Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@13:10:20 GMT

4 مجروح در پی تیراندازی در کلیسایی در آلابامای آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۱۰۹۱


به گزارش سی ان ان، سه نوجوان و یک کودک بر اثر تیراندازی در مراسمی که در کلیسای شهر بیرمنگام در ایالت آلابامای آمریکا برگزار شده بود، مجروح شدند.

مقامات پلیس در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کردند که سطح جراحات این افراد شدید نبوده است.

این تیراندازی حدود ساعت 9:30 شب در محوطه بیرونی کلیسا رخ داد. در زمان وقوع این تیراندازی حدود 800 نفر در مراسم شرکت کرده بودند و 100 نفر هم در محوطه بیرون کلیسا مشغول خرید بلیت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مردم انقلابی قروه از ساعت 9 صبح امروز یکشنبه با حضور در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه، در آیین تشییع این شهید مرزبان شرکت کردند.
پیکر شهید اعتماد ، از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی این شهر تشییع و در زادگاهش شهر دزج به خاک سپرده خواهد شد.
ستواندوم جلال اعتماد، که شامگاه چهارشنبه بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح شده بود، صبح دیروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
از این شهید گرانقدر یک دختر 4 ساله به یادگار مانده است.
شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهکهای معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت ماموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، 2 نیروی مرزبانی شهید و2 سرباز وظیفه نیز مجروح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرکوب اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه آمستردام
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • اظهارات عجیب و غریب زلنسکی درباره اوکراینی‌ها
  • زلنسکی:اوکراینی‌ها بندگان برگزیده خدا هستند/قطعا پیروز خواهیم شد!
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • تشییع پیکر شهید مرزبان در قروه
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • تشییع پیکر شهید "جلال اعتماد" در قروه
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت