Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس انتخابات بی‌باک:

مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی از انتخابات ۹۶ را هرروز به‌‌‌صورت زنده در این خبر دنبال کنید.

به گزارش بی باک، 29 اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام‌شده توسط وزارت کشور، روز 22 فروردین، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام‌ داوطلبان از روز 22 فروردین آغاز شدهو تا 26 فروردین به‌مدت 5 روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز می‌شود و از 27 تا 31 فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان 5روزه تا 5 روز دیگر هم طبق قانون قابل تمدید است، اما نهایتاً وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت، موظف است اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست‌جمهوری 96 را اعلام رسمی کند.

در ادامه این روند نیز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت 96 به تبلیغ برنامه‌های خود بپردازند، اما این تبلیغات در روز 28 اردیبهشت پایان خواهد یافت و نهایتاً در روز 29 اردیبهشت سال 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم برای دسترسی آسان مخاطبان، مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری 96 و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را به‌صورت زنده در همین خبر به‌روز رسانی می‌کند.

برای مشاهده اخبار جدیدی که در این خبر قرار داده شده، صفحه خود را به‌روز رسانی کنید . . . .

عفت مرعشی و فاطمه هاشمی رفسنجانی به انگلیس رفتند

54 : 13- همسر و دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز، 32 روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کشور را به مقصد انگلیس ترک کردند.(لینک)

آغاز به کار ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات/ آیت الله مدرسی شورای نگهبان تلاش می‌کند داوطلبان را با حداقل صلاحیت‌ها تایید کند

52 : 12- ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم پیش از ظهر امروز در مراسمی آغاز به کار کرد. آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان در این مراسم گفت که شورای نگهبان تلاش می‌کند داوطلبان را با حداقل صلاحیت‌ها تایید کند. (لینک)

احتمال ارائه 2 لیست توسط اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها

08 : 10 - رهامی رئیس کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب گفت: تلاشمان این است ائتلافی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تشکیل دهیم اما ارائه لیست جدا هم ممکن است. (لینک)

نیکزاد: برای پیروزی نیروهای انقلاب در انتخابات ثبت‌نام نکردم

44 : 09 - وزیر سابق راه شهرسازی در پیامی درباره انصرافش از نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری توضیح داد.(لینک)

18:52 - فرصت 5 روزه نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری ساعت 18 امروز پایان یافت. رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که 1636 نفر در این دوره ثبت‌نام کردند.

18:25 - نماینده مردم تهران در مجلس نهم از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری انصرف داد.

18:13 - قالیباف با بیان اینکه 5 میلیون شغل ایجاد خواهم کرد و نظام مالیاتی را به نفع 96 درصد مردم تغییر می‌دهم، افزود: برنامه‌ای مدون و دقیق برای حل مشکلات فوری اقشار کم درآمد اجرا می‌کنم.

18:00 - اسحاق جهانگیری معاون اول دولت، با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

17:50 - تصمیم سعید جلیلی برای عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری قطعی شده است. (لینک)

17:33 - صبح امروز برخی چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام حسن روحانی دیدار کرده و درباره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت‌وگو کردند.

این افراد به روحانی گفته‌اند مناسب است که گزینه‌‌های پوششی در کنار شما باشند. به گفته این منبع مطلع، چهره‌هایی که اصلاح‌طلبان به او برای کاندیداتوری پیشنهاد کردند اسحاق جهانگیری، محمدجواد ظریف، ملک‌زاده، زنگنه و حبیب‌الله بی‌طرف بودند.(لینک)

17:23 - محمدباقر قالیباف شهردار تهران بعد از ظهر امروز برای ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد. (لینک)

یک اصلاح‌طلب دیگر ثبت نام کرد/رهامی: مستقل آمده‌ام و پوششی نیستم

17:07 - یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد و گفت که مستقل آمده و پوششی نیست. (لینک)

مجلس ایام انتخابات تعطیل است

29: 15 - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به تسنیم گفت که مجلس در ایام انتخابات جلسه علنی ندارد. (لینک)

استاندار معزول روحانی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

04: 14 - عبدالحسن مقتدایی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌‌جمهوری ثبت‌نام کرد. (لینک)

ثبت نام 1361 دواطلب تا ساعت 14 امروز

47: 13 -دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون 1290 داوطلب در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرده‌اند. همچنین رئیس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که تا ساعت 14 امروز 1361 نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شده اند. (لینک)

محمد عباسی در حمایت از رئیسی انصراف داد

46: 13 - وزیر ورزش دولت دهم در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داد. (لینک)

بررسی همزمان صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای‌نگهبان

43: 12 - سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا همزمان با ثبت‌نام داوطلبان انتخابات‌ ریاست‌جمهوری، صلاحیت آنها را بررسی می‌کند. (لینک)

واکنش «فتاح» به تخریب حجت‌الاسلام رئیسی

31: 12 - روابط عمومی کمیته امداد امام(ره) در واکنش به سوء برداشت برخی رسانه‌های دولتی از اظهارات فتاح علیه حجت‌الاسلام رئیسی، طی اطلاعیه‌ای این اقدام را قبیح دانست.(لینک)

بیادی: احتمالاً به نفع روحانی کنار بروم

30: 12 - حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد و گفت که احتمالاً به نفع روحانی کنار می‌رود. (لینک)

ثبت‌نام برخی کاندیداها پس از تحذیر برای ایجاد تفرقه است

11: 12 - جبهه پایداری در اولین بیانیه خود درباره انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تاکید کرد که عدم توجه به توصیه داهیانه رهبر معظم انقلاب به برخی کاندیداها و تحذیر آنان از ورود به فضای انتخاباتی سیاسی کاری است تا افکار عمومی دچار سردرگمی و التهاب و تفرقه شود. (لینک)

«زاهدی» داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شد

03: 12 - نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. (لینک)

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران هم گفت که وجود باندهای فاسد قدرت و ثروت، آقازاده‌ها و اخوی‌زاده‌ها که از رانت اطلاعات استفاده می‌کنند، مشکل کشور است. (لینک)

کدخدایی از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد

58: 11 - سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد.(لینک)

محمد هاشمی‌رفسنجانی: تا آخر می‌مانم

42: 11 - محمد هاشمی‌رفسنجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران وی درباره احتمال انصراف خود از انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع یکی از داوطلبان گفته که اگر شرایط مهیا باشد تا آخر می‌ماند و رقابت می‌کند. (لینک)

برادر مرحوم هاشمی رفسنجانی همچنین در نشست خبری گفت که به توصیه برادرش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم کاندیدا شده است. (لینک)

تبلیغات زودهنگام رسانه‌های حامی دولت برای روحانی+ تصاویر

12: 11 - ارگان رسمی دولت و برخی روزنامه‌های حامی دولت امروز بدون توجه به عدم شروع زمان قانونی تبلیغات، برای حجت الاسلام روحانی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کردند. (لینک)

مشاور نعمت‌زاده هم داوطلب ریاست‌جمهوری شد

55: 10 - حجت الاسلام گرامیان مشاور وزیر صنعت و معدن هم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

حاجی‌بابایی: شعارم دولت کارآمد و مردمی است

09:19 - حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس صبح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که شعاراش دولت کارآمد و مردمی است. (لینک)

حیدرپور: مستقل آمدم

08:57 - نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. (لینک)

خلیلیان: کشور در شرایط اقتصادی نامطلوبی است

08:47 - وزیر جهادکشاورزی دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. (لینک)

تجمع مردمی دعوت از «قالیباف» برای حضور در انتخابات 96

21:06 - صدها نفر از مردم با تجمع در مجمتع فرهنگی سرچشمه تهران خواستار حضور محمدباقر قالیباف در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری سال 1396 شدند.(لینک)

حجت‌الاسلام رئیسی وارد وزارت کشور شد

16: 17 -حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور، داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم شد.(لینک)

وی در نشستی خبری با اهالی رسانه حاضر شد. این داوطلب انتخابات ریاست جمهروی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه شعار دولت شما چه خواهد بود گفت: شعار دولت من «کار و کرامت» است. (لینک)

روحانی به سؤالات خبرنگاران درباره عملکرد 4ساله خود پاسخ نداد

56: 16 - حجت‌الاسلام حسن روحانی بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، حاضر به پاسخ به سؤالات خبرنگاران نشد. خبرنگار مستقر تسنیم در وزارت کشور می‌گوید، رئیس دولت یازدهم بعد از حضور در نشست خبری، حاضر به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران نشد که این مهم با اعتراض خبرنگاران مواجه شد.(لینک)

زاکانی: دولت فعلی اقتصاد کشور را دچارمرگ مغزی کرد

27: 16 - زاکانی داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: کشور امروز از نظر اقتصادی در مرز بحران قرار دارد و دولت پیکره اقتصاد را دچار مرگ مغزی کرده است. و در بخش دیگری از سخنانش گفت:«جبهه مردمی» به هر جمع‌بندی برسد، همه باید با وحدت‌نظر این حرکت را تأیید و دنبال کنیم. (لینک)

ثبت‌‌نام 950 داوطلب تا این لحظه/ نام‌نویسی 18 چهره شاخص

19: 16 - 950 داوطلب تا ساعت 15:30 امروز در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرده‌اند. تا این لحظه 18 چهره شاخص ثبت‌نام کرده‌اند. (لینک)

روحانی برای ریاست‌جمهوری دوازدهم ثبت‌نام کرد

05: 16 -حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌ دولت یازدهم عصر امروز (جمعه 25 فروردین) برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرد. (لینک)

کواکبیان پس از ثبت‌نام: تا آخر می‌مانیم

04 : 16 - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. وی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که پوششی نیست و بنا دارد تا آخر بایستد. (لینک)

جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نمی‌کند

19 : 13 - شنیده‌ها حاکی است که سعید جلیلی برای کمک به نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نخواهد کرد. این خبر هنوز به‌صورت رسمی از سوی جلیلی اعلام نشده اما برخی منابع نزدیک به او این خبر را تأیید کرده‌اند.

«دبیرکل حزب مردمی اصلاحات» در انتخابات ثبت‌نام کرد+ عکس

36 :12 -حجت‌الاسلام زارع‌فومنی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. او در جمع خبرنگاران اعلام کرد کهروحانی پاسخ‌گوی اصلاح‌طلبان نیست. (لینک)

حامی «روحانی» در 92 کاندیدای 96 شد

36 : 11 -امرالله شیخیانی دبیرکل حزب مردم و از حامیان روحانی در سال 92 با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. (لینک)

انصاری: گزینه اصلاح‌طلبان روحانی است

28 : 11 - معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست‌جمهوری روحانی است. (لینک)

بعد از ظهر امروز؛ احتمال ثبت نام آیت الله رئیسی

19 : 11 - برخی اخبار غیر رسمی از احتمال حضور آیت الله رئیسی در وزارت کشور در بعد از ظهر امروز برای انتخابات ریاست جمهوری خبر می‌دهند.

یک اصلاح‌طلب دیگر ثبت‌نام کرد

16 : 11 -دبیرکل سازماندفاع منافع ملی ایران و از فعالین اصلاح‌طلب با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.(لینک)

وزیر بهداشت: از دولت کسی کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شود

10 : 11 - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره احتمال کاندیداتوری وزرای کابینه گفت: هیچ فردی از دولت قرار نیست کاندیدای ریاست‌جمهوری شود. (لینک)

ثبت‌نام 717 داوطلب تا این لحظه/ پیرترین داوطلب 88 و جوان‌ترین 18 ساله‌اند

53 : 10 - رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون 717 نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند. به گفته وی تا این لحظه، پیرترین داوطلب 88 سالو جوان‌ترین داوطلب هم 18 سال داشته‌اند. (لینک)

کلهر:اگر تأیید صلاحیت نشوم باری از دوشم برداشته می‌شود/ از احمدی‌نژاد جدا شدم

48 : 10 - مشاور احمدی‌نژاد ضمن اینکه می‌گوید از سال 89 از رئیس‌جمهور سابق جدا شده گفت: اگر تأیید صلاحیت نشوم باری از دوشم برداشته می‌شود.

تجمع حامیان «قالیباف» امروز برگزار می‌شود

21 : 10 - تجمع حامیان محمد باقر قالیباف با عنوان «تجمع مدافعان ایران» عصر امروز برگزار می‌شود.

زاکانی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیرویچ عضو و رئیس شورای ریاست جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با دنیس بچیروویچ عضو مسلمان و رئیس دوره‌ای شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز سه شنبه ۴ اردیبهشت در محل ساختمان ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدا بچیروویچ ضمن ابراز خشنودی از این دیدار به سفیر کشورمان خوش آمد گفت و آرزو کرد در مدت ماموریت وی روابط دوکشور بیش از پیش توسعه یابد.
وی گفت: کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ به مردم بوسنی و هرزگوین همواره در خاطره مردم این کشور به نیکی ماندگار است. سپس ضمن ارائه توضیحاتی در باره نسل کشی در سربرنیتسا در سال ۱۹۹۵ خواستار حمایت کشور‌های اسلامی از قطعنامه محکومیت نسل کشی که در مجمع عمومی سازمان ملل در معرض رای گیری قرار خواهد گرفت، شد.
ابوذر ابراهیمی ترکمان نیز گفت: سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران حمایت از حاکمیت ملی و همزیستی مسالمت آمیز در بوسنی و هرزگوین است و خواستار توسعه همه جانبه روابط دو کشور شد. در پایان سفیر کشورمان چند کتاب ترجمه شده به زبان بوسنیایی از جمله دیوان حافظ و الهی نامه عطار نیشابوری را به رییس جمهور بوسنی و هرزگوین هدیه کرد.
دنیس بچیروویچ نیز کتاب خود را به سفیرمان هدیه داد. او در ابتدای کتاب نوشت: تقدیم به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران ابوذر ابراهیمی ترکمان به نشانه توجه و احترام.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد