Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی قوه‌قضاییه از تبدیل قرار بازداشت دو نفر از ۸ متهم پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی خبر داد و گفت: به خاطر مسائلی که وجود دارد وزیر اطلاعات نمی‌تواند در رابطه با این پرونده اظهار نظر کند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه یکصدودهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره پرونده دستگیری مدیران برخی کانال‌های تلگرامی اظهار کرد: در رابطه با افرادی که دستگیر شده‌اند هنوز حکمی صادر نشده و با توجه به اینکه پرونده در مرحله تحقیقات دادسرایی قرار دارد از لحاظ قانونی از بیان جزئیات معذور هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اجمالا اتهامات این افراد امنیتی است و برخی هم علاوه بر اتهام امنیتی متهم به انتشار مسائل مستهجن و خلاف عمت عمومی هستند.

به گفته محسنی‌اژه‌ای از 8 متهم دستگیر شده در این پرونده قرار بازداشت 2 نفر تبدیل شد که یک نفرشان آزاد شده و اگر نفر دیگر امروز قرار خود را تامین کند، آزاد می‌شود.

محسنی‌اژه‌ای توضیح داد: یکی از روزنامه‌ها صحبت‌های رئیس جمهور را تحریف کرده و گفته بود این افراد مجرم نیستند در حالی که رئیس جمهور گفته بود طبق گزارش وزیر اطلاعات جرمی واقع نشده است؛ اولا مرجع صالح برای رسیدگی به اتهامات و اثبات اینکه فردی مجرم است یا خیر، قوه قضاییه است، ثانیا در خصوص این پرونده وزیر اطلاعات تنمی‌تواند اظهارنظر کند زیرا مسائلی وجود دارد که به قول ما جزء موارد «رد» است.

وی تصریح کرد: در این پرونده هنوز چیزی اثبات نشده و در حال رسیدگی است ضمن اینکه این پرونده با یک گزارش رسمی همراه با یکسری مستندات به دادستان داده شده و دادستان به عنوان مدعی‌العموم ورود کرده و پرونده فعلا در حال رسیدگی است و اینکه چه چیزی ثابت می‌شود یا خیر جزء مسائل بعدی است.

انتهای پیام/

R1332/P1014142/S2,20/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است