Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@05:04:36 GMT

دستور روحانی به ۳ استاندار برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۰۶۴۳

رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با ۳ استاندار در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل‌زدگان این سه استان و خسارات‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل و همچنین وزیر نیرو که به نمایندگی از ایشان در راس هیئتی در منطقه حضور یافته است، در جریان آخرین وضعیت امداد و رسیدگی به سیل‌زدگان این سه استان و خسارات‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام حسن روحانی در این گفت‌وگوها دستورات لازم را برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهادها جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان و رسیدگی فوری به وضع آسیب‌دیدگان و مصدومان صادر کرد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که تمام امکانات این استان‌ها و در صورت لزوم استان‌های همجوار باید در مسیر ساماندهی هر چه سریع‌تر وضعیت و کمک به آسیب‌دیدگان و مصدومان حادثه سیل به کار گرفته شود.

اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی و مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز در این تماس‌های تلفنی، گزارشی را از وضعیت سیل‌زدگان استان‌های خود و اقدامات انجام گرفته ارائه دادند.

رئیس‌جمهور پیش از این نیز هیئتی را به سرپرستی حمید چیت‌چیان وزیر نیرو مامور کرد که با حضور و سرکشی در ‏استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی و همچنین اردبیل، به روند امدادرسانی به سیل‌زدگان رسیدگی و اقدامات انجام شده را گزارش دهند.‏

معاونان وزارتخانه‌های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر از اعضای ‏هیئت اعزامی به سرپرستی وزیر نیرو هستند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور

مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رئیس‌جمهور اشاره‌ای داشتند که ما آن را درک کرده و از ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ عقب نشینی کردیم و فعلا اراده‌ای برای اصلاح این ماده قانونی نداریم.

 مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه روز کارگر که با حضور رئیس جمهور برگزار شد برخی از نمایندگان تشکل‌ها از رئیس‌جمهور درخواست کردند که تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران مانند گذشته بر عهده شورای عالی کار باشد و این امر به مجلس شورای اسلامی سپرده نشود.

رئیس‌جمهور نیز اشاره‌ای داشتند که ما آنرا درک کرده و از ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ عقب نشینی کردیم و فعلا اراده‌ای برای اصلاح این ماده قانونی نداریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی درباره استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است
  • مسکن؛ مهم‌ترین اولویت‌ سفر دور دوم رئیس‌جمهور به قم است
  • عقب‌نشینی دولت از اصلاح ماده ۴۱ قانون کار در پی درخواست کارگران و دستور رئیس جمهور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است