Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست جمهوری دوازدهم که ساعت ۸ صبح روز شنبه آغاز شده بود، ساعاتی پیش پایان یافت. آفتاب‌‌نیوز : پنجمین و آخرین روز از نام نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که از ٨ صبح امروز آغاز شده بود، دقایقی پیش پایان یافت که با وجود بسته شدن دربهای وزارت کشور در داخل این وزارتخانه ثبت نام از داوطلبینی که قبل از ساعت 18 به وزارت کشور مراجعه کرده بودند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز؛ ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه گذشته در ستاد انتخابات کشور آغاز شده و تا امروز شنبه(٢٦ فروردین) ادامه داشت.
***
در آخرین روز ثبت‌نام‌ها چه کسانی به ستاد انتخابات آمدند؟
صادق خلیلیان
صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم برای کاندیداتوری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
خلیلیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی نامطلوبی هستیم به دلیل سمت اجرایی که داشتم به این نتیجه رسیدم که در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنم.
خلیلیان متولد سال ۱۳۳۸ و دارای دکترای اقتصاد کشاورزی است.
حمیدرضا حاجی بابایی
حمیدرضا حاجی‌بابایی برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.
حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت محمود احمدی‌نژاد و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور، گفت: من کاندیدای جمنا هستم.
جمنا ۵ کاندیدای اصلی دارد
حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: هر ۵ کاندیدای جمنا کاندیدای اصلی هستند. حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد و نماینده فعلی مجلس صبح امروز پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ناکارآمدی برنامه‌ها و نادیده گرفتن مردم در مدیریت اجرایی کشور را دو حلقه مفقوده در کشور عنوان کرد و گفت: مردم با تمام قدرت در صحنه مدیریت فرهنگ و اقتصاد کشور حضور ندارند، ‌این در حالی است که مدیریت کشور حتما باید مردمی شود در همین راستا نیز من نام دولت خود را "دولت کارآمد و مردمی" قرار دادم.
وی با تاکید بر اینکه «باید برای ایجاد رقابت در کشور حلقه مدیریت ها عمومی شود» خاطرنشان کرد: مردم باید در جریان همه امور قرار بگیرند و مسئولین نظام نیز باید حتما در خانه شیشه ای حضور داشته باشند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ایرانی بزرگ با مردمی بزرگ داریم که باید این مردم را جهانی کنیم، اظهار کرد: باید در صحنه بین الملل به عنوان کشوری قدرتمند ضمن تعامل براساس عزت، حکمت و مصلحت، تعامل دو جانبه و چند جانبه داشته باشد.
حاجی بابایی با تاکید بر اینکه نمی شود کشور را جناحی و سیاسی اداره کرد، گفت: همه کسانی که دارای قدرت کار هستند باید وارد شوند و تلاش کنند.
وی تصریح کرد: من نه تنها سیاه و سفید نمی بینم بلکه برای انسان ها براساس شاخص های انسانی، دینی و ملی احترام قائل هستم.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ۲۲ اولویت برای برنامه ریزی در کشور دارم، به جزئیات برنامه های خود پرداخت و اقتصاد کلان، بودجه، نظام پولی و مالی،‌ خصوصی سازی و مناطق آزاد، توازن منطقه ای، آموزش عالی، سیاست خارجی و هدفمند یارانه ها را از جمله اولویت های خود برای برنامه ریزی در دولت یازدهم عنوان کرد.
حاجی بابایی در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا قرار است به نفع فردی به جز آقای رئیسی کناره گیری کنید؟ خاطرنشان کرد: جمنا در اطلاعیه خود بیان کرد که به ۵ کاندیدا رسیده است و هر ۵ کاندیدا، کاندیداهای اصلی هستند. هر کس که بتواند بعد از مناظره ها آراء اول را داشته باشد، قطعا باید بماند و مورد حمایت واقع شود.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا حضور ۵ نامزد در انتخابات برای افزایش فشار بر روحانی است، اظهار کرد: حضور ۵ نفر از سوی جمنا برای توجه به آراء مردم و تنوع برای انتخاب آنهاست.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد دولت یازدهم با تاکید بر اینکه همه دولت ها دارای نقاط مثبت و منفی هستند، خاطرنشان کرد: چنانچه دولت یازدهم را دولتی موافق می دیدم که می تواند موانع اقتصادی موجود در کشور از جمله اشتغال را حل کند، قطعا آن را تایید و به او کمک می کردم اما امروز خیلی روشن است که دولت در دستیابی به اهداف خود موفق نشده است.
حاجی بابایی ادامه داد: معتقدم که می شود به جای ۷۰۰ هزار شغل در کشور با ۷۷۰ هزار میلیارد تومان تا مرز یک و نیم میلیون شغل سالانه ایجاد کرد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: با روند فعلی نرخ ۱۲.۶ دهم درصدی بیکاری ممکن است افزایش یابد. همچنین با توجه به تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان صکوک و اوراق در پایان سال ۹۵ امروز تورم دو رقمی شده و رشد تورم طی دو ماه آینده پیش روی ما خواهد بود.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره توصیه رهبری به احمدی نژاد درباره عدم حضور در انتخابات تاکید کرد: ملاک و معیار در کشور سخن رهبری است.
حاجی بابایی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره چرایی مخالفت با تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: من همواره تحقیق و تفحص را کاری مثبت می دانم.
این نماینده مجلس در پایان با اشاره به برنامه های خود برای فرهنگیان خاطرنشان کرد: جایگاه آموزش و پرورش امروز جایگاهی نیست که بتواند مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را پاسخگو باشد. در همین راستا با توجه به سیاست هایی که در دولت دوازدهم خواهیم داشت آموزش و پرورش باید دولت محور شود.
عوض حیدرپور
عوض حیدرپور نماینده پیشین مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
عوض حیدرپور نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ثبت نام کرد.
محمد هاشمی
محمد هاشمی‌رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کرد.
ابتدا فردی به نمایندگی از محمد هاشمی‌رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور به نمایندگی از محمد هاشمی اقدامات لازم را در جهت ثبت نام وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم انجام داد که به دلیل لزم حضور محمد هاشمی جهت تکمیل این مراحل ثبت نام وی انجام نشد که پس از آن برادر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات جهت ثبت نام اقدام کرد.
برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های هاشمی رفسنجانی ثبت نام کرده‌ام
محمد هاشمی می‌گوید برای پیگیری آرمان‌ها و اندیشه‌های برادرش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده است.
برادر مرحوم آیت الله هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من با توجه به آرمان و اندیشه مرحوم هاشمی که اعتلای ایران، رفاه و آسایش برای مردم است، بر آن شدم از این طریق در حد توان خود، آرمان‌های ایشان را پیگیری کنم.
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا این تصمیم شما فردی بوده یا تصمیم جمعی خانواده مرحوم هاشمی بوده است، ‌اظهار کرد: این تصمیم، تصمیم جمعی خانواده ایشان است.
هاشمی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع روحانی کنار خواهید رفت؟ تصریح کرد: این حرف‌ها برای کناره گیری زود است.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در این خصوص که آیا شما با اصلاح طلبان هم مشورت کرده‌اید؟ گفت: با برخی افراد در این زمینه صحبت کرده‌ام که نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم. من هم مشورت داشته‌ام و هم به من تکلیف شده که در انتخابات حضور داشته باشم، زیرا صحنه‌های انتخابات بسیار حساس است و به من تکلیف شد که در صحنه حضور داشته باشم.
وی با تاکید بر اینکه در انتخابات مستقل است افزود: ضرورت هایی وجود داشته که من کاندیدا شوم از جمله توصیه‌های مرحوم هاشمی. نظر ایشان این بود که با توجه به صحنه رقابت‌ها حتما لازم است بیشتر از یک نفر در صحنه حضور داشته باشد و من بر این اساس وارد انتخابات شدم.
خبرنگاری در ادامه از هاشمی پرسید که نظر شما در مورد ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات چیست؟ که وی در پاسخ گفت: این مساله با حوزه مقام معظم رهبری مرتبط می شود که از ماه گذشته نقل و قولهایی در مورد جلسه احمدی نژاد با رهبری مطرح شده است و نمی توانم در این زمینه خیلی اظهار نظر کنم.
رئیس اسبق صد ا و سیما همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد صدا و سیما در پوشش انتخابات گفت: رسانه ملی باید به صورت ملی عمل کند و گرایش سیاسی نداشته باشد. مرحوم امام هم بر این اعتقاد بود که گرایش‌های سیاسی مدیران صدا و سیما نباید در اداره این رسانه دخیل شود. من معتقدم مدیران صدا و سیما باید گرایش سیاسی خود را کنار بگذارند و طبق قانون عمل کنند.
وی در پایان درباره اولویت‌های دولت احتمالی وی نیز تصریح کرد: قانون و برنامه ششم توسعه اولویت‌ها را مشخص کرده و من هم بر اساس همین اولویت ها عمل خواهم کرد.
حسن بیادی
حسن بیادی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در ستاد انخابات کشور حضور یافت و برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
به خاطر حمایت از احمدی نژاد پشیمان نیستم
حسن بیادی گفت: بخاطر حمایت از احمدی نژاد پشیمان نیستم.
این فعال سیاسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره اقدامات اخیر احمدی‌نژاد اظهار کرد: عده ای پشت سر احمدی‌نژاد دری وری می گفتند، اما پس از اینکه رای آورد در دولتش مسئولیت گرفتند اما من بخاطر یکسری نابسامانی ها از وی جدا شدم. من از وی انتقاداتی دارم اما رفاقتم با او سر جای خود است.
وی در پاسخ به این پرسش که در حمایت از احمدی نژاد پشیمان نیستید؟ گفت: من پشیمان نیستم؛ آنهایی باید پشیمان باشند که مسیر احمدی‌نژاد را به انحراف برند من به موقع کنار کشیدم و با وی هنوز ارتباط دارم و او را با عنوان کسی که در جامعه می تواند تاثیر بگذارد قبول دارم.
بیادی در پاسخ به این پرسش که منظور شما از آنهایی که مسیر احمدی نژاد را به انحراف برده اند جمنا است؟ گفت: بله منظورم همان ها هستند.
وی همچنین درباره نامزدهای جمنا تصریح کرد: ۵ نفر را کنار هم گذاشتند و بعد به من گفتند نظرت چیست که من گفتم قالیباف از همه بهتر است. خوشبختانه پشت پرده جمنا هم که رو شد.
وی با بیان اینکه ظلم است که بگویم دیگران از قالیباف بهتر هستند، خاطر نشان کرد: البته من انتقاداتی در اداره شهر به قالیباف دارم، اما فقط ۲۰ درصد با قالیباف فاصله دارم، وی در مدیریت شهر تهران تلاش زیادی کرده است.
این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا به نفع قالیباف کنار می روید، گفت: نامزدی من در انتخابات جدی است، اما هنوز تصمیم نگرفتم به نفع قالیباف کنار بروم.
بیادی افزود: من وابستگی به جناحی ندارم و هر جا حق باشد آن‌جا هستم.
وی همچنین با انتقاد از روند ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری خواستار این شد که خواستار نظام در این زمینه اصلاح شود.
محمدمهدی زاهدی
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور آمادگی خود را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. وی که به همراه نوه اش به وزارت کشور آمده بود در سخنانی کوتاه به خبرنگاران گفت: آمده‌ام تا به مردم نوید تغییر و تحول بدهم.
وی با بیان اینکه دولت تغییر وتحول را تشکیل خواهد داد از تشکیل اتاق فکر محمود احمدی نژاد اظهار بی‌اطلاعی کرد.
امیدوارم ثبت‌نام احمدی‌نژاد فقط برای حضور بیشتر مردم در انتخابات باشد
محمدمهدی زاهدی درباره چرایی حضور مستقل در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من را در انتخابات جمنا شرکت نداده‌اند و یکی از گلایه‌های من همین موضوع است.
وزیر علوم دولت نهم، بعد از ظهر امروز پس از ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آمده ام تا پیام تغییر و تحول را به مردم نوید دهم، اظهار کرد: آمده ام بگویم که تغییر در نگرش ها و نگاه ها و همچنین رفتارها و باورها را دنبال می کنم.
وی با انتقاد از وضعیت موجود در کشور گفت: ایران کشوری ثروتمند و قوی است که با برخی مشکلات مواجه است در هر زمینه براساس آسیب شناسی هایی که انجام داده ام معتقدم راهی جز تغییر و تحول نداریم و راه‌حل موجود روی کار آمدن دولتی شفاف، پاکدست، قانون محور و معتقد به خرد جمعی و شایسته سالار و برآمده از مردم است.
زاهدی با بیان اینکه دولت تغییر و تحول را تشکیل خواهم داد، تاکید کرد: می توانیم در سایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران با دنیا به صورت عزتمندانه زیر چتر اقتدار تعامل کنیم.
این دواطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اتاق فکر دولت های نهم و دهم همچنان تشکیل می شود و حضور جنابعالی براساس تصمیم این اتاق فکر است، اظهار کرد: من از اتاق فکر دولت نهم و دهم اطلاعی ندارم.
وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره نحوه ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب و چرایی حضور به عنوان کاندیدای مستقل از جمنا گفت: من در انتخابات جمنا شرکت داده نشده ام و این یکی از گلایه های من است.
وزیر علوم دولت نهم همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا درباره ارزیابی از حضور احمدی نژاد در رقابت های انتخاباتی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در توصیه ای که به وزرات کشور داشتند، تاکید کردند که مهمترین مساله ما در انتخابات پیش رو این است که شاهد حضور گسترده مردم باشیم. در همین زمینه امیدوارم حضور آقای احمدی نژاد با توجه به جملاتی که قبلا رهبری داشتند فقط بخاطر این مساله باشد که در انتخابات شوری ایجاد کند تا مردم بیشتری بیایند.
وی ادامه داد: به نظر من چنانچه که احمدی نژاد توصیه رهبری را دنبال کند حتما مصلحت بیشتری در ایجاد شور و نشاط در انتخابات در پی خواهد داشت.
این نماینده مجلس دهم همچنین درباره تاثیر حضور احمدی نژاد در سبد رای اصولگرایان، ارزیابی از این موضوع را زود هنگام توصیف کرد.
زاهدی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره تحقیق و تفحص از شهرداری اظهار کرد: از هر تحقیق و تفحصی استقبال می کنم و معتقدم که باید تحقیق و تفحص و ماده ۲۲۶ آئین نامه مجلس را جدی بگیریم،‌ چرا که شفافیت در موضوع ها بویژه حوزه های اقتصادی به نفع کشور است و باید به دنبال تحقیق و تفحص حتی از شهرداری باشیم.
محسن رهامی
یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عصر امروز برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به ستاد انتخابات کشور آمد و گفت که به طور مستقل وارد رقابت‌های انتخاباتی شده‌ است.
آمده‌ام رئیس‌جمهور شوم
حجت‌الاسلام و المسلمین محسن رهامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال‌هاست که من یک اصلاح طلب هستم و امروز نیز که برای حضور در انتخابات آمده ام قرار نیست کاندیدای پوششی باشم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای ثبت‌نام در انتخابات با کسی مشورت داشته اید،

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید