Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان اهر انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهر و هریس با شور و حال خاص و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را تجربه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به لحاظ این‌که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هر تک‌تک این انتخابات برای هر یک از مردم منطقه جذابیت و مشارکت خاصی دارد و با تجمیع این انتخابات‌ها در یک روز 29 اردیبهشت‌ماه حماسه‌ای بی‌نظیر رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اهر با اشاره به اینکه شهرستان‌های اهر و هریس در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یک حوزه انتخابیه مطرح است، افزود: در این خصوص شهرستان اهر حوزه اصلی و شهرستان هریس حوزه فرعی محسوب می‌شود که هر دو این شهرستان‌ها در مجلس یک نماینده را داراست.

عابدی بابیان اینکه در انتخابات سال گذشته مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی 107 شعبه اخذ رأی شامل سیار و ثابت در نظر گرفته‌شده بود، گفت: ولی امسال به دلیل این‌که سه انتخابات به‌صورت هم‌زمان در شهرستان اهر برگزار خواهد شد 200 شعبه اخذ رأی اعم از ثابت و سیار در شهرستان اهر پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر اضافه کرد: برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان اهر در انتخابات‌های ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی 580 صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رأی در مقایسه با انتخابات سال‌های گذشته باعث شده تا بر این حسب تعداد عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ضبط مناظره‌های تلویزیونی دور دوم نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز در مازندران آغاز شد.


ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه قائم شهر/ سوادکوه/ سوادکوه شمالی / جویبار و سیمرغ از امروز در صداو سیمای مازندران آغاز شد.


در این مناظره‌ها ۴ نامزد انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافتند در ۳ مناظره ۶۰ دقیقه‌ای در مجموع ۱۸۰ دقیقه دیدگاه‌ها و تفکرات خود را مطرح می‌کنند.


همچنین در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات دور دوم با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.


دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند