Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@21:35:13 GMT

پشم چینی گوسفندان در زرین دشت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۳۹۳۰۵

پشم چینی گوسفندان در زرین دشت + تصاویر

چیدن پشم گوسفندان در روستاهای زرین دشت آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرنوشت؛ دامداران همه ساله در اوایل فصل بهار اقدام به چیدن پشم گوسفندان خود می کنند.

در پشم چینی اکثرا فرهنگ تعاون حاکم است به این صورت که دامداران به صورت دسته جمعی هر روز پشم گوسفندان یکی از دامداران را می چینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با تشکر از خانواده مهرابی، تصاویر این مراسم را تماشا کنید

انتهای پیام/صا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۹۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد