Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره برداری از سکوهای گازی فازهای ١٧، ١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی و فاز یک طرح توسعه برداشت و تولید از لایه های نفتی میدان مشترک پارس جنوبی روز یکشنبه با دستور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور در آیین افتتاح رسمی فازهای ١٧، ١٨، ١٩، ٢٠ و ٢١ میدان گازی پارس جنوبی، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی با سکوهای تولید گاز ضمن صدور فرمان آغاز بهره برداری از این سکوها با بیان اینکه این سکوها، سکوهای پرش ایران به سمت پیشرفتی است که مورد نظر و شایسته ملت است، گفت: دست مریزاد می گوییم به متخصصان و کارگرانی که این افتخارات را به معرض نمایش جهان گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی همچنین در فرمان افتتاح فاز یک طرح توسعه لایه های نفتی میدان مشترک پارس جنوبی نیز با اشاره به اینکه برداشت از لایه های نفتی در میدان مشترک پارس جنوبی یکی از آرزوهای دیرینه در حوزه نفت و گاز کشور است، اظهار داشت: امروز خوشحالیم این طرح بدست توانمندان صنعت نفت کشور به بهره برداری می رسد و امیدواریم با توسعه این طرح از تولید ٣٠ تا ٣٥ هزار بشکه در روز در این فاز به ٥٠ تا ٦٠ هزار بشکه برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۳۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق