Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@02:55:10 GMT

نقاشی های خیابانی خلاقانه (تصاویر)

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۲۹۴۲۰

نقاشی های خیابانی خلاقانه (تصاویر)

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، در بسیاری از شهرها روی این معقوله تمرکز بسیاز زیادی دارند و تلاش میکنند که شهر روح و طراوت تازه ای به خود بگیرد. از ساخت نمادها و المان ها مختلف گرفته تا ساخت میدان و فضاهای سبز تلاش میکنند که به شهر روحیه ببخشند و مردم را از کسالت زندگی تکراری روزمره خارج کنند.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید

اما در برخی از شهرها برای زیباسازی شهرها دست به خلاقیت تازه و جالبی میزنند و با استفاده از نقاش و هنرمندان خوش ذوق تصاویری زیبا را بر روی خیابانها نقش میبندند این نقاشی ها با اشیاء و سازه های درون خیابان هماهنگی خاصی دارند که به زیبایی آنها می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقاشی های خیابانی خلاقانه و عکس های جالب از نقاشی های خیابانی و هنرنمایی با نقاشی های روی دیوار خیابان های و تصاویر نقاشی های خیابانی و هنرهای خیابانی با نقاشی خود تلفیق کرده و نمایی بسیاز جالب در شهر خلق رده است.

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۲۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه انفرادی تذهیب نقش و نگار ، جمعه ۱۴ اردیبهشت در کافه گالری برج آزادی افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی تذهیب به مدیریت اشرف رضوانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضوانی از ۱۳۸۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع و تا بحال در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی در داخل کشور و دو نمایشگاه نقاشی در کشور امارات و اسپانیا شرکت کرده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در کافه گالری برج آزادی از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) واکنش خیابانی به تغییر نام باشگاه استقلال
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • (ویدیو) غذای خیابانی در پاکستان؛ پخت و سرو ۵۰۰ کیلو آب نخود با مرغ و تخم مرغ
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند