Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@01:08:33 GMT

ایجاد اشتغال برای ۱۲۵۵ نفر در رزن طی سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۱۰۹۷

ایجاد اشتغال برای ۱۲۵۵ نفر در رزن طی سال گذشته

رزن- فرماندار رزن گفت: طی سال گذشته در شهرستان رزن برای یک هزار و ۲۵۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتحعلی حسینی ظهر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رزن با اشاره به اینکه آمار اشتغال شهرستان رزن بر اساس آمار تامین اجتماعی است، گفت: آمار برخی شاغلان در سامانه تامین اجتماعی ثبت نشده که درصورت اضافه کردن این تعداد به آمار بیمه شده های شهرستان رزن اشتغال ایجاد شده در شهرستان رزن بالا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی سال گذشته در شهرستان رزن برای یک هزار و ۲۵۵ نفر اشتغال ایجاد شده است، گفت: از این میزان، اشتغال یک هزار و ۱۰۰ نفر توسط تامین اجتماعی، ۱۱۵ نفر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۰ نفر توسط بنیاد شهید و بهزیستی محقق شده است.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۶۵۲ نفر در شهرستان رزن شاغل شده اند، یادآور شد: طبق آمار تامین اجتماعی شهرستان رزن در سال ۹۳ برای ۸۶۰ نفر در سال ۹۴ برای یک هزار و ۵۳۷ نفر و در سال گذشته برای یک هزار و ۲۵۵ نفر شغل ثابت ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: طبق برآوردهای صورت گرفته در مجموعه طرح های صنعتی و واحدهای تولیدی که با ظرفیت کم کار میکنند با تزریق ۵۱۸ میلیارد تومان ۱۰۸۹ شغل در همین حوزه به ظرفیت اشتغال شهرستان اضافه می شود.

حسینی با بیان اینکه فضا و شرایط ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در شهرستان رزن وجود دارد، گفت: نباید سرمایه گذار برای گرفتن مجوزهای خود در سیستم اداری گیر کند.

وی عنوان کرد: اگر کسی ادعای دلسوزی برای نظام و انقلاب دارد باید با ایجاد شغل پایدار برای جوانان در افزایش تولیدات کشور و همچنین قطع وابستگی به بیگانگان تلاش کند.

فتحعلی حسینی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه صنایع تبدیلی در شهرستان رزن خبرداد و افزود: از آنجایی که شهرستان رزن قطب تولید محصولات کشاورزی است و بخشی از این محصولات متاسفانه به لحاظ نبود بازار به هدر می رود و استفاده بهینه ندارد، این سرمایه گذار در زمینه فراوری سیب زمینی سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ۸ میلیارد تومان آورده سرمایه گذار است که در کنار حمایت های دولت پیش بینی می شود در مرحله اول برای ۸۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند

رحیمی معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: پارسال با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبود یافته شغل ایجاد شده است.

او با اعلام اینکه برای اشتغال این افراد پارسال تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آ‌ن‌ها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است. 

بیشتر بخوانید

۳۸۴۸ فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شد

رحیمی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، اظهار کرد: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • ۱۷۱ معتاد بهبود یافته شاغل شدند
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد