Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@12:05:46 GMT

آلکساندر نوری به دنبال خلق شگفتی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۶۹۱۴

شاگردان آلکساندر نوری عصر امروز در یکی از حساس ترین دربی های بوندس لیگا در شمال آلمان به مصاف هامبورگ خواهند رفت.

ورزش سه: هفته بیست و نهم بوندس لیگا در شرایطی امروز با دو دیدار بسته می شود که در یکی از بازی های مهم وردربرمن با هدایت سرمربی جوان ایرانی میزبان هامبورگ در دربی شمال آلمان خواهد بود. جدالی که برای هر دو تیم اتز اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز آن می تواند آنها را در ساحل آرامش و امنیت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وردربرمن بعد از هشت هفته رویایی با هدایت نوری امروز در شرایطی گام به دربی شمال آلمان و رویارویی با رقیب دیرینه اش می گذارد که برای رسیدن به رویایی اروپایی شدن نیاز مبرمی به کسب برد در این مصاف دارد. نکته ای که سرمربی ایرانی برمن ها در کنفرانس مطبوعاتی اش به آن اشاره و مدعی شد شاگردانش کاملا آماده رسیدن به یک برد بزرگ در دربی شمال آلمان هستند.
برمن ها در هشت بازی گذشته خود صاحب 6 برد و دو تساوی شده اند تا با کسب 20 امتیاز کاملا از ورطه سقوط رهایی یافته و رویای کسب سهمیه یورولیگ را برای طرفداران شان به ارمغان بیاورند. این تیم که با 36 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد در صورت برد امروز با 39 امتیاز تا رده هفتم جدول صعود خواهد کرد که این اتفاق آلکساندر نوری و شاگردانش را در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار خواهد داد.
آخرین دوئل دو تیم در دربی شمال آلمان نوامبر 2016 در خانه هامبورگ به تساوی 2-2 رسید و حالا طرفداران وردربرمن امیدوارند امشب در ورزشگاه وسر بتوانند شاهد یک برد شیرین دیگر از سوی تیم محبوب خود باشند. تیمی که در تمام هشت هفته گذشته خود موفق به گلزنی شده و تعریف و تمجید بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال آلمان را برانگیخته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا و باخت شوکه‌کننده لیورپول در دربی مرسی‌ساید، تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 25 آوریل 2024) بودند.

آتالانتا به یووه رسید
دربی برای یک ستاره دیگر؛ دوئل اینتر و میلان برای زیرکزی طلاق به سبک ایتالیایی
الگری برابر پیولی؛ شنبه، آخرین جدال یووه و میلان آن‌ها
نمایش اسکاماکا، آتالانتا به یووه رسید ژاوی می‌ماند
شرایط لاپورتا و دکو برای ادامه همکاری تا 2025 پذیرفته شد ژاوی 2025؛ او می‌ماند یامال، کوبارسی، گاوی، پدری و فایه، پنج غیرقابل‌فروش بارسا
ژاوی می‌ماند دربیِ تخریب
امید قهرمانی لیورپول بعد از شوک گودیسون پارک به پایان رسید

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد