Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر کساییان در گفتگو با خبرنگارحوزه حقوقی- قضاییگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشکیل دادگاه مطبوعات اظهار داشت: دادگاهرسیدگی به اتهامات در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی تشکیل شد.
وی افزود: عباس امیری فرد با شکایت از مدیر مسئول و خبرنگار روزنامه شرق به اتهام افترا در دادگاه حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهمان پرونده به همراه وکیل مدافع به دفاع از خود پرداختند و در نهایت شاکی پرونده اعلام رضایت کرد و پرونده مختومه اعلام شد.
دبیر هئیت منصفه دادگاه مطبوعات بیان داشت: احمد توکلی مدیر مسئول سایت الف در دادگاه مطبوعات حاضر شد و از دادگاه تقاضا استمهال کرد که هئیت منصفه دادگاه مطبوعات با درخواست وی موافقت کرد و دادگاه به آینده موکول شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد

یک رسانه عبری زبان هشدار داد جنگ اسرائیل در نوار غزه شمار بیوه‌های ارتش را به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

 رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استرسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در سند تحول
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی