرفهاي دروغ خودشان را مرتب تکرار مي کنند. در عين حال بيان عملکرد و تبيين دستاوردهاي دولت هيچ ارتباطي به تبليغات انتخاباتي ندارد. بايد در هر وضعيتي، تا آخرين روز فعاليت اين دولت، خدمات و دستاوردهاي آن به عنوان بخشي از دستاوردهاي نظام تبليغ شود، چرا که اين کار دميدن روح اميد در جامعه است.
دکتر انصاري با بيان اينکه پيش بيني مي کنيم تبليغات انتخاباتي داغ و پرشور باشد چرا که جمع زيادي خودشان را براي ورود به اين عرصه تجهيز و مهيا کرده اند، اضافه کرد: اميدوارم در اين عرصه اخلاق و انصاف با هدف افزايش اميد و نشاط مردم به آينده کشور رعايت شود. گرچه تجربه برخي اشخاص و جريانها نشان داده جور ديگري عمل مي کنند و چه بسا الان هم به همان منظور به ميدان آمده باشند.
معاون حقوقي رييس جمهور با اظهار اميدواري نسبت به اينکه فضاي انتخابات به دروغ، تهمت و تخريب آلوده نشود، اظهار داشت: فکر مي کنم يک شهيد مظلوم براي عرصه انتخابات رياست جمهوري کافي باشد. معتقدم اگر عنوان شهادت را بخواهيم در حوزه ترور شخصيتي به کسي بدهيم آقاي هاشمي رفسنجاني واقعا در جريان انتخابات دوره هاي نهم و دهم رياست جمهوري و به خصوص در دوره دهم که اصلا کانديدا هم نبود ولي مورد تخريب گسترده قرار گرفت و از اين منظر شهيد ترور شخصيتي هستند. عده اي تخريب ايشان را نردبان بالا رفتن خودشان کردند اما تاريخ نشان داد، اين بالارفتن نيست، بلکه پايين رفتن در حضيض جهنم بداخلاقي است.
وي با اشاره به اينکه مردم در تشييع جنازه آيت الله هاشمي نشان دادند که بهترين داور هستند، تصريح کرد: نبايد در تبليغات انتخاباتي کسي يا جرياني مورد ظلم و تعدي قرار گيرد. بايد هجمه مخالفان را براساس فرموده قرآن مبني بر «ادفع بالتي هي احسن» دفع به احسن کنيم و دروغگويي ها را با تبليغ دقيق و صحيح خدمات و دستاوردها پاسخ دهيم.
معاون حقوقي رييس جمهور گفت: البته با توجه به اينکه قانون مسئوليت دفاع از حريم رييس و اعضاي دولت را بر عهده معاونت حقوقي گذاشته است، حتما تخلفات و جرايم انتخاباتي را رصد خواهيم کرد. بنده کميته ويژه اي را به سرپرستي يکي از اساتيد حقوق ک
ه سابقه قضاوت هم دارد، مامور کردم تا موارد تخلف انتخاباتي و جرم و تخريب و تهمت را شناسايي کند تا معاونت حقوقي به موقع نسبت به طرح شکايت و پيگيري اين مسائل اقدام کند. ما موظفيم از فضاي سالم جامعه صيانت کنيم. از روابط عمومي ها هم درخواست داريم که مصاديق تخلف و جرائم انتخاباتي را به ما گزارش کنند. البته دکتر روحاني بر پرهيز ما به ورود به عرصه شکايت و پيگيري قضايي تاکيد دارند اما در مواردي که موضوع به حقوق اجتماعي باز مي گردد، مجاز به چشم پوشي نيستيم.
حجت الاسلام والمسلمين مجيد انصاري تاکيد کرد که انشالله با خلق حماسه اي ديگر از سوي مردم، کار نيمه تمام دولت تدبير و اميد در دولت دوازدهم تکميل شده و گامي ديگر در تحقق سياستهاي کلان ابلاغي مقام معظم رهبري برداشته خواهد شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات وعده صادق

بامداد ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان شد با اجرای عملیات وعده صادق و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این پاسخ نتایجی را دربر داشت که در ادامه بدان اشاره خواهد شد اما آن‌چیزی که بیش از همه چیز مایه مباهات و افتخار کشور ماست قیاس و مقایسه واکنش حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به حکومت‌های ظالم دست‌نشانده پیشین بود؛ برای مثال در برهه جنگ جهانی دوم و آغاز یورش متفقین (انگلیس و شوروی) به سرزمین ایران از جنوب و شمال، رضاخان که در آن هنگام سلطنت را در دست داشت از واهمه و هراس آسیب دیدن خودش و خانواده‌اش، نیروهای مسلح ایران را خلع سلاح کرد، در پی آن متجاوزین به خاک ایران، بدون هیچ درگیری قابل توجهی، وارد ایران شدند و حتی پهلوی اول پس از مذاکره با محمدعلی فروغی(نخست وزیر دوره پهلوی) که از ایادی دولت انگلیس بود با خفت و خواری مجبور به استعفا و ترک ایران شد و در جزیره موریس تا آخر عمر و در تبعید سپری کرد.

اما اینک به حول قوه الهی و با توجه به توانمندی‌های نظامی و امنیتی که به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا و با نعمت ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب اسلامی حاصل شده، رژیم صهیونیستی پس از تجاوز و حمله مذبوحانه به محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه که در حقوق بین‌الملل و مناسبات جهانی به منزله تجاوز به خاک مقدس کشورمان تلقی می‌شود؛ نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخی دندانشکن و سیلی سنگین به دشمن متجاوز و ناقض حقوق بشر در فلسطین اشغالی ، او را سر جای خود نشاند و نشان دادند که امنیت ملی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مدارا نیست.

لازم است در پایان، همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد گوشه‌ای از دستاوردها و ره‌آوردهای این عملیات پیروزمندانه را به شرح ذیل برشمارم:

۱.تحقیر اقتدار پوشالی و شکننده آمریکا در مقابل اخطار جدی جمهوری اسلامی ایران در صورت حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی در پاسخ نظامی.

۲.ایجاد حس بی‌اعتمادی برای چندمین بار نسبت به آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس پس از مشاهده ناتوانی آمریکا در حمایت از جنایاتکاران صهیونیستی در عرصه عمل.

۲.ردیابی دقیق و نقطه‌ای مکان‌های استقرار سامانه‌های دفاعی و پدافندی آمریکا در منطقه.

۳.افزایش اطلاعات از نقاط ضعف و قوت سامانه‌های پدافندی آمریکا و شناخت جامع و کامل از میزان توان رزمی و رهگیری همزمان این سامانه‌ها.

۴.اشراف اطلاعاتی و شناخت جامع و کامل از وضعیت دقیق نظامی و دفاعی رژیم خبیث صهیونیستی.

۵.وادار شدن بعضی کشورها به اعلام موضع صریح در قبال مسئله فلسطین و رژیم اشغالگر قدس و ایران در حین و بعد از حمله و شناخت دوستان وفادار و معرفی چهره مجهول منافقین و سلطنت طلبان و...به جهان اسلام.

۶.مشخص شدن عیار و قدرت واقعی توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران به دنیا و جلب مشتری در سطح جهان.

۷.کنار رفتن و از دور خارج شدن واژه «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد» از ادبیات سیاسی و نظامی دشمنان بعد از اجرای عملیات وعده صادق.

۸.معرفی ایران به عنوان یک کشور مبنادار و آماده مواجه در عمل برای دفاع از مظلومان جهان بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و آیات قرآن بدون توجه به دو قطبی شیعه و سنی.

۹.معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قطب‌های قدرت جهانی که از مرحله تست و گمانه‌زنی و روی کاغذ به مرحله عملیاتی و میدانی و تحمیل و تفهیم آن به افکار عمومی جهان رسیده است.

۱۰.اثبات دستیابی کسب موفقیت‌هایی در عرصه‌های نظامی و تسلیحاتی از طریق نمایش هارمونیک و هم‌ساز از رفت و برگشت‌های هماهنگ بین مردان عرصه دیپلماسی و عرصه میدان در قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق.

۱۱.افزایش محبوبیت ایران در افکار عمومی، جامعه بین‌المللی و انگیزش و برافراشته شدن پرچم غرور و عزت ایرانیان مسلمان و ایجاد یک بازدارندگی خاص و...

محمدرضا کوچکسرائی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227609 برچسب‌ها انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی ایران سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟