Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در ارديبهشت ماه سال آتي برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 2 ماه مانده به انتخابات مي توانيد در بسته خبري انتخاباتي «تابناک»؛ آخرين و مهمترين خبرهاي انتخاباتي را بخوانيد.



به گزارش «تابناک»، با توجه به نزديک شدن به ايام برگزاري انتخابات رياست جمهوري، شوراها و مياندوره اي مجالس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در برخي حوزه ها ممکن است برخي خبرهاي مهم انتخاباتي لا به لاي اخبار روز گم شود و به اندازه کافي تاثيرگذار نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته خبرهاي انتخاباتي گزيده تازه ترين و مهمترين اخبار اين رويداد بزرگ منتشر مي شود.




کانديداتوري براي پيگيري آرمان‌هاي برادر


محمد هاشمي مي‌گويد براي پيگيري آرمان‌ها و انديشه‌هاي برادرش در انتخابات رياست جمهوري ثبت‌نام کرده است. محمد هاشمي‌رفسنجاني براي انتخابات رياست جمهوري دوازدهم نام نويسي کرد
برادر مرحوم آيت الله هاشمي پس از ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري اظهار کرد: من با توجه به آرمان و انديشه مرحوم هاشمي که اعتلاي ايران، رفاه و آسايش براي مردم است، بر آن شدم از اين طريق در حد توان خود، آرمان‌هاي ايشان را پيگيري کنم
وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش که آيا اين تصميم شما فردي بوده يا تصميم جمعي خانواده مرحوم هاشمي بوده است، ‌اظهار کرد: اين تصميم، تصميم جمعي خانواده ايشان است
هاشمي همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا به نفع روحاني کنار خواهيد رفت؟ تصريح کرد: اين حرف‌ها براي کناره گيري زود است
اين عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين در پاسخ به پرسش ديگري در اين خصوص که آيا شما با اصلاح طلبان هم مشورت کرده‌ايد؟ گفت: با برخي افراد در اين زمينه صحبت کرده‌ام که نمي‌خواهم نامي از آنها ببرم. من هم مشورت داشته‌ام و هم به من تکليف شده که در انتخابات حضور داشته باشم، زيرا صحنه‌هاي انتخابات بسيار حساس است و به من تکليف شد که در صحنه حضور داشته باشم
وي با تاکيد بر اينکه در انتخابات مستقل است افزود: ضرورت هايي وجود داشته که من کانديدا شوم از جمله توصيه‌هاي مرحوم هاشمي. نظر ايشان اين بود که با توجه به صحنه رقابت‌ها حتما لازم است بيشتر از يک نفر در صحنه حضور داشته باشد و من بر اين اساس وارد انتخابات شدم.


کانديداتوري بازيگر سريال شهرزاد


بازيگر سريال‌هاي شهرزاد و کيميا با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام کرد..
بيژن ميرافشار بازيگر سريال‌هاي شهرزاد و کيميا صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام کرد.


برگزاري انتخابات رياست جمهوري ايران در 140 نقطه جهان
علي اصغر احمدي رييس ستاد انتخابات کشور در خصوص اقدامات انجام شده براي راي دادن ايرانيان خارج از کشور، اظهار کرد: با توجه به حضور شهروندان ايراني در کشورهاي مختلف، انتخابات رياست جمهوري در ١٤٠ نقطه خارج از کشور برگزار مي‌شود و در همين زمينه ستاد انتخابات بايد با همکاري وزارت امور خارجه زمينه حضور اين عزيزان را نيز فراهم خواهد کرد.
بر اساس اين گزارش، نمايندگي‌هاي ايران در خارج از کشور موظف هستند اعضاي هيات اجرايي و اعضاي هيات نظارت بر انتخابات را تعيين کنند که در اکثر نمايندگي‌ها ترکيب دو هيات مذکور مشخص شده است و براي هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن اين انتخابات مهم، ملزومات و لوازم برگزاري انتخابات از جمله برگه تعرفه و مهر و ديگر موارد تهيه شده و در موقع لازم به نمايندگي‌هاي ايران در خارج از کشور ارسال خواهد مي شود.


ثبت نام وزراي احمدي نژاد


حميدرضا حاجي‌بابايي نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز (شنبه 26 فروردين) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام کرد.


حاجي‌بابايي در جمع خبرنگاران، گفت: دو حلقه در کشور داريم, يکي ناکارآمدي و ديگري عدم توجه به مردم؛ در نتيجه شعارم, "دولت کارآمد و مردمي" است.
صادق خليليان وزير جهاد کشاورزي دولت دهم براي کانديداتوري در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ثبت نام کرد.


ثبت نام نماينده سابق مجلس


عوض حيدر پور نماينده سه دوره (هفتم،هشتم و نهم) مجلس شوراي اسلامي در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کرد.
ثبت نام سفير سابق ايران در سوريه
سيداحمد موسوي سفير سابق ايران در سوريه و معاون حقوقي و پارلماني رئيس جمهور در دولت سابق در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كردند.
عبدالحسين مقتدايي اعلام کانديداتوري کرد
استانداري دولت اصلاحات، نمايندگي مردم آبادان در مجلس، عضويت در شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي از جمله سوابق وي است.


تعداد داوطلبان به 1361 نفر رسيد


تعداد داوطلبان انتخابات رياست‌ جمهوري به 1361 نفر رسيد.بعد از ساعت 18 زمان ثبت‌نام تمديد نمي‌شود
رئيس ستاد انتخابات کشور گفت: تعداد داوطلبان انتخابات رياست‌جمهوري تا ساعت 14 امروز به 1361 نفر رسيد.
علي‌اصغر احمدي رئيس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: تا ساعت 14 امروز 352 نفر در ستاد انتخابات کشور حضور يافته و جمعا امروز 302 نفر ثبت‌نام قطعي کرده‌اند.
وي افزود: از آغاز روند ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري تا امروز جمعا 1361 نفر ثبت‌نام قطعي کرده‌اند که از اين بين 1251 نفر آقا و بقيه خانم هستند.
رئيس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: جوان‌ترين داوطلب 18 ساله و پيرترين داوطلب هم 92 سال دارد.
احمدي تصريح کرد: زمان ثبت نام از داوطلبان رياست جمهوري تا ساعت 18 امروز است و اين زمان تمديد نخواهد شد, پس از پايان اين زمان, درب‌هاي ستاد انتخابات بسته خواهد شد و فقط از کساني که داخل ستاد هستند، ثبت نام بعمل مي‌آيد.




عوض حيدرپور نماينده پيشين مجلس در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کرد.
عوض حيدرپور نماينده سه دوره مجلس شوراي اسلامي که صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات رياست جمهوري 96 ثبت نام کرد.


بذرپاش هم براي ثبت نام آمد
مهرداد بذرپاش به منظور ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري در ستاد انتخابات حضور يافت.


محمدباقر قاليباف داوطلب رياست جمهوري شد
محمد باقر قاليباف براي ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.
قاليباف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پيشرفت کشور در گرو تعهد به قانون است.
وي افزود: همه به قانون پايبنديم و به آن عمل مي کنيم.قانون، ميثاق ملي همه ما است.


معاون اول رئيس جمهور هم کانديداي رياست جمهوري شد
اسحاق جهانگيري در آخرين دقايق مهلت ثبت‌نام براي نام‌نويسي جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري وارد وزارت کشور شد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس

منبع: ساعد نیوز

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)