Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز| نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتمام بهسازی و تعریض مسیر گردنه اسدآباد نیازمند ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد، به منظور ارائه خدمات به مسافرین عبوری از گردنه اسدآباد ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و خرید ماشین‌آلات راهداری این شهرستان نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از پروژه بهسازی و تعریض گردنه اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: گردنه اسدآباد یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های مواصلاتی غرب کشور محسوب می‌شود که همه ساله شاهد تصادفات و حوادث بودیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه گردنه اسدآباد به عنوان بزرگراه کربلا است که تمامی ملت ایران از آن استفاده می‌کنند، افزود: زمانی که این گردنه مورد تعریض قرار گیرد میزان تصادفات این محور کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد یکی از پرحادثه خیزترین محورهای استان است، تصریح کرد: این گردنه باید به طول ۱۰ کیلومتر تعریض و بهسازی شود به طوری که تاکنون برای این طرح ۲ میلیارد تومان هزینه شده و دارای ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی است.

رنجبر زاده ابراز کرد: بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از این پروژه قطع به یقین به وضعیت و تقویت طرح فوق و کار پیمانکار سرعت دوچندان خواهد داد.

وی با اشاره چند راه فرعی شهرستان اسدآباد شامل اسدآباد- قروه، اسدآباد- سنقر و چند نقطه حادثه‌خیز بیان کرد: سه‌راه موسی‌آباد و وندرآباد دارای یک پوشش جمعیتی ۱۰ هزار نفری بوده که خودروهای این منطقه حادثه‌خیز به صورت ناگهانی وارد بزرگراه می‌شوند که برای کاهش این حوادث نیاز به توجه و اهمیت ویژه دارد و با بازدیدهایی که از این مناطق حاصل شد امیدواریم بتواند بخشی از مشکلات را حل کند.

حسین افشاری، فرماندار اسدآباد نیز اظهار کرد: گردنه اسدآباد به طول ۱۵ کیلومتر بوده که بیشترین امکانات و دستگاه‌های راهداری شهرستان در این منطقه مستقر است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی شهرستان از وضعیت مناسبی برخوردارند، تصریح کرد: همچنین راه‌های شریانی شهرستان اسدآباد به علت تأمین اعتبار از محل منابع ملی مشکلات عدیده‌ای ندارند.

وی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات راهداری شهرستان اسدآباد فرسوده شدند، افزود: با وجود تلاش‌های فراوان همکاران راهداری ماشین‌آلات فرسوده جوابگو نیست و نیازمند نوسازی است.

همچنین ساسان رستمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد در حاشیه این بازدید، میزان کل راه‌های آسفالته شهرستان را ۴۱۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: از این میزان راه در شهرستان، ۵۰ کیلومتر از راه‌های آسفالته نیازمند بهسازی است.

وی از فرسودگی ۴۰ درصدی ناوگان ماشین‌آلات راهداری این شهرستان خبر داد و افزود: نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد دارای ۲۱ نیروی انسانی که از این تعداد ۱۰ نیروی رسمی، پیمانی و قراردادی و ۱۱ نفر به صورت حجمی است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ۳۳ کیلومتر (۱۵ کیلومتر گردنه اسدآباد و ۱۸ کیلومتر از اسدآباد تا پل شکسته) از محل راهداری اعتبار مصوب و هزینه شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدکرم مرادی تصریح کرد: سطح زیرکشت امسال غلات این شهرستان شامل گندم و جو در مجموع ۳۷ هزار و ۵۷۶ هکتار بوده که به تفکیک سطحی افزون بر ۱۲ هزار و ۴۴۳ هکتار به گندم آبی، ۱۰ هزار و ۳۴۴ هکتار گندم دیم، ۹۹۱۴ هکتار جو آبی و ۴۸۷۵ هکتار به جو دیم اختصاص دارد.

او با بیان اینکه نخستین ریزش سن در مزارع غلات این شهرستان در اراضی کوهپایه‌ای روستا‌های شهید بهمنی در ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۲ مشاهده شد، افزود: در اسدآباد با توجه به وجود سه منطقه آب و هوایی شامل دشت، چهاردولی و کلیایی مبارزه با سن مادر غلات در شهرستان به مدت یک‌ماه کامل بوده که در این رابطه از دهم فروردین سال‌جاری مبارزه گسترده با سن مادر غلات آغاز شده و در حال حاضر آخرین روز‌های مبارزه در منطقه کلیایی در حال انجام است.

مرادی با بیان اینکه طی یک‌ماه گذشته براساس مشاهدات میدانی کارشناسان جهادکشاورزی حدود ۲۵ هزار و ۶۷۳ هکتار عملیات مبارزه با سن مادر غلات در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های مناسب امسال میزان همکاری گسترده مردم به نسبت سال‌های گذشته در بحث اجرای عملیات مبارزه با سن مادر غلات در سطح شهرستان چشمگیر و قابل قبول بود.

او گفت: عملیات مبارزه با سن مادر غلات در شهرستان اسدآباد توأم با مبارزه با علف‌های هرز بود که در این رابطه ۱۹ هزار و ۸۰۰ هکتار مبارزه با علف‌های هرز در سطح مزارع غلات این شهرستان انجام شد.

مرادی گفت: برای مبارزه با علف‌های هرز مزارع غلات سطح شهرستان اطلاع‌رسانی از طریق ارسال پیامک و فضای مجازی، نصب بنر و نیز حضور کارشناسان و تنظیم و کالیبراسیون سم‌پاش‌ها با دُز مناسب سموم از جمله اقداماتی بود که انجام شد

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی