Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد خمیس آبادی عصر روز یکشنبه در آخرین روز برگزاری مسابقات بین المللی ووشو در سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: شاریپ خیر از کشور پاکستان، دوم و سوم شد و یوسف صبری از از شهرداری دامغان و محمد سلام از عراق به طور مشترک سوم شدند.
رقابت های بین المللی ووشو جام پارس در بخش تالو امروز 27 فروردین 96 پایان یافت و دیدارهای نهایی بخش ساندا عصر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


124 ووشوکار در قالب 14 تیم از 12 کشور خارجی و تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی استان سمنان از ایران اسلامی در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در روزهای 26 و 27 فروردین 96 در سالن غدیر سمنان با یکدیگر رقابت کردند.
تالو یکی از بخش‌های ورزش ووشو است که به صورت انفرادی و با اجرای فرم‌های سنتی چینی همراه است که انعطاف بدنی، استقامت، استحکام عضلات و تمرکز در این بخش دارای اهمیت است.
ساندا یا سانشو به معنی مبارزه آزاد تن به تن و زیر مجموعه رشته ووشو است که از سبک‌های ترکیبی کونگ‌فو و کشتی با عناصری از بوکس غربی ایجاد شده است.
7344/6026
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش آملی که ابتدا برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پیش از این نیز ووشوکاران مازندرانی، معین تقوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو چین به مدال طلا دست یافتند.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد