Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته برنامه ریزی و هماهنگی اردوی عملی مرحله سوم درس آمادگی دفاعی و میدان تیر بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز در این جلسه ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب و تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته توسط بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، مهارتی و بصیرت افزایی از آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش منطقه در جهت همکاری همه جانبه با سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز بخصوص با دو نهاد بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فضای مناسب و تحول ایجاد شده در زمینه آموزش درس آمادگی دفاعی برای ارتقای فرهنگ دانش آموزان افزود:ما به عنوان متولیان امور فرهنگی وظیفه داریم آینده ای مناسب را برای نسل جوان جامعه فراهم کنیم تا جوانان ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری نیز با تبریک حلول ماه رجب هدف از برگزاری اردوهای عملی آمادگی دفاعی در مدارس را آمادگی همه جانبه دانش آموزان جهت مقابله با تهدیدات و آمادگی در تمامی زمینه ها از جمله نظامی، سیاسی و مقابله با جنگ نرم دشمن دانست.

ناصر درستکار جانشین سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز گفت:بحمدالله امسال هم با رویکرد فرهنگی و با همدلی میان سپاه و آحاد مردم در جهت تحقق شعار سال جدید و منویات مقام معظم رهبری برنامه های بسیج را دنبال خواهیم کرد

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر این برنامه اندیشیده شده است افزود: با همکاری و هماهنگی عزیزان اداره آموزش و پروش اردوی عملی درس آمادگی دفاعی و میدان تیر دانش آموزان را برگزار می کنیم.

حمزه محمدیان فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه اصلاندوز از برگزاری مرحله سوم اردوی عملی آمادگی دفاعی پایه های نهم و دهم پسران و دختران مدارس متوسطه منطقه خبر داد و گفت: این اردو از فردا دوشنبه 28 فروردین آغاز و تا دهم اردیبهشت با اجرای اردوی عملی تیراندازی ویژه پسران در میدان تیر مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز به پایان می رسد.

وی با تشریح اهمیت و نحوه اجرای این اردو افزود:در این مرحله از اردو،دانش آموزان با مهارت های فردی و گروهی نظیر؛ سازماندهی، اسلحه شناسی، اصول تیراندازی، ایست و بازرسی، زندگی و وصایای شهداء آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جلسه هماهنگی کنکور امسال که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت:  آزمون سراسری در شهرستان پلدشت مثل سایر شهرهای ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

گنجی زاده در خصوص   آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقا و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

محمد اکبرزاده  فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در این جلسه گفت: تمامی تمهیدات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن  کنکور در شهرستان پلدشت اندیشیده شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی و همچنین مجموعه آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا محیطی امن و آرام برای دانش آموزان عزیز ایجاد نمایند، تا داوطلبان با آرامش خاطر بتوانند به سولات آزمون پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • ◄ استفاده ۸ هزار دانش آموز قروینی از اتوبوس رایگان در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد