Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:43:02 GMT

افشاگري بي سابقه سحر قريشي از همسر اولش!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۱۶۱۳

خبرگزاري آريا - ازدواج سحر قريشي با اميد علومي ،خواننده پاپ منتفي شد؟سحر قريشي بعد از ايفاي نقش يلدا در سريال دلنوازان به شهرت رسيد. اولين کار بازيگري سحر قريشي بازي در فيلم لج و لج بازي به کارگرداني سيد مهدي برقعي بود.
مهمان قسمت دوازدهم برنامه ديد در شب سحر قريشي بود . مصاحبه ايي متفاوت با سحر قريشي که ابعاد تازه ايي از زندگي شخصي و حرفه ايي وي را بازگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تيپ هاي متفاوت سحر قريشيمي گويند سبک فعاليت شما در اينستاگرام برگرفته از ليدي گاگا است اين مطلب تا چه ميزان صحت دارد؟
تا جايي که من ليدي گاگا را مي شناسم يک فرد بسيار هنرمند و تحصيل کرده هستند اما ايشان الگوي من نيستند من عکاسي را دوست دارم و از يک سري دوستانم خواستم تا برايم سربندهايي طراحي کنند که ضمن داشتن حجاب کامل با روسري متفاوت باشد و هارموني خاصي با لباس هايم داشته باشد که اگر شرايط فراهم باشد براي پوشش در کارهاي طنز پوشش مناسبي است شغل من ايجاب ميکند عکس بگيرم و اينکه من حجاب کامل داشته باشم و خاص باشم مشکلي براي نه از جانب ارشاد نه از جاي ديگر به وجود نياورده است.

سبک پست هاي شما طوريست که انگار خودتان دوست داريد حاشيه درست کنيد؟
من بانوي حاشيه ايرانم هستم، خيلي خوب فحش مي خورم ، وقتي من در اينستاگرامم عکس مي گذارم خون آشام ها حمل مي کنند
همکارانم به من ميگويند چقد صبور هستي من هيچ کامنتي را پاک نمي کنم مگر اينکه موضوع خيلي حاد و بد باشد چون در فالويينگ ها افراد کم سن و سال نيز تعدادشان کم نيست.
دليل اين فحاشي ها در فضاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي را در چه مي بينيد؟
بيکاري ممکن است يکي از دلايل اصلي اين موضوع باشد وقتي شما درگير دانشگاه مدرسه ، کار، کلاس زبان و باشگاه باشي وقت نداري به چيز به غير از خودت فکر کني.
براي اينکه حالتان خوب شود چه مي کنيد؟
من با آرايشگاه رفتن تميزي و تغيير حالم خوب مي شود و زمانيکه بخواهم حالم عوض شود به آرايشگاه مي روم مادر من سالها سال آرايش داشت و من در آنجا بزرگ شدم و خودم هم مدرک آرايشگري دارم و در چهارده سالگي مدرک بين المللي گريم و ميکاپ گرفتم.
شما تحصيلات بازيگري نداريد؟
نه متاسفانه ندارم اما در حال حاضر تايم پيک کاري من هست ولي تصميم گرفتم بعد از اين دوران کارگرداني بخوانم زيرا از لحاظ تجربي به درجه اي رسيدم که بخواهم فيلم بسازم و بايد علم اين کار را هم ياد بگيرم.
در حوزه بازيگري مطالعه داريد؟
دروغ چرا، نه ! بيشتر سعي مي کنم فيلم ببينم و دوره هاي عملي بازيگري يا کارگرداني را شرکت کنم.
عده اي مي گويند که شما ديپلم نداريد؟
ديپلم تجربي از مدرسه بنت الهدي دارم، اين شايع هايي بود که همسر سابقم برايم به وجود آورد زماني که من متراکه کردم عروس اقاي زبر دست از تهيه کننده فيلم و سريال که از دوستان من بودند مرا به ايشان معرفي کردند که دنبال يک نابازيگر براي کارشان بودند قبل از اينکه اتفاق سينمايي بيفتد من درخواست طلاق داده بودم، سال 84 عقد کردم و اولين درخواست طلاقم سال 85 بود پدر و مادرم در ايران زندگي نمي کردند و همسرم با معرفي خود به عنوان مدير برنامه هاي من در زماني که ابتداي معروف شدنم بود با سايت ها و روزنامه هاي مختلف صحبت مي کرد، ولي شما بدانيد هيچ زني از خوشبختي فرار نمي کند من يکبار زندگي مي کنم و مي خواهم اين يکبار را خوش بخت زندگي کنم.

سحر قريشي و رضا رشيدپورهمسر سابقتان مي گويد فراموش کرديد که چه کسي بوديد و چه شديد اصطلاحا جو گرفته بود؟
نه من راحت مي گويم جو گير نشدم من آنجا خوش بخت نبودم من در سن هفده سالگي انتخاب شدم و الان يکي از افرادي هستم که به شدت با ازدواج در سن کم مخالفم پدرم در آمريکا زندگي مي کند به من مي گويد تو جهان سومي فکر مي کني ولي من در آن دوره دوست داشتم وارد زندگي شوم و بچه دار شوم و ساده زندگي کنم.
شما آدم پولداري هستيد؟
پولدار نه ولي من آدم ثروتمندي هستم ، يک ادم از وضعيت مالي متوسط هستم.
چرا شما مصاحبه جدي در مورد سينما و مسائل پيرامون آن نداريد و مطالبي که در پايگاههاي خبري و روزنامه و مجلات موجود است بيشتر اختصاص دارد به تعداد عمل هاي زيبايي و بحث هاي اين چنيني؟
واقعا نمي دانم چرا اين اتفاق نمي افتد شايد نگاه مردم موجب مي شود سوالات به اين سمت برود نگاه مردم و قضاوت هاي مردم به گونه اي ديگر است اگر زيبايي مي بينند فکر مي کنند عمل زيبايي صورت گرفته و فيک است و برروي درستي حرفشان اصرار دارند اما من عمل زيبايي انجام ندادم.
شايد در سي و پنج سالگي از سينما خداحافظي کنم پدرم مي گفت هر چقدر محبوب شوي محدود مي شوي
دلخوري از چيست که ميخواهيد به اين زودي خداحافظي کني؟
دوست داشتم به عنوان يک دختر بيست و هفت ساله الگوي جامعه باشم و بتوانم فرهنگ سازي کنم، سفير فلان برنامه اي که مي شويم مبلغ به عنوان هديه اي در نظر گرفته مي شود ما هيچ مبلغي را نمي گيرم حضور ما هيچ اتفاقي مثبتي نمي افتد
شما چرا مشهور شديد؟
نمي دانم خودم شوکه شدم از اين اتفاق
عکس جديد سحر قريشيبه خاطره چهره زيبا يا بازيگري خوبتان؟
ما داريم بازيگراني که بسيار هنرمند هستند و چهره هايشان در مقايسه با سوپر استارها متفاوت است.
شما الگويتان در بازيگري کيست؟
الگوي خاصي ندارم ولي خيلي ها را دوست دارم مثل مهتاب کرامتي

سحر قريشي سال گذشته در برنامه ديد درشب در پاسخ به سوالي درباره نسبتش با اميد علومي گفت: من به هر حال در شرايطي نيستم که تنها بخواهم به زندگي ام ادامه بدهم، البته من اميد را از قبل مي شناختم ولي الان درمرحله نامزدي آن هم به صورت محرم براي آشنايي بيشتر با هم هستيم.
اما وي در مصاحبه اي که به تازگي انجام داده است درباره سوالي مبني بر اينکه قصد ازدواج دارد يا نه گفت: نه فعلا قصد ازدواج ندارم يعني زياد به اين موضوع فکر نمي کنم و کارهاي مهم تري دارم.
با اين اظهارنظر قريشي عملا برخي شايعات درباره ازدواج نکردن وي به واقعيت پيوست.


دانلود با حجم 5.17 مگابايت

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۱۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!