Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس اداره سلامت دهان وزارت بهداشت گفت: طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان در مدارس سراسر کشور اجرایی شده و برای آن اعتباری حدود 30 تا 35 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، حمید صمد زاده گفت: دومین مرحله طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان را در سطح مدارس کشور آغاز کرده ایم و اقداماتی که در پوسیدگی از دندان تاثیر دارند به دانش آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی اقدامات از جمله استفاده از نخ دندان و همچنین مسواک زدن در کاهش پوسیدگی از دندان موثر هستند.

رئیس اداره سلامت دهان وزارت بهداشت با اشاره به مدت زمان در نظر گرفته شده برای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان اظهارکرد: مدت زمان در نظر گرفته شده برای این طرح 6 ساله است و مرحله دوم آن از 15 فروردین ماه آغاز شده است.

صمدزاده با تاکید بر اینکه تمام دانش آموزان مشمول دریافت خدمت در طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان می شوند تصریح کرد: تمام دانش آموزان مشمول شرکت در طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان شده و تنها در شرایطی که والدین آنها رضایت نداشته باشند، خدمات به آنها ارائه نمی شود.

وی ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح، برگه های رضایت نامه در اختیار خانواده ها قرار گرفته و آنها باید رضایت خود مبنی بر حضور فرزندانشان در طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان را اعلام کنند. تاکنون تنها 3 تا 4 درصد والدین دانش آموزان عدم رضایت خود را اعلام کرده اند.

رئیس اداره سلامت دهان وزارت بهداشت از شناسایی نیروها از سوی وزارت بهداشت برای حضور در سطح مدارس خبرداد و گفت: نیروهای مورد نیاز برای مشارکت در طرح شناسایی شده و این افراد به مدارس معرفی شده اند.

صمدزاده با ارائه آماری در اعتبارات در نظر گرفته شده به منظور اجرای طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده در این حوزه 30 تا 35 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار مدیرکل زنان و امور خانواده و معاون هماهنگ کننده استان های وزارت کشور با دبیر جایزه جوانی جمعیت  در محل دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت صورت گرفت، دکتر ابوطالب شفقت معاون‌هماهنگ کننده استان‌های وزارت کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: تمام ظرفیت استان‌های وزارت کشور در برپایی باشکوه و فراگیر این رویداد بزرگ ملی در اختیار دبیرخانه جایزه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اندازه وسع مان مثمرثمر باشیم.

دکتر شفقت همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانداری‌ها و مراکز فعال استانی در برگزاری این جایزه ملی تاکید کرد و گفت:قطعا با همسویی و ایجاد انگیزه برای استان‌ها می‌توانیم شاهد جریان فراگیر و گسترده‌ای در سراسر کشور باشیم.

در ادامه این دیدار زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با تقدیر از این حرکت گسترده ملی گفت:درگیر کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در جهت تقویت و گسترده‌تر برگزار کردن این رویداد بزرگ ملی کاری نیکو و پسندیده است و امیدوارم در ادامه نیز با تمام توان و قوا امور مربوط به برگزاری این رویداد طرح ریزی و اجرا شود.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی فر قائم مقام دبیراجرایی، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سیدعلیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه