Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت اتاق: سرويس خواب عروس سفيد يکي از محبوب ترين انتخاب هاي زوج هاي جوان براي شروع زندگي مشترک است، دليلش هم کاملا واضح است، اولا سفيد زيبايي خاصي داشته و در فضاهاي کوچک بسيار خوب جواب مي دهد و ثانيا براي يک عروس و داماد تازه بهم رسيده، سفيد مي تواند پيام آور زندگي شاد و خوشبختي در ادامه راه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفيد در هر سبکي که انتخاب شود تاثير خود را مي گذارد اما اين رنگ در سبک طراحي مدرن بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد زيرا نماي دکوراسيون را ساده و آرام نشان مي دهد که با مفهوم سبک طراحي مدرن کاملا هم خوان است.

سرويس خواب از قطعات زيادي تشکيل شده که باعث مي شود دکوراسيون اتاق را کاملا تحت تاثير خود قرار بدهند. خود تخت خواب دو نفره کينگ سايز به تنهايي يک سوم فضاي اتاق را مي گيرد، حال به آن، قطعات ديگري مثل پاتختي، دراور و ميز و صندلي آرايش را نيز اضافه کنيد تا کل اتاق با اين وسايل پر شود. براي جلوگيري از شلوغ و گرفته شدن فضا، ايمن ترين و کم هزينه ترين راهکار پيش رو استفاده از رنگ سفيد است که در اين مطلب با زيباترين نمونه هاي سرويس خواب عروس سفيد رنگ آشنا خواهيد شد.







شکل زير يک نمونه بسيار زيبا و مدرن از سرويس خواب سفيد رنگ را نشان مي دهد که با هوشياري انتخاب و چيده شده است. همانطور که مشاهده مي کنيد تمام مبلمان اتاق از تخت خواب گرفته تا آينه و آباژور روميزي، طرحي ساده با خطوط مستقيم و بدون هيچ نقش و نگار اضافه اي دارند حتي پايه هاي ميز و تخت نيز از جنس استيل ساده بوده که زيبايي کار را در عين سادگي بالا مي برد. براي ترکيب رنگ سفيد از رنگ خاکستري استفاده شده که آنهم خنثي است اما خيلي خوب با سفيد مچ مي شود و ظاهري کاملا لوکس و بدور از يکنواختي پديد مي آورد.







شکل بعدي برخلاف مدل بالا سبکي کاملا کلاسيک و سنتي داشته و از تزيينات و طرح هاي زيادي درقسمت بدنه و فريم استفاده مي کند، اين نمونه يکي از زيباترين طرحهاي کلاسيک سرويس خواب سفيد است و براي اتاق هايي با طراحي سنتي و البته بزرگ، بسيار مناسب است، از آنجايي که رنگ مبلمان سفيد است مي توانيد رنگ زمينه را هر طوري که دوست داريد انتخاب کنيد چرا که سفيد به راحتي با رنگ هاي ديگر مچ مي شود. در اين نمونه خاص سفيد با رنگ بژ به زيبايي ترکيب شده است.







يک طرح ساده و امروزي براي سرويس خواب عروس سفيد که در اتاق هاي کوچک آپارتمان ها نيز به راحتي جا مي شود. اين سرويس زيبا علاوه بر اينکه فضاي کمي اشغال مي کند فضاي راحت و کافي براي استراحت و نگهداري لوازم ذخيره سازي نيز در اختيارتان مي گذارد و تمام نيازهاي شما در اين زمينه را پوشش مي دهد. پوشش چرمي دوخته شده بروي قسمت انتهايي و تاج تخت، طرحي است که بيشتر در دکوراسيون هاي لوکس و فاخر ديده مي شود اما با هزينه کمتر مي توانيد با استفاده از مدل زير ظاهر لوکس را در اتاق خود ايجاد کنيد.










طرح امروزي سرويس خواب عروس سفيد و شيک زير، ترکيبي از سبک ها را در اختيار شما مي کذارد، وسايل و مبلمان تزيين بسيار کمي داشته و فقط به حاشيه هاي طرح دار بدون فريم تخت و کشوهاي ميز و پاتختي قناعت شده است. اين کار باعث شده تا مبلمان اندکي به طرح هاي مدرن نيز نزديک تر باشند. بغير از تخت خواب ميز پاتختي و آرايش نيز ساده بوده و جاي کمي اشغال مي کنند، کشوي دراور نيز طرحي با طول و ضخامت کم اما ارتفاع زياد دارد که استفاده از آنرا در فضاهاي کوچک بسيار ساده مي کند. ترکيب رنگي روتختي آبي ملايم با سفيد نيز ترکيب بسيار زيبايي براي الهام گيري است.







اگر از لحاظ مالي مشکلي نداريد، سرويس خواب سلطنتي آورده شده در زير بدون شک يکي از زيباترين مدل ها را در اختيار شما مي گذارد. البته بغير از مسئله مالي چنين سرويسي مسلما به فضاي بيشتري هم نياز خواهد داشت تا زيبايي اصلي خود را بنمايش بگذارد. تخت خواب سلطنتي با تاج چرم طبيعي و همچنين تزيينات بسيار زيباي منبت کاري شده بروي فريم و پايه هاي بدنه، تضمين کننده ايجاد جلوه اي فوق لوکس و باشکوه در دکوراسيون هر اتاقي است. ميزپاتختي، ميز آرايش و همچنين دراور نيز از طراحي زيباي سلطنتي مشابه با تخت خواب پيروي مي کنند.































منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس

از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشورهای مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند.در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سندی وجود دارد که ابعاد تازه‌ای از تحریف نام خلیج فارس روشن می کند. شاید هر بار که نام جعلی خلیج فارس(خلیج یا خلیج عربی) خوانده و یا شنیده می‌شود، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می‌شود، اما در این سند پای رژیم صهیونیستی به این جعل باز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ تحریف نام خلیج فارس تنها به سال‌های اخیر باز نمی‌گردد. این موضوع سابقه طولانی داشته است. از سده نوزدهم میلادی با روی کار آمدن قاجار و شکل گیری رقابت انگلیس و روس در آن حوزه تا دوران پهلوی دوم و همچنین پس از انقلاب اسلامی، کشورهای مختلف اقداماتی در زمینه تحریف نام خلیج فارس داشته‌اند. در هر دوره از تاریخ، بستگی به میزان حساسیت حاکمیت سیاسی ایران، واکنش‌ها قابل تحلیل و ارزیابی می باشد. در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، سندی وجود دارد که ابعاد تازه‌ای از تحریف نام خلیج فارس روشن می کند. شاید هر بار که نام جعلی خلیج فارس(خلیج یا خلیج عربی) خوانده و یا شنیده می شود، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می شود، اما در این سند پای رژیم صهیونیستی به این جعل باز شده است.

اما ابعاد این سند:

۱-آنچه که به عنوان تاریخ در سند به صورت دستی و میلادی نوشته شده است ۲۲ ژوئن ۱۹۷۸ که مصادف با ۱ تیر ۱۳۵۷ می باشد.

۲- طبقه بندی سند سری می باشد. با توجه به بررسی اسناد ساواک و نظام محرمانگی در آن سازمان، اسنادی که مرتبط به همکاری اطلاعاتی ایران و اسرائیل می باشد، همگی سری هستند که نشان از حساسیت موضوع برای پهلوی دارد.

۳-این سند مبتنی بر گزارش واصله از سرویس اسرائیل است. ساواک و اسرائیل همکاری متعددی در زمینه های مختلف داشته اند و این سند می تواند در راستای همکاری های اطلاعاتی و امنیتی دو رژیم تعریف شود.

۴-  خطاب گزارش، اداره کل هفتم ساواک می باشد. اداره کل هفتم مسئول بررسی اطلاعات خارجی ساواک بوده است که نشان می دهد موضوع خلیج فارس و مسائل آن مانند تحریف نام خلیج فارس، یکی از پرونده های اطلاعات خارجی ساواک بوده و روی آن کار می‌شده است.

۵- گزارش در خصوص همکاری بین عربستان سعودی، قطر و کویت برای تأسیس یک نیروگاه اتمی در سواحل خلیج فارس می باشد که سرویس اسرائیل گزارش این توافق نامه را برای ساواک ارسال نموده است. این گزارش تائیدکننده همکاری اطلاعاتی پهلوی و اسرائیل در زمینه های مختلف است.

۶- بر اساس سند مذکور، رژیم صهیونیستی در گزارش خود به ساواک، از کلمه جعلی "خلیج" استفاده نموده و نام کامل خلیج فارس ذکر نشده است، که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در این تحریف نقش دارد و احتمال دارد برای تحریف نام خلیج فارس یک همکاری اطلاعاتی بین اسرائیل و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس وجود داشته است.

۷- موضوع دیگر در این سند، واکنش مسئول اداره هفتم ساواک به آن گزارش است. رژیم پهلوی همیشه یکی از شعار و هویت‌های  خود را ملی گرایی اعلام می نمود، اما موارد متعددی وجود دارد که نشان می دهد آن رژیم ملی نبوده و یا حداقل در برخی از حوزه های حیاتی مانند موضوع خلیج فارس، حساسیت قابل توجهی از خود نشان نمی‌داده است. در این سند، هنگامی که کارشناس اداره هفتم گزارش را به مدیریت آن اداره ارائه می کند و تقاضای تذکر به سرویس اسرائیل را دارد، آنچه که در پاسخ آمده، آن است که؛ "این قبیل اشتباهات در آن سرویس کم سابقه است". این جواب گویای آن است که حتی برای یک تذکر به اسرائیل هم عزم و اراده‌ای وجود نداشته و منافع ملی قربانی منافع سیاسی پهلوی می‌شده است. و نه تنها به تقاضای کارشناس مربوطه توجه نشده بلکه به گونه‌ای، از سرویس اسرائیل در جعل نام خلیج فارس دفاع شده است.

بنابراین با بررسی سند مذکور، روشن می شود که رژیم صهیونیستی یکی از بازیگران تحریف نام خلیج فارس می باشد و رژیم پهلوی با تمام شعارهای ملی گرایی خود، توان و یا اراده مقابله با این گونه تحریفات را نداشته است.

درباره: گزارش واصله از سرویس اسرائیل

گزارش

۲۲ ژوئن ۱۹۷۸

منظور: استحضار تیمسار مدیریت کل اداره هفتم

سرویس اسرائیل در گزارش مربوط به موافقتنامه بین عربستان سعودی، قطر و کویت برای تأسیس یک نیروگاه اتمی در سواحل خلیج فارس به جای نام صحیح و کامل این منطقه به ذکر خلیج اکتفاء نموده است. (پیوست)

در صورت تصویب توسط بخش تبادل اطلاعات به رابط سرویس مذکور تذکر داده شود.

اداره ۲ بررسی

توضیح داده شد.

این قبیل اشتباهات در آن سرویس کم‌سابقه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • علت تشنگی بعد از خواب چیست؟