Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@17:51:21 GMT

بسیج امکانات برای امدادرسانی به سیلزدگان شمال غرب کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۰۴۶۰

به دنبال ورود سامانه بارشی و بارندگی شدید از چندروز گذشته بخصوص بارندگی سیل آسا از روز جمعه گذشته در استان‌های شمال غرب کشور، نجاتگران جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی و شرقی به حالت آماده باش درآمدند و ضمن پوشش حوادث جاده‌ای نسبت به امدادرسانی به سیل زدگان و آبگرفتگی معابر و منازل در روستاها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم اعلام کرد: بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در این استان بویژه در بخش‌هایی از اشنویه و ارومیه موجب مسدود شدن برخی راه‌ها و تعطیلی مدارس برخی از نقاط اشنویه و بخش سیلوانای ارومیه در نوبت صبح و بعدازظهر دیروز شنبه شد.

آخرین وضعیت مناطق سیلزده
«اسماعیل نجار» رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در تازه‌ترین اظهارات خود، آخرین وضعیت مناطق سیلزده را تشریح کرد و از مرگ 36 نفر در پی سیلاب در 4 استان خبر داد.

نجار درباره آخرین وضعیت مناطق سیلزده در شمال غرب کشور، اظهار داشت: سامانه بارشی از صبح جمعه گذشته در 4 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان آغاز شده و متأسفانه سیلاب در بخش‌های مختلفی از این استان‌ها جاری شد. وی با بیان اینکه بارش‌ها از حوالی ساعت 10 صبح جمعه آغاز و سیلاب حوالی ساعت 17 عصر همان روز جاری شد، گفت: هشدارهای لازم از سوی مقام‌های محلی به شهروندان داده شده و حتی در حریم رودخانه‌ها نیز مسئولان شخصاً به خودروها و افراد حاضر مراجعه کرده و از آنان می‌خواستند که با توجه به پیش‌بینی‌ها محل را ترک کنند. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که برای بازدید از مناطق حادثه دیده به تبریز سفر کرده بود، افزود: در آذرشهر پلی قرار دارد که هنگام سیل تعدادی از خودروها روی آن بوده و به رغم هشدارها، تعدادی از این خودروها حاضر به خارج شدن از آن نبودند.

14 کشته و تعدادی مفقود در آذرشهر
نجار با بیان اینکه 7 خودرو روی این پل قرار داشته و هنگام سیل، آب آنها را با خود برده، افزود: در شهرستان آذرشهر بین 15 تا 17 مورد اعلام مفقودی شده است که تاکنون جسد 14نفر از این افراد کشف شده و نیروهای امداد و نجات در حال جست‌و‌جو در محل هستند.

16 کشته و تعدادی مفقود در عجبشیر
وی با اشاره به وضعیت منطقه عجبشیر، بیان کرد: در این شهرستان، روستایی به نام چنار بیشترین تأثیر را از سیل گرفته است. حدود 20 مورد مفقودی اعلام شده که تاکنون جسد 16 نفر کشف شده و جست‌و‌جو برای یافتن مفقودین ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به وضعیت سیل در آذربایجان غربی، اظهار داشت: گزارش‌های واصله حاکی از این است که در این استان تعدادی پل تخریب شده و نوجوانی 12 ساله هم جان خود را از دست داده است. نجار با اشاره به مرگ این نوجوان گفت: تصاویر و شواهد نشان می‌دهد که این نوجوان با دوچرخه وارد سیلاب شده و جریان آب او را با خود برده است.

وی با بیان اینکه در پارک کوثر سقز در کردستان نیز رانش زمین موجب مرگ 4 نفر شد، گفت: یک نفرنیز در بانه به دلیل سیلاب جان خود را از دست داد. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با تأکید بر اینکه جست‌و‌جوها در استان‌های تحت تأثیر سیل ادامه دارد، افزود: گزارش‌ها از آذربایجان شرقی نیز حاکی از این است که به یک هزار و 100 نفر امدادرسانی شد.

از این تعداد به77 نفر اسکان اضطراری داده شده، 14 نفر به مکان امن منتقل، 6 نفر در بیمارستان بستری شده و از 48 واحد مسکونی نیز تخلیه آب صورت گرفته است. وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم از این حادثه انجام شده و اخطارها اعلام شده بود، گفت: متأسفانه برخی از افراد که مفقود شده یا جان خود را از دست داده‌اند، در حال تصویربرداری سیلاب و حتی برخی در حال گرفتن عکس سلفی بودند که دچار حادثه شدند.

پیگیری رئیس جمهوری از حادثه
نجار با تأکید بر اینکه به نمایندگی از دولت در محل حضور دارد، گفت: از همان دقایق نخست حادثه، عوامل هلال احمر، اورژانس، استانداری، بخشداری و... که همگی از نمایندگان دولت هستند در محل حضور داشتند. بنده نیز به دستور وزیر کشور به محل آمدم و گزارش‌ها از حادثه به طور منظم به وزیر کشور و رئیس جمهوری ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با انتقاد از برخی خبرسازی‌ها در فضای مجازی، افزود: اینکه حادثه‌ای طبیعی را دستمایه خبرسازی و انتصاب مطالب خلاف واقع به مسئولان و دولت کنیم، اقدام شایسته‌ای نیست.

تأکید معاون اول رئیس جمهوری بر بسیج امکانات در کمک به سیلزدگان آذربایجان غربی
«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر بسیج همه امکانات برای کمک فوری و رسیدگی کامل به وضع سیلزدگان در این استان تأکید کرد.

جهانگیری صبح دیروز شنبه در این تماس تلفنی با «قربانعلی سعادت» افزود: همه امکانات باید برای امدادرسانی به سیلزدگان بسیج شود و رسیدگی فوری به وضع آسیب دیدگان در دستور کار مسئولان قرار گیرد. وی آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای تأمین امنیت مردم را خواستار شد و ادامه داد: ستاد مدیریت بحران استان و نیروهای امدادی باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی این وضعیت و کمک به آسیب دیدگان حادثه سیل به کار گیرند.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این تماس تلفنی گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته برای کمک به آسیب دیدگان ارائه کرد و از آماده باش کامل نیروهای امدادی برای ساماندهی این وضعیت خبر داد.

اعلام عزای عمومی به یاد جانباختگان سیل در آذربایجان شرقی
بر اساس این گزارش، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی نیز به‌دلیل جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سیل در این استان، با صدور پیامی امروز یکشنبه را در استان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، در این پیام مشترک، با اشاره به مفقود شدن و جان باختن شماری از هموطنانمان در سیل روز جمعه گذشته شهرستان‌های آذرشهر و عجب شیر، با بازماندگان و خانواده‌های داغدار این حادثه ابراز همدردی شده است.

پیگیری مسائل سیلزدگان
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه شخص استاندار پیگیر مسائل سیلزدگان است، اعلام کرد: اداره کل هواشناسی استان از 3 روز قبل نسبت به بارش باران و احتمال وقوع سیل هشدار داده بود.

خوشبختانه از چند روز قبل به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر نهادهای ذی ربط استان، بارش باران و احتمال وقوع سیل اعلام و بر ضرورت آمادگی برای امدادرسانی در مواقع لازم تأکید شده بود.

وی اضافه کرد: متأسفانه ساخت وسازهای غیرمجاز انجام شده در حاشیه برخی از رودخانه‌های آذربایجان شرقی و تجاوز به بستر رودخانه‌ها موجب می‌شود که مسیر جریان آب مسدود شود و آب طغیان کند که بدیهی است این امر نیز خسارت‌هایی خواهد داشت. هر چند سازمان آب منطقه‌ای مکلف به مسیرگشایی در حریم رودخانه هاست و اقدام‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد. بارش 40 میلیمتر موجب خساراتی شد، اما خوشبختانه میزان خسارات بسیار کمتر از میزان پیش‌بینی شده بود.

پورمهدی اضافه کرد: متأسفانه در شهرستان‌های آذرشهر و عجبشیر برخی از مردم برای گرفتن عکس یادگاری کنار رودخانه‌ها جمع شده و سیل، خودروی برخی از این افراد را با خود برده است. همچنین سیل در روستای «چنار» شهرستان عجبشیر از بالای کوه به پایین سرازیر شده و تعدادی از مردم جان خود را از دست داده و مفقود شده‌اند. از نیروهای امدادی از جمله ارتش برای کمک به سیلزدگان کمک خواسته‌ایم و آنها مشغول امدادرسانی هستند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت همه‌جانبه نیروهای امدادی و انتظامی در سیل اخیر، گفت: خوشبختانه با وجود بارش فراوان در تبریز در این شهرستان تلفات جانی نداشتیم. در روستاهای هروی، بیرق و کندرود شهرستان تبریز نیز شاهد جاری شدن سیل بودیم که خوشبختانه خسارت جانی نداشت. براساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش باران در استان از دیروزشنبه قطع و از امروز یکشنبه دوباره آغاز خواهد شد، براین اساس دستگاه‌های مسئول باید همیشه آماده باشند.

پس از پایان عملیات امدادرسانی در سطح استان بویژه شهرستان‌های عجبشیر و ملکان، برآورد خسارت برای ارائه به نهادهای مسئول انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد خسارت‌های مادی جبران شود. از یکسو این بارش با در نظر گرفتن اینکه فقط از سمت تبریز در هر ثانیه 70 مترمکعب آب به سمت دریاچه ارومیه می‌رفت، باعث خوشحالی شد و از سوی دیگر خسارات جانی و مالی ناشی از آن جای تأسف داشت.

10 روستای اشنویه از سیل خسارت دید
«اسعد خضری»، فرماندار اشنویه در آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه به علت بارندگی شدید و طغیان رودخانه «گادر» تعدادی از روستاهای این شهرستان در معرض سیل قرار گرفتند، گفت: 10 روستا بر اثر طغیان این رودخانه و سیل خسارت دیدند که آماردقیق خسارت بزودی اعلام می‌شود. تعدادی واحد مسکونی و مسجد در روستای «پی قلعه» آسیب دیده و ساکنان، روستا را ترک کردند. زنان و کودکان در روستای «پیروت آباد» نیز به علت خطرات و تهدید سیل به بیرون از روستا انتقال داده شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه سیل و طغیان رودخانه در اشنویه خساراتی را به همراه داشته، خاطرنشان کرد: در ساعت پایانی شب جمعه گذشته پل روستای سنگر در جاده ارومیه به اشنویه تخریب و موجب قطع رفت و آمد در آن جاده شد. همچنین سقوط و جان باختن نوجوان 12 ساله به رودخانه گادرهم تأیید شد که تاکنون جسد این پسر پیدا نشده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به شایعه منتشر شده مبنی بر مرگ جوان 30 ساله بر اثر سقوط به رودخانه، گفت: برخی از سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی از سقوط خودروی سواری به رودخانه و جان باختن جوان روستایی بر اثر این سقوط خبر دادند که به کلی تکذیب می‌شود. وی یادآور شد: تردد در جاده‌های اشنویه به سختی امکان‌پذیراست. بر این اساس به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از تردد در این مسیر خودداری کنند. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارندگی‌هایی که از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده تا امروز یکشنبه در سراسر استان ادامه دارد.

تخلیه تعدادی از روستاهای ارومیه
«عباس حسن خانی» فرماندار ارومیه از صدور دستور تخلیه روستاهای ارومیه در پی بروز سیلاب برای پیشگیری از خسارات و مرگ و میرهای ناشی از آن خبر داد و در جلسه ستاد مدیریت بحران ارومیه که به منظور بررسی چگونگی مقابله با خسارات ناشی از سیل تشکیل شد، اظهار داشت: این بارندگی در ارومیه کم سابقه بوده است.

به برخی روستاها برای تأمین امنیت مردم، دستور تخلیه داده شده و به بخشداران ابلاغ شد که در حوزه رودخانه‌ها تدابیر ویژه اندیشیده شود. فرماندار ارومیه با بیان اینکه متأسفانه 2 پل تا این لحظه تخریب شده و راه ارتباطی قطع شده، افزود: بی‌سابقه‌ترین بارش‌ها در مناطق «زیوه» و «مرگور» در حومه ارومیه رخ داده است. برف انباشته شده بر کوه‌ها و بارندگی کم سابقه عامل اصلی سیلاب در برخی از مناطق ارومیه بوده است. حسن خانی با اشاره به اینکه بخش سیلوانای ارومیه دارای یک راه اصلی از منطقه راژان به سمت مرگور است و پل هاشم آباد در این مسیر قرار دارد، افزود: میزان بارش‌ها در این منطقه به بیش از ۵۰ میلیمتر رسیده و موجب طغیان باراندوز چای و تخریب تدریجی پل شده است. علاوه بر مسدود شدن این مسیر، 3 روستای دیگر این منطقه نیز دچار آبگرفتگی شده و تلاش نیروهای امدادی برای رفع مشکلات ساکنان در این منطقه آغاز شده است.

2 هکتار جنگل بکر آمل در آتش سوخت
«یحیی عسگری پور»، بخشدار امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل هم از مهار آتش‌سوزی ارتفاعات جنگلی روستای «پرن» در شامگاه جمعه با تلاش مردمی و گروه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: این آتش‌سوزی عصر جمعه در جنگل‌های واقع در ارتفاع بیش از 2 هزار و 500 متری رخ داد و بررسی‌های اولیه حاکی است که عامل انسانی دلیل این آتش‌سوزی است. وزش باد گرم بهاری که روز جمعه بویژه در مناطق کوهستانی مازندران جریان داشت، آتشی را که برخی رهگذران افروخته و خاموش نکرده بودند، به سایر نقاط جنگلی سرایت داد. درپی این آتش‌سوزی 2 هکتار از جنگل بکر روستای پرن در آتش سوخت.

گرمای کم سابقه 43 درجه‌ای در بهار اهوازی ها
اهوازی‌ها هم روز جمعه گذشته برای دومین روز متوالی در بهار امسال هوای گرم 43 درجه‌ای را پشت سر گذاشتند. براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، هوای روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در اهواز و برخی شهرهای غربی و مرکزی استان تداعی‌کننده گرمای هوا در تیرماه بود به گونه‌ای که مردم را در فصل بهار غافلگیر کرد. گرمای زودهنگام و کم سابقه در اهواز و برخی شهرهای استان، مردم این شهرها را به استفاده گسترده از وسایل خنک‌کننده وادار کرد و بسیاری از مردم نیز ترجیح دادند به علت گرمای هوا کمتر از خانه‌ها خارج شوند.

خسارت‌های تندباد گرم در گیلان
«افشین عزیزی»، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان هم از وقوع تندباد گرم جمعه شب گذشته در استان خبر داد که خسارت‌هایی را در برخی شهرستان‌ها از جمله فومن و شفت بر جا گذاشته است. عزیزی با بیان اینکه بیشترین خسارت‌ها درفومن و شفت گزارش شده، افزود: پارگی سیم‌های برق، آسیب به سربندی تعدادی از واحدهای مسکونی و سقوط درختان، خسارت‌های این تندباد بوده که به طورعمده در این شهرستان‌ها گزارش شده است.

با پارگی سیم‌ها و قطع برق، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی به محل‌های گزارش شده، اعزام و مشکل قطع برق رفع شد. به گزارش اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشترین وزش شدید باد جنوبی (گرم) در ارتفاعات و دامنه‌ها بوده و وزش باد در این مناطق بین 60 تا 80 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

تندباد، مدرسه روستایی سرعین را تخریب کرد
در همین حال، تندباد یک مدرسه کانکسی در روستای تازه کند سرعین استان اردبیل را تخریب کرد. «عاطف ناصری» فرماندار سرعین گفت: به دلیل وقوع تندباد یک قسمت از مدرسه کانکسی به صورت کامل تخریب شده است. با توجه به اینکه این اتفاق در روز جمعه گذشته به وقوع پیوسته کسی در مدرسه حضور نداشته و خسارت جانی به فردی وارد نشده است.

وی در خصوص وضعیت تحصیل دانش‌آموزان، اضافه کرد: به صورت موقت کلاس درس دانش‌آموزان در مسجد روستا یا یکی از منازل دایر می‌شود./روزنامه ایران

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، مهرداد محمدی ادوار حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با ایسکانیوز، با اشاره به نقش فعالیت تشکل‌ها و جریان دانشجویی در دانشگاه‌ها، گفت: این تشکل‌ها بستر بسیار خوب و مناسبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری دانشگاه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است و می‌تواند دانشجو را از انفعال در فعالیت دانشجویی و فرهنگی خارج سازد و آن را مهیای حرکت در جهت پیشرفت کشور نماید.

وی در ادامه به موضوع لزوم رقابت بین سایر تشکل‌ها و جریانات فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و تصریح کرد: وجود رقابت کاری در کنار حفظ دوستی‌ها و همکاری های مشترک باعث افزایش بهره‌وری و سطح کیفی برنامه‌های اجرایی خواهد شد چراکه همه این مجموعه‌ها دارای هدفی واحد و آن‌هم رشد و پیشرفت نظام آموزش عالی و به طبع آن کشور هستند و این امر بایستی مورد توجه این دست‌اندرکاران قرار گیرد که این رقابتِ درست منجر به پیشرفت در این حوزه‌ها خواهد شد.

مسئول اسبق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشجو نباید نسبت به اتفاقات اطراف خود منفعل و بی‌تفاوت باشد، گفت: تشکل‌های دانشجویی در مسیر فعالیت خود نباید تحت تاثیر جریان‌ها و فعالیت‌های سیاسی قرار گیرند و از گرفتار امر سیاسی‌کاری شدن پرهیز کنند که این موضوع آفتی بزرگ و تاثیرگذار بر فعالیت‌های دانشجویی است.

ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در نظام اسلامی، دانشگاه تنها محل ارائه و کسب آموزش‌های علمی نیست، بلکه محلی برای هویت‌سازی و آماده‌سازی فرد برای مراحل بعدی زندگی و دوران پسا تحصیل وی هست و این موضوع می‌طلبد که مسئولین نیز اهمیت تشکل‌ها و جریان دانشجویی را بیش‌از پیش درک کنند.

مهرداد محمدی با بیان اینکه دشمن همواره دانشگاه‌ها و قشر دانشجو را مورد هدف قرار داده و برای دست‌یابی به اهداف شوم خود همواره برای سوءاستفاده از محیط دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده است، بیان کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند رشد علمی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی را متوقف کنند اما حضور جوانان مومن، معتقد و انقلابی در این مسیر، بیش از پیش دشمنان را مأیوس کرده است و این موضوع در جامعه و محیط اطراف نیز اثرات مطلوبی را برجای خواهد گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی امسال خود با دانشجویان مبنی بر کمرنگ بودن پیشرفت‌های کشور در ذهن و مواضع دانشجویان، گفت: همانطور که معظم له بارها تاکید نمودند بایستی در کنار نگاه انتقادی منصفانه و همراه با راهکار به مسائل و مشکلات کشور، نگاه مفتخرانه به دستاوردها و پیشرفت‌های چشمگیر و پرشمار کشور در حوزه‌های مختلف را نیز داشت و علاوه بر این نگاه به تبیین آن‌ها نیز برای سایر قشر دانشجو در چارچوب تشکیلات و مجموعه‌های موجود پرداخت.

مسئول اسبق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ارتباط با محدودیت‌ها و چالش‌های تجربه شده در دوران مسئولیت در این دانشگاه ضمن قدردانی از همراهی مسئولین به نکاتی از جمله اجازه ندادن متولیان، وجود برخی ملاحظات خاص و محدودیت‌زا مبنی بر انجام فعالیت‌ها و صرف بودجه‌ها صرفا در محدوده دانشگاه اشاره کرد و افزود: وجود این دست از قوانین علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از ارتباط بیشتر محیط دانشگاه‌ با محیط برون دانشگاهی می‌شود در نهایت مانعی نیز بر انجام برخی فعالیت‌های بیشتر بوده و ایجاد محدودیت کرده است.

محمدی در پایان در خصوص فعالیت‌های حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در زمان مسئولیت خودت با بیان اینکه در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و همراه با محدودیت‌هایی مواجه بوده‌اند از فعالیت‌هایی نظیر برپایی مرکز واکسیناسیون کرونا در دانشگاه جهت دانشجویان و عموم مردم، ضدعفونی اماکن عمومی و دانشگاهی به‌منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، برگزاری اردوی راهیان نور بصورت مجازی، کاروان‌های نیکوکاری و اروهای جهادی، برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بسیای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در آن زمان یاد کرد.

خبرنگار: نرگس نوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1226830

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند