Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک گفت: زمان تبلیغات هنوز شروع نشده و هیچ فردی اجازه ندارد فراتر از قانون عمل کند و اگر فردی در این خصوص اقدام نماید، تخلف کرده است و با آن برخورد قانونی انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:کسانی که قانون شکنی کنند و پیش از زمان مقرر تبلیغات انتخاباتی خود را شروع کنند، تخلف انجام داده و با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر شخصیت حقوقی در مراسمی سخنرانی کند ولی تبلیغات انجان ندهد، ایرادی ندارد و اگر فردی شخصیت حقوقی نداشته و اقدام به مطرح کردن خود کند یا پوستر یا بنری بزند تخلف انتخاباتی مرتکب شده است.

فرماندار قرچک با اشاره چاپ بنر رئیس‌جمهور در سطح کشور و یا شهرستان قرچک گفت: در حال حاضر رئیس‌جمهور بعد از مقام معظم رهبری نفر دوم کشور است و چاپ بنر برای رئیس‌جمهور در حال حاضر تخلف نیست برای اینکه ایشان رئیس‌جمهور کشور هستند.

وی افزود: ما به عنوان مجری انتخابات هیچ نظر شخصی روی نامزد خاص نداریم و کاملا بی طرفانه به اجرای انتخابات خواهیم پرداخت.

مرسل پور در خصوص رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر قرچک گفت: آمار رسمی رد صلاحیت‌ها در زمان مقرر اعلام می‌شود و در حال حاضر رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در قرچک طبق استعلامات چهارگانه بوده و شهر قرچک کمترین رد صلاحیت را طبق اسناد و مدارک داشته است.

فرماندار قرچک در خصوص شاخص بودن نامزدهای ریاست جمهوری گفت: هر کاندیدای که صلاحیت آن توسط شورای نگهبان تائید شود شاخص محسوب می‌شود و طبق نظرات و منویات مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی و قانون اساسی با همه کاندیداها رفتار خواهیم کرد.

فرماندار قرچک گفت: در حال حاضر ریل‌گذاری راه‌آهن در محور تهران - سمنان انجام‌شده و مردم نیز از آن استفاده می‌کنند و ما این را قبول داریم که در بعضی از نقاط ایستگاه‌ها ساخته نشده ولی اقدامات زیر بنایی و ساخت ایستگاه‌ها در حال انجام است.

مرسل پور در خصوص افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان قرچک گفت: اگر بخواهیم شوی تبلیغاتی راه بی اندازیم، این پروژه فردا قابل‌افتتاح است. ولی نظر ما خدمت است و به همین دلیل نمی‌خواهیم بیمارستان قرچک را تبلیغاتی افتتاح کنیم و زمانی که درمانگاه‌های بیمارستان قرچک و اورژانس آن قادر به ارائه خدمات نباشد افتتاح نخواهد شد و قطعاً تا اواخر اردیبهشت یا اویل خرداد بیمارستان قرچک افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: از بنیاد برکت و وزرای بهداشت و درمان و راه شهرسازی به جهت حمایت‌های ویژه تشکر می‌کنیم که به ساخت‌وساز بیمارستان 96 تختخوابی توجه خاصی داشتند.

وی افزود: بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان قرچک از پروژه‌هایی است که طی ۱۴ ماه کاری ساخته‌شده و به‌نوبه خود رکورد بی‌نظری در ساخت بیمارستان در کشور هست که به این میزان پیشرفت داشته است.

فرماندار قرچک در پایان با بیان اینکه آنچه برای ما در انتخابات پیش رو حائز اهمیت است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهد بود، خاطرنشان کرد: مردم ما تاکنون در تمام انتخابات های گذشته خوش درخشیدند و این بار نیز با حضور حداکثری و انتخاب اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان و آن افراد که حرف و عمل آن ها در ولایتمداری متفاوت است خواهند زد و افرادی که تنها ادعای ولایتمداری دارند از مردم تودهنی خواهند خورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

ابوالقاسم کیانی افزود: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

او ادامه داد: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهرگفت: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • انتخاب شورای شهر انابد به عنوان شورای شهر نمونه شهرستان بردسکن