Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی 2 بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز، قهرمان لیگ شانزدهم شدند و قهرمانی را به کاپیتان فقید خود ، هادی نوروزی تقدیم کردند.

بر همین اساس، پس از قهرمانی پرسپولیس تصویری از خانواده نوروزی منتشر شد که آن را در زیرمشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد