Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@11:22:14 GMT

پورشه 911 فيبر کربني تاپ کار با قدرت 650 اسب بخار

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۰۲۹۸

خبرگزاري آريا - تيونر روسي تاپ کار دست به معرفي نسخه‌ي فيبر کربني پورشه 911 زده است. اين نمونه 650 اسب بخار قدرت دارد.

با نگاه به پورشه 911 و زيبايي آن، به‌سختي مي‌توان فکر تغييرات در ظاهر آن را به ذهن خطور داد؛ اما اين روند هرگز متوقف نشده و تيونرهاي بازار همواره در تلاش براي دستيابي به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه‌ي بهبوديافته‌ي پورشه 911 تاپ کار (TopCar) يکي از آن‌هاست.اين تيونر روسي تنها دست به به‌روزرساني اين خودروي اسپرت آلماني نزده است؛ بلکه بدنه‌ي معمولي 911 را با بدنه‌اي فيبر کربني تعويض کرده است. اين شرکت تمامي قطعات بدنه را تعويض کرده و باعث سبک‌تر شدن خودرو و البته جذاب‌تر شدن ظاهر آن شده است.نسخه‌ي کربني 911 که جزئيات آن در گالري مشخص است، ازنظر پيشرانه نيز با تغييرات همراه شده است. قدرت پيشرانه در مقايسه با نمونه‌ي استاندارد 70 اسب بخار افزايش يافته و به 650 اسب بخار رسيده است. تاپ کار در اين مدل از اگزوزهاي Capristo، رينگ‌هاي 21 اينچي آلياژي و طراحي داخلي کاملاً به‌روز شده استفاده کرده است.اگر توان خريد اين خودرو را داريد، عجله کنيد؛ تاپ کار اعلام کرده است که تنها 3 نسخه از اين مدل را توليد خواهد کرد. هرچند در صورت افزايش تقاضا، احتمال توليد بيشتر اين مدل وجود دارد.پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار"> پورشه 911 تاپ کار">


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

وی با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، به عنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • ببینید/«کیت انتقال ژن» چیست؟
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان