Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سی‌بی‌اس نیوز در گزارشی نوشت تغییر سیاست خارجی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دو قطبی شدن حامیانش منجر شده است. سیاست‌های ترامپ تاکنون بر محور اولویت دادن به آمریکا استوار بود؛ اما در حال حاضر برخی مسائل جهانی برای وی ارجحیت پیدا کرده است. برخی از حامیان ترامپ از خیالات واهی خود دست کشیده‌اند و برخی دیگر نیز از اقدامات نظامی اخیر او حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته سی‌بی‌اس نیوز، ترامپ در زمان برگزاری کمپین انتخاباتی خود اعلام کرد منافع آمریکا را بیش از هر چیزی در نظر می‌گیرد و با اینکه حضور نظامی آمریکا را در برخی مناطق افزایش می‌دهد از درگیر شدن در مناطق پرتنشی مانند خاورمیانه اجتناب می‌کند. اما اقدامات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا از جمله حمله موشکی به پایگاه هوایی سوریه و استفاده از بزرگترین بمب غیرهسته‌ای این کشور در افغانستان انحراف از شعارهای انتخاباتی‌اش محسوب می‌شود.

تغییر سیاست‌های ترامپ باعث شده برخی از حامیانش از او ناامید شوند و برخی دیگر او را تحسین کنند.

مسئله قابل توجه این است که تعدادی از جمهوری‌خواهان که به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق آمریکا هشدار داده بودند در امور سوریه مداخله نکند حال از اقدامات نظامی ترامپ در سوریه حمایت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

303/300

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد/ پول نمی‌دهیم
  • ترامپ باز هم اعضای ناتو را تهدید کرد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید