Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:هدف از آموزش کارکنان بنیاد، ارتقای دانش، آگاهی و مهارت‌افزایی در راستای افزایش میزان رضایت ایثارگران است.

به گزارش ایسنا، سردار محسن انصاری روز شنبه 26 فروردین‌ماه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی جانشین پروری بنیاد شهید و امور ایثارگران «مبین 2» که با حضور معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی ایثار استان البرز برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، حرکت به سمت تعالی سازمان را امری با اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه این حرکت در حال حاضر در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران جریان دارد و موضوع آموزش و جانشین پروری نیز در همین راستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طرح آموزشی مبین از دهه 80 و پس از تجمیع 3 نهاد ایثارگری و تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در دستور کار بوده است و موضوع جانشین پروری در دوره مدیریت اخیر بنیاد شهید و امور ایثارگران و پس از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در این مجموعه برقرار شده است.


قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح اهداف آموزش کارکنان در دوران شکل‌گیری بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و گفت: در دهه 80 هدف از آموزش ایجاد بستر برای تحول و ایجاد سازمان الکترونیک در جهت بهبود خدمات‌رسانی و تکریم ایثارگران بود که در آن زمان با برگزاری بیش از 32 دوره آموزشی حدود 8 هزار نفر از پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران تحت آموزش قرار گرفتند و نتایج بسیار مثبت آن را شاهد بودیم.


سردار انصاری با بیان این‌که شرایط امروز نسبت به دهه 80 بسیار حساس‌تر است افزود: امروز نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار پررنگ‌تر از سال‌های قبل شده است و بنیاد از سازمانی خدمات دهنده به سازمانی قدرت ساز در جهت توان نرم و ایجاد امنیت ملی ارتقا یافته است و بنیاد با توسعه فرهنگی در صدد توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که این فرهنگ قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است که همین قدرت نرم ناشی از فرهنگ ایثار و شهادت است که امنیت ملی را تضمین می کند.


وی ادامه داد: با توجه به این تغییر جایگاه آموزش نیز باید در بنیاد شهید و امور ایثارگران تغییر کند و با شرایط روز همراه شود. بنیاد سازمانی یادگیرنده است که متناسب با تغییرات جامعه در نحوه خدمات رسانی تغییرات را ایجاد می کند.
قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: با توجه به این تغییرات امروز نقش آموزش در بنیاد شهید و امور ایثارگران، حفظ و ارتقای سرمایه‌های انسانی بنیاد در جهت حفظ و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی نظام است.
سردار انصاری با بیان این‌که در سال 1398 تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در دوران انقلاب و جنگ جذب مجموعه شده بودند به دوران بازنشستگی می‌رسند تصریح کرد: این عزیزان سرمایه‌های انسانی مهمی برای سازمان تلقی می‌شوند و باید جایگزین مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شود و به همین دلیل طرح جانشین پروری و کادرسازی از اولویت های بنیاد است.


وی یکی از ضرورت‌های اساسی آموزش در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ایجاد روحیه جهادی و انقلابی در پرسنل دانست و گفت: این موضوع باید همراه با آگاهی، ایجاد مهارت و ارتقاء دانش باشد.


دکتر انصاری یکی از ویژگی‌های مهم سازمان‌های یادگیرنده را خلاقیت و نوآوری عنوان کرد و گفت: سازمان موفق باید بر اساس نیازهای روز و با فکر و روش‌های نوین به‌پیش برود و در غیر این صورت این سازمان، سازمانی بدون کارایی است.


قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران به تشریح نقش بنیاد در سال‌های پیش رو پرداخت و گفت: بنیاد آینده به‌غیراز دو نقش خدمات دهنده و قدرت زا، در سال‌های پیش رو نقش مشارکت در شکل‌گیری تمدن اسلامی را بر عهده دارد و این موضوع نیازمند طراحی جدیدی برای سازمان است.


سردار انصاری افزود: بنیاد آینده سازمانی با محوریت فعالیت‌های فرهنگی است و نهادی هوشمند، دانش‌محور با نیروی توسعه‌یافته و مشارکت نخبگان است که باید در شکل گیری تمدن اسلامی مشارکت داشته باشد.


وی در پایان تأکید کرد: آموزش‌ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید بر اساس این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند: «عرصه جنگ نرم بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتروار می‌طلبد؛ با تمام وجود خود را برای این عرصه آماده کنید»، تنظیم و اجرا شود که پرسنلی با بصیرتی عماری و استقامتی مالکی داشته باشیم.


سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم گفت: ارتقای سطح دانش و توانایی کارکنان و اشراف بر قوانین و مقررات موضوعی است که بر اساس دستور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تأکید قائم مقام بنیاد در قالب این دوره آموزشی پیگیری می‌شود.


وی ادامه داد: تغییر و اصلاح لازمه تحول نظام اداری است و این موضوع جز با هوشمند سازی سازمان محقق نمی‌شود، سازمان هوشمند، آموزش پذیر و یادگیرنده است و این آموزش باید به یادگیری تبدیل شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود خندانی پدر شهید حسین خندانی امروز به فرزند شهیدش پیوست. بسم الله الرحمن  پیام تسلیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهید والامقام «حسین خندانی» «انَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خانواده مکرم شهیدوالامقام حسین خندانی  خبردرگذشت شخصیت مومن ومهربان ابوالشهیدمرحوم مغفور شادروان حاج محمودخندانی پدر شهیدگرانقدر «حسین خندانی» موجب تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد. بی‌تردید والدین شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند. لازم میدانم مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدخندانی بالاخص همسرصبوروفرزندان عزیزش وکلیه بازماندگان وجامعه فداکار ایثارگری استان وشهرستانهای گچساران وبهبهان تسلیت عرض نمایم ،، ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد. شهید حسین خندانی از شهدای شهرستان گچساران در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید. مراسم تشییع این پدر دلسوز فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد