Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی ترکمنستان در قالب دو گروه به عشق‌آباد اعزام می‌شود و سهراب مرادی با نیامدن به اردو قید قهرمانی آسیا را زد.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از ۳ اردیبهشت در عشق آباد ترکمنستان آغاز می‌شود. برهمین اساس کاروان وزنه‌برداری ایران در قالب دو گروه به عشق‌آباد ترکمنستان اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای گروه نخست عبارتند از: علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، دکتر داود باقری نایب رییس، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، مصطفی حکمت‌پور عضو کمیته آموزش کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و منوچهر رضاخانی رییس کمیته داوران هستند که روز جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا خواهند رفت.
جابر بهروزی (دسته ۷۷ کیلوگرم)، مرتضی بیگلری، صالح چراغی (دسته ۸۵ کیلوگرم)، سید ایوب موسوی (دسته ۹۴ کیلوگرم)، علی هاشمی محمدرضا براری (دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، همایون تیموری و رامین ربیعی (دسته ۱۰۵+کیلوگرم)، وحید ربیعی مربی تیم ملی و نواب نصیرشلال، احسان شریف احمدی ماساژور تیم ملی بزرگسالان، نادر زارعی مربی برتر رده سنی بزرگسالان در سال ۹۵ و شاهو جوانمردی رییس هیأت وزنه برداری استان کردستان در قالب گروه دوم و روز دوشنبه ( ۴ اردیبهشت) به عشق آباد اعزام می‌شوند.

رکورد ورودی ملی پوشان ایران و جدول زمان‌بندی مسابقات به شرح زیر است:
دسته ۷۷ کیلوگرم: جابر بهروزی با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم
زمان مسابقه: ساعت۲۰ به وقت عشق آباد (۱۸:۳۰ بعداز ظهر) به وقت تهران

دسته ۸۵ کیلوگرم: صالح چراغی و مرتضی بیگلری با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم
زمان مسابقه: ساعت۲۰ به وقت عشق آباد(۱۸:۳۰ بعداز ظهر) به وقت تهران

دسته ۹۴ کیلوگرم: سید ایوب موسوی با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم
زمان مسابقه: ساعت۲۰ به وقت عشق آباد (۱۸:۳۰ بعداز ظهر) به وقت تهران

دسته ۱۰۵ کیلوگرم: محمدرضا براری با رکورد ورودی ۴۰۰ کیلوگرم و علی هاشمی با رکورد ورودی ۳۹۵ کیلوگرم
زمان مسابقه: ساعت۱۱:۳۰ صبح به وقت عشق آباد (۱۰صبح) به وقت تهران

دسته ۱۰۵+ کیلوگرم: رامین ربیعی وهمایون تیموری با رکورد ورودی ۴۰۵ کیلوگرم
زمان مسابقه:ساعت۱۷:۱۵ به وقت عشق آباد (۱۵:۴۵ بعداز ظهر) به وقت تهران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود

ایسنا/تهران رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد شهرستان ورامین از افتتاح ۲ مدرسه خیر ساز خبر داد.

عابده مرادی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا (امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) از پروژه‌های عمرانی در دست اجرا برای توسعه مراکز آموزشی این بخش خبر داد و تصریح کرد: در کل کشور پروژه‌های خیرساز توسط افراد خیر با هدف نوسازی و بهسازی مدارس ساخته می‌شوند که این پروژه‌ها موفقیت آمیز هستند.

مرادی از پروژه‌های در دست اقدام تحت مدیریت خود اظهار کرد: با هدف محرومیت‌زدایی، مدرسه خیر ساز فریده اعرابی قلعه بلند در مهرماه ۱۴۰۲ افتتاح شده است.

این مسئول عنوان کرد: دبیرستان خیرساز ۳ کلاسه روستای هفت جوبه تا مهر ماه ۱۴۰۳ آماده می شود و دبستان ۳ کلاسه خیرساز مشارکتی فاطمه نوید در روستای نجف آباد ساخته و آماده بهره‌برداری است.

رئیس اداره آموزش و پرورش جوادآباد گفت: تفاهم‌های ساخت دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز مشارکتی پسرانه شهید تات، تفاهم ساخت دبستان ۶ کلاسه خیرساز شهید موسوی روستای دمزآباد و تفاهم ساخت دبستان خیرساز ۳ کلاسه در روستای ظهیرآباد در حال پیگیری است.

مرادی عنوان کرد: تفاهم ساخت دبستان ۳ کلاسه خیرساز شهید اردستانی در روستای حسن آباد در حال انجام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش جوادآباد گفت: مدرسه کوه گچ روستای حسن آباد با مشکلاتی در روند ساخت این مدرسه بوجود آمد، در آذرماه گذشته با رفع موانع، پروژه احداث مدرسه شروع شده است.

وی گفت: این پروژه خیر ساز بوده که خیر به واسطه مشکلات پیش آمده، به خیر دیگری واگذار شد.

این مسئول تصریح کرد: انجام تفاهم با خیر مدرسه ساز، پروسه تایید مالکیت دولت بر ملک مورد نظر، فرایند تعیین مختصات برای نقشه‌برداری، طراحی سایت پلان، تخریب ساختمان اصلی، تخریب دیوارهای نا ایمن و بازدید مهندسان نوسازی مدارس استان برای تخصیص نقشه از اقدامات اولیه برای مدرسه روستای حسن آباد است.

مرادی گفت: خاک برداری کف زمین به تعداد ۷۰ کامیون که هفته‌ها طول کشیده است.

رئیس آموزش و پرورش جواد آباد ادامه داد: ساخت اتاقک نگهبانی، گودبرداری محل دیوارها، بتون مگ، کف شناژ دیوارها و جابجایی سایت پلان با توجه به وجود چاه قنات در ضلع غربی زمین مدرسه از دیگر اقدامات این مدرسه خیرساز است.

مرادی در پایان تصریح کرد: برای کودکان این روستا تا تکمیل شدن مدرسه سرویس تهیه شده که هزینه رفت و آمد سرویس با آموز ش و پرورش می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا