Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:03:48 GMT

ورزشکار پاکدشتی بدنبال ثبت رکورد در کتاب گینس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۴۱۵۳۲

ورزشکار پاکدشتی بدنبال ثبت رکورد در کتاب گینس

ورزشکار پاکدشتی با تمرینات سخت و عدم حمایت مسئولین به دنبال ثبت رکورد دمبل زدن جلو بازو در کتاب گینس می باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ارم خبر محمد کاوه ۴۳ ساله اهل پاکدشت ورزش را از سن ۸ سالگی شروع کرده و مدت ۱۰سال در رشته رزمی فعالیت داشته است وی بعد از گذراندن خدمت سربازی با توجه به علاقه ای که به ورزش پاورلیفتینگ داشته وارد این رشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در طول مدتی که کاوه در باشگاه های مختلف مشغول به ورزش کردن در این رشته بوده است بیشترین تمرین انجام داده با هالتر و دمبل بوده است که با دیدن رکورد یک فرد تاجیکستانی تصمیم به تمرین کردن در رشته دمبل زدن جلو بازو می گیرئ
وی پس از ۱۰ سال مداومت و تمرین توانست اولین رکورد خود را که ۲۰ دقیقه دمبل زدن بود ثبت نماید ، با ثبت این رکورد به این باور رسید که می تواند رکوردهای بهتری را ثبت نماید بدین جهت تمرین های خود را به شکل جدی تری ادامه داد تا توانست اولین رکورد کشوری را در مدت ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه با ۸۰۰۰ هزار حرکت به ثبت برساند
او فشار بالا بر روی عضلات ، افت قند خون و همچنین تنظیم ضربان قلب در حین تمرین کردن را از سختی های این رشته می داند
محمد کاوه پس از اولین رکورد کشوری تصمیم جدی تری برای به ثبت رساندن رکورد خود در کتاب گینس گرفته و برای این منظور به تمرین با دمبل ۶ کیلویی به مجموع ۱۲ کیلوگرم می پردازد.
وی قصد دارد رکورد این رشته ورزشی را با دمبل ۶ کیلویی (در مجموع ۱۲ کیلوگرم) به تعداد ۴۰۰۰ حرکت در مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه جابجا کند.
در پایان کاوه با ابراز ناراحتی از عدم حمایت مادی و معنوی مسئولین گفت به این ورزش ادامه می دهم تا بتوانم افتخاری برای مردم شهر و کشورم به ارمغان آورم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • بعد از ورزش بدن‌درد دارید؟ برای تسکین، این روش‌ها را امتحان کنید
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • کیک با طعم دمبل! (عکس)