Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه او.ار.اف اتریش با اشاره به اینکه طبق آمار از هر پنج شهروند اتریشی، یکی از مشکلات ناشی از اعتیاد به نوشیدنی های الکلی رنج می برد، گزارش داد: در این میان ده درصد از زنان اتریشی نیز به شدت به مصرف زیاد مشروبات الکلی معتاد شده اند. جوانان اتریشی که همواره بیشترین مصرف کنندگان بیش از حد مشروبات الکلی اند، چنان به این ماده معتاد شده اند که اگر تا پیش از این، شانزده سالگی، نخستین سال تجربه نوشیدن الکل در این کشور بود حالا این سن و سال به یازده سالگی سقوط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنار نوشیدن الکل که آمار معتادان به آن همچنان رو به افزایش است هم اکنون یک میلیون و چهار صد هزار نفر از (جمعیت نزدیک به نه میلیون نفری) اتریشی ها به مواد نیکوتین دار معتادند. در این میان سی و سه هزار نفر نیز به سایر مواد اعتیادآور معتادند. این افراد، همگی، بیست سال زودتر می میرند. به استناد گزارش سال 2013 سازمان بهداشت جهانی، اعتیاد به الکل، مهمترین عامل ابتلاء مردان به بیماری در کشورهای صنعتی است. اغلب، بیماری هنرمندان معتاد به الکل در صدر اخبار رسانه ها قرار می گیرد. یکی از ترانه خوانان فعال در اتریش آشکارا در مورد مشکلاتی که بخاطر اعتیاد به الکل، کوکائین و هروئین برایش پیش آمده بود و حتی موجب شد تا در سال 1997 میلادی راهی زندان شود، صحبت کرده است.
از آنجا که ترک اعتیاد، اقدامی پرزحمت است که نیاز به مراقبت طولانی مدت دارد به همین خاطر به باور ما، معتادان همواره معتاد باقی می مانند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند

عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد؛ ۲ دستگاه سواری پژو حامل موادمخدر را شناسایی و خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کد خبر 6093308

دیگر خبرها

  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • الکل‌های دست‌ساز و قاچاق زمینه‌ساز بروز مسمومیت
  • مصرف الکل های سمی در هر اندازه ای خطرناک است
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی