Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، بهزاد رشیدی اظهار داشت: با همراهی مؤثر و حمایت تولیدکنندگان پوشاک و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، آثار برتر برای تولید و ورود به بازار پوشاک داخلی حمایت می شوند.
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ایجاد انگیزه در میان طیف گسترده ای از دانشجویان در رشته ‌های گوناگون هنری، در جهت بهبود کیفیت فرهنگ مد و لباس کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ورود برخی طرح ‌های ناهنجار و غیرمتعارف با فرهنگ ایرانی از دیگر کشورها در حوزه مد و لباس افزود: یکی از دستاوردهای این جشنواره، جلب نظر مسئولان به توانایی و قابلیت دانشجویان عرصه هنر برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.
رئیس پنجمین جشنواره نقش تن‌پوش ادامه داد: پوششی که برای ورود طرح ‌ها و نقوش هنری و خلاقانه در نظر گرفتیم، تی ‌شرت بود که بیشتر فصول سال با اقبال خوبی به ویژه از سوی نسل جوان مواجه است.
رشیدی افزود: انتشار پیام و فراخوان این دوره از جشنواره موجب شد تا پیش از برگزاری این رویداد، چند کارگاه تولید و طراحی بر روی تی ‌شرت در شهرهایی همچون تبریز، سنندج و تهران برگزار شود.
وی ادامه داد: بیش از 100 اثر برای ورود به بخش نمایشگاهی انتخاب شد که علاوه بر این آثار، برگزیده دوره های قبل جشنواره نقش تن پوش نیز به نمایش درمی ‌آیند.
رشیدی گفت: امید است که جشنواره نقش تن ‌پوش بتواند گام ‌های مؤثری در زمینه الگوسازی و ترویج استفاده از نقوش برآمده از فرهنگ اسلامی و ایرانی در عرصه مد و لباس کشور بردارد و نگاه دوسویه هنری و شناسایی ذائقه جامعه بتواند ما را در ورود طرح ‌های منتخب جشنواره به بازار کشورمان یاری رساند.
پنجمین جشنواره نقش تن پوش با همکاری کارگروه ساماندهی مدو لباس ایرانی و اسلامی وزارت ارشاد، انجمن موسسات مد و لباس کشور، ستاد توسعه فناوری نرم و هویت ساز ریاست جمهوری و وزارت علوم، 19 تا 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
فراهنگ**9338**1027**خبرنگار: صدیقه بهارلو**انتشار: جواد دهقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!