Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@16:27:24 GMT

طارمی: من هم ناموس دارم، خواهشا فحش ندهید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۰۲۳۷

طارمی: من هم ناموس دارم، خواهشا فحش ندهید

به گزارش ایلنا، مهدی طارمی با بدشانسی نتوانست در جریان بازی گلی به سود خود کند و در کنار فرصت‌سوزی‌هایی که داشت دو بار هم ضربه اش به تیرک دروازه برخورد کرد.

قهرمانی تقدیم به هواداران

خدا را شکر 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم. این قهرمانی را به همه هواداران، مدیران و بازیکنان پرسپولیس تقدیم می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌های بعد از بازی الریان برایم مهم نیست

فشاری روی من نبود که نتوانم بازی کنم. برخی‌ها بعد از بازی با الریان حرف‌هایی زدند که برایم مهم نیست. من فقط بازی خودم را انجام می‌دهم. به هر حال هر بازیکنی یک روز گل می‌زند و یک روز نمی‌تواند این کار را بکند. بازی با الریان تمام شده است. هر چند که من آن را فراموش نمی‌کنم اما فشاری هم روی من نبود.

پنالتی زدم، چون دستور سیدجلال بود

برانکو گفته بود که سید پنالتی را بزند اما در جریان مسابقه بازیکنان از من خواستند این کار را بکنم و من هم قبول کردم.

تبریزی‌ها به خودشان فحش می‌دادند

هر جا می‌رویم باید حاشیه‌هایی برای ما ایجاد شود. برخی از تبریزی‌ها خودشان هم طرفدار پرسپولیس بودند و جالب اینجاست که خودشان به خودشان فحش می‌دادند و سنگ می‌زدند. چرا باید به مرحوم هادی نوروزی فحش بدهند. او که دستش از دنیا کوتاه است. حالا بعد از این همه توهین چه می‌شود؟

ما هم ناموس داریم، خواهشا فحش ندهید

مگر ما نبودیم که ابتدای بازی یک دقیقه به احترام مردمی که جان خودشان را در سیل از دست دادند، سکوت کردیم؟ ما از این موضوع ناراحت شدیم که چرا آنها به مرحوم نوروزی فحش می‌دادند. نمی‌دانم این چه داستانی است؟ به خدا قسم ما هم مانند همین مردم ناموس داریم. خواهش می‌کنم فحش ندهید. مگر بعد از فحاشی چه چیزی نصیب‌تان می‌شوند.

تمام تلاشم برای عنوان آقای گلی است

تمام تلاشم را می‌کنم تا آقای گل شوم و این موضوع برایم مهم است. من نمی‌دانم داستان جبران کردن در ایران چیست که مد شده است. وقتی یک موضوع یا بازی تمام شده یعنی تمام شده است. نمی‌توانیم برگردیم و دوباره مقابل الریان پنالتی بزنیم.

با پیروزی برابر الهلال شانس صعود داریم

باید در آسیا با قدرت ظاهر شویم. در بازی بعدی سروش و سید جلال را که نقش اساسی در تیم دارند، در اختیار نداریم اما ما قبلا هم بازی بدون مهره‌های کلیدی را تجربه کرده‌ایم. تیم ما به بازیکن متکی نیست و خیلی همدل هستیم. کار سختی داریم اما می‌توانیم پیروز شویم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 

در هفته سی‌ودوم لیگ پرتغال پورتو موفق شد در خانه چاوس و در شب درخشش مهدی طارمی به برتری قاطع و پرگل برسد.

به گزارش ایسنا، شاگردان سرجیو کونسیسائو برای حفظ رتبه سوم خود محکوم به پیروزی در خانه چاوس بودند و در نهایت با ارائه نمایشی درخشان و هجومی در خانه رقیب در حال سقوط خود به برتری ۳ بر صفر رسیدند.

مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت و در دقیقه ۸۳ زمین بازی را ترک کرد. مهاجم تیم ملی ایران در این بازی توانست گل دوم تیمش را طراحی کند و گل سوم و تیر خلاص را از روی نقطه پنالتی به دروازه رقیب شلیک بکند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • خبر جدید برای یارانه‌بگیران/ این کار را انجام ندهید، یارانه‌تان قطع می‌شود؟
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور