Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین گفت: از ابتدای امسال بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین ‌برای مدرسه‌سازی در قزوین اهدا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد مهدی ارمغان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین اظهار داشت: از ابتدای امسال خیرین مدرسه ساز قزوینی بیش از 5 میلیارد تومان کمک در این حوزه را متعهد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از این میزان بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون آن محقق شده ‌و پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از 12 میلیارد تومان کمک در این حوزه جمع آوری شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین عنوان کرد: در حال حاضر اعتابارت دولتی به هیچ وجه برای توسعه و نوسازی مدارس استان کافی نیست تا جائی که سال گذشته مبلغ کمک‌های خیرین مدرسه ساز استان قزوین تقریبا 4 برابر اعتبارات دولتی در این حوزه بود.

ارمغان گفت: سال گذشته تنها 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دولتی به نوسازی مدارس استان قزوین اختصاص داده شد که حتی همه این رقم نیز محقق نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حضور جدی خیرین مدرسه ساز در این حوزه نبود در حال حاضر مشکلات فراوانی در این حوزه وجود داشت در حالی که اگر تمامی اعتبارات دولتی نیز محقق می‌شود شاهد افزایش روند فعالیت بودیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز قزوین افزود: خیرین مدرسه ساز استان قزوین سال گذشته نزدیک به 12 میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی متعهد شدند.

ارمغان بیان کرد: از این رقم نزدیک به 8 میلیارد آن تاکنون محقق شده است.

وی عنوان کرد: از آغاز فعالیت این مجمع تا کنون در قزوین به همت خیرین مدرسه ساز استان بیش از 200 مدرسه خیر ساز در قزوین احداث شده است و با همکاری خوب خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک تعداد بیشتری از مدارس را نوسازی کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین با تشکر از جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: مجمع خیرین مدرسه سا زاز سال 77 تاکنون خدمات فراوانی برای استان قزوین به ارمغان آورده است و امیدواریم این همراهی ادامه دار باشد.

ارمغان بیان کرد: نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین 31 فروردین ماه امسال با حضور گسترده خیرین مدرسه ساز قزوینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R41364/P1377/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۴۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان